Gotowe czekałyśmy z dziewczynami na powóz który ma nas zawieść nad moje ukochane jezioro. Razem z Jackiem stwierdziliśmy że jest to najlepsze miejsce na ślub i wesele. Kiedy usłyszałyśmy trąbienie, zeszłyszmy na dół i wsiadłyśmy do auta. Nie zgadniecie kto prowadził auto, nasz kochany Jeffi.
Na miejscu wysiedliśmy ja poczekałam troche lecz dziewczyny musiały już iść na swoje miejsca. Gdy się muzyka zaczeła zaczełam się kierować w strone ołtarzu. Czułam na sobie wzrok wszystkich creepypast łącznie z Jackiem i Slendym ( Slendi gra role księdza ). Kiedy byłam już na miejscu Jack zlapał mnie za ręce tak że staliśmy na przeciwko.
- Zebraliśmy się tu by połączyć tą pare więzłem małżeńskim. Więc czy ty Jacku Eyeless'ie biężesz Shadow Eyeless ża żone i objecujesz jej miłość, wierność i pomoc w chorobie.
- Tak, biore
- A czy ty Shadow Eyeless biężesz Jacka Eyeless'a za męża i obiecujesz mu miłość, wierność i pomoc w chorobie.
- T....
Właśnie wtedy usłyszeliśmy huk, już wiedziałam że rozpoczeło się piekło. Zostaliśmy otoczeni przez wszystkie siły zbrojne.
Jack:
Rozpoczeła się walka creepypasty vs policja i wojsko. Widziałem jak wrogowie padają jak muchy wiedziałem że wygramy ale nie obejdzie bez strat. Lecz nagle zauważyłem jak za drzew wpadają coraz to większa ilość wrogów. Zaczeło się od Niny, postrzelono ją od tyłu kiedy walczyła z 8 wrogów. Potem Jane, Clowrook, Zero, Masky, Toby,Hodie, krwawy malarz. Padli od bomby którą podłożyli wrogowie. Kiedy zostało mniej niż 50 wrogów spojrzałem w strone narzyczonej. Walczyła bardzo dobrze zabijała swoją kosą:
( chodzi o kose )
lecz ktoś strzelił w nią strzałką usypiajoncą. Była przytomna dzięki swoim mocą, została unieruchomiona z lufą przy czole. Chciałem jej pomóc ale zostałem przygnieciony przez policje mogłem tylko patrzeć. Shadow spojrzała na mnie uśmiechneła się po czym coś zaczeła mówić ale nie wiem co bo nie mogłem nic zrozumieć. Nagle jakieś światło rozbłysło, gdy znikneło po wrogach i trupach wrogów został tylko popiół, a na miejscu Shadow było dziecko z listem.
CZYTASZ
Eyeless Jack & Shadow Eyeless [ Zakończone ]
HorrorMiłość dwuch morderców to coś nadzwyczajnego. Eyeless Jack i Shadow są jak kule ognia przeznaczone tylko dla siebie. Co się stanie czy będą razem czy może zostaną tylko przyjaciółmi. Tego dowiecie się czytając tą książkę