- T-tak - odpowiedziałam i bardzo mocno go pocałowałam.
Założył mi pierścionek na palec i mocno mnie przytulił.- Jestem taki szczęśliwy Shadow, bałem się że mi odmówisz
- No coś ty nigdy bym ci nie odmówiła
- Tak się cieszę
Wróciliśmy do rezydencji o 20.00, gdy weszliśmy do budynku skierowaliśmy się do salonu. Za nim zrobiliśmy krok by wejść do salonu nagle wszyscy wyskoczyli z ukracie krzycząc ,, Wszystkiego dobrego z okazji zaręczyn. Dziękowaliśmy przez dłuższy czas po czym udaliśmy się do pokoju Jacka i poszliśmy spać.
--------------------------------------------------------------------
Minęły 5 miesięcy od naszych zaręczyn, przez ten czas dużo się zmieniło. Jestem w trzecim miesiącu ciąży, od jakiś 2 miesięcy są przygotowania do ślubu. Został tydzień do ślubu wszystko już jest gotowe. W tym momencie siedzę na fotelu i czytam książkę, a dokładniej dramat. Nie wiem z kąd mam to zainteresowanie, prawdopodobnie jest to spowodowane ciążą ( poprostu niechce się przyznać że płaczę z byle czego ). Usłyszałam jak ktoś puka do drzwi.
- Proszę!
- Cześć skarbie jak się czujesz, nic cię nie boli, przynieść ci coś - zapytał się Jack ze strachem w oczach wchodząc do pokoju, zapomniałam wspomnieć że Jack zaczął się zachowywać jak taki samiec alfa.
- Cześć jest wszystko dobrze, nic mnie nie boli i niczego nie potrzebuję - jak nie odpowiem lub powiem że mnie coś boli to jest dwa razy bardziej opiekuńczy niż zazwyczaj.
- Uf, to dobrze już się martwiłem że coś ci się stało bo przez półgodzinny nic nie było słychać - a nie mówiłam
- Jestem zmęczona chodźmy spać
- Dobrze skarbie ale najpierw idziemy się kompać
- Yhm, okej - Jack podszedł do mnie i zaniósł mnie do łazienki, od jakiegoś czasu uwielbiam być noszona. Rozebraliśmy się po czym weszliście do prysznica. Po kompaniu i jednej rundzie przyjemności poszliśmy spać.
--------------------------------------------------------------------
To już ten dzień, mój najszczęśliwszy dzień. Wstałam z samego rana i poszłam się wykompać. Jacka chłopaki zabrali a mi pomogły dziewczyny.
Pomalowały oraz uczesały mnie tak:
Oraz ubrały mnie w to:Biżuterię miałam taką:
CZYTASZ
Eyeless Jack & Shadow Eyeless [ Zakończone ]
HorrorMiłość dwuch morderców to coś nadzwyczajnego. Eyeless Jack i Shadow są jak kule ognia przeznaczone tylko dla siebie. Co się stanie czy będą razem czy może zostaną tylko przyjaciółmi. Tego dowiecie się czytając tą książkę