Konuşacak halim kalmamıştı.
- Yoona nasılsın?
Beni kurtarmasını bekledim. O sadece bana bakıyordu.
- Çok mu acıyor canın?
- E-evet hadi beni görür buradan.
- Yok bence burası böyle güzel.
- Ne?
- Yoona seni kaçıranın ben olduğumu bilmiyor musun? Bunu anlaman lazımdı.
Bunu dediğinde hiç şaşırmadım çünkü biliyordum.
- Biliyorum Joon Seo.
- Ne?
- Senin beni kaçırdığını biliyorum.
- Nasıl?
- Çok belli ediyordun. Ayrıca asıl kaçıranın sen olmadığını da biliyorum.
- Nasıl yani?
- Seninde patronun var. O böyle şeyler yapmanı istiyor.
- Hayır öyle biri yok.
- Evet var.
Konuşurken çok canım acıyordu. Biraz daha orada kalırsam kan kaybından ölecektim.
- Yoona seni ben öldürmeye çalıştım.
- Joon Seo sen beni öldüremezsin.
- Öyle mi şu an ölüyorsun ama.
- Biliyorum. Sen beni öldüreceksen olsan bu kadar yakınımda olduğun halde o kadar zaman boyunca beni öldürürdün.
- Ben işkence etmeyi seviyorum.
- Joon Seo seninle çok güzel zamanlar geçirdim. Diğer taraftan bana işkence ettigin kısımlar... Yine bana yardımcı olan sendin. Senin olduğunu bildiğim halde sana hiçbirşey demedim. Çünkü.. sen iyi bir insansın. Asıl kötü olan asıl adam. Sen sadece bir kuklasın.
- Yoona bu doğru değil ben kukla değilim.
Galiba şu an gerçekten ölüyordum. Gözlerim kapandı. Artık hiçbir şey hissetmiyorum. Sadece ayak sesleri duyuyordum. Muhtemelen Joon Seo gidiyordu.
...
Yine, yine ölmemiştim. Uyandığımda hastanedeydim.
Doktor:
- Yoona Hanım nasılsınız?
Ağlamaya başladım.
- Çok kötüyüm.
- Sakin olun. Şu an sadece çok fazla hareket etmemeniz lazım. Annenize haber verdik fakat kendisi biz birşey diyemeden işi olduğunu söyleyip telefonu kapattı. Vücudunuzda çok fazla yara izi oluşmuş. Bunlarda eklenince gerçekten fazla olmuşlar. Bunları geçirmek neredeyse imkansız. O yüzden kendinize dikkat edin. Ayrıca bu yaraların nasıl oluştuğunu anlatmanız lazım. Onu da psikolog arkadaşım ile konuşursunuz.
- Peki beni buraya kim getirdi?
- Bir bayan. Küçük bir bayan.
- Yanında biri var mıydı?
- Evet bir erkek vardı.
- Nasıl biriydi.
- Onu pek hatırlamıyorum.
- Peki. Ne zaman çıkarım?
- Yaklaşık 1 haftadır buradasınız zaten. Bugün psikologla konuştuktan sonra çıkabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL KİM?
Mystery / ThrillerBENİ ÖLDÜRMEK İSTER MİSİN? "o soruyu sorduğunda aklımda bir sürü düşünce vardı.." • Yazım hataları vardır takmayın.