Het 'afspraakje'

1.1K 42 5
                                    

♡Jessie's POV♡

Vandaag vertrekken Lucas en Aaron op kamp en Jeremy gaat een week weg met vrienden. Mam en pap zijn zelf nog 2 weekjes thuis en daarna gaan ze ook weg. Mam doet Jeremy weg en pap doet Lucas en Aaron weg, ik blijf thuis en zit wat op me telefoon.

Jack💫

Hey

Hey

Ben je klaar voor straks?

Voor straks?

Ja, we hadden toch afgesproken

Ow ja. Euhm ik denk dat ik klaar ben

Je bent het dus vergeten😏

Oké, ja ik was het vergeten🙄

Haha. Maar nu weet je het
weer, dus dan zie ik je dan wel.
bye 😚

doei☺️

Ik ga naar me kast en kies snel wat kleren. Ik doe me haar en make-up en zie dat ik nog 2 uurtjes heb. Ik neem me gitaar en begin met het liedje 'I know what you did last summer' te spelen. Op dat moment belt iemand me.

Daniel🤗

"Hey, Jessie"
"Hey Daniel"
"Zeg maar gewoon Dani"
"Owkay, hey Dani!"
"Wat doe je?"
"Gitaar spelen en zingen"
"Ow leuk, ik wist niet dat je dat kon"
"Nou ik kan het dus, maar niet zo goed"
"Laat eens horen!"
"Euhm, oké"

Ik zette me telefoon op luidspreker en legde hem op me bed. Ik zit op me stoel en begin terug met 'IKWYDLS' te spelen.

"Wauw! Jessie, dat was geweldig!"
"Dank je. Doe jij iets let muziek?"
"euhm, jaaa! Weet je dat dan niet? Ik en de jongens vormen een band, Why don't we"
"Cool, ik zal een keertje opzoeken, maar ik moet nu gaan"
"Oké, doei"
"Bye Dani!"

Ik nam me spullen en me skateboard en ga naar de afgesproken plek.
Ik skate wat rond omdat Jack nog niet te zien was.
"Wauw, wat kan je niet?" Jack kwam aangelopen. "Oh hey Jack" me stem trilde een beetje. "Waarom zo nerveus? Ik ben het maar, je kan me vertrouwen" hij nam me hand vast en keek diep in me ogen. "Maar toch het is de eerste keer dat we elkaar zien" en ik trok me hand weg. "Ik begrijp je en wat was dat nu van je vriendin die denkt dat ik en de andere players zijn?"
"Ze dacht dat omdat Zach zo lijkt met zijn babyface, haar, rode wangen enzoverder" legde ik uit. "Geloof me we zijn het niet! En als je het toch vind dan, euhm, dan..." Jack dacht na over wat hij zou zeggen. "Dan wat? Komop vertel nou!"
"Dan zien we nog wel wat je mag doen! Maar laten we nu elkaar beter leren kennen en plezier maken!" hij nam zijn skateboard en reed weg. Ik nam snel het mijne en volgde Jack.

Het enige waar ik aan kon denken is dat zijn haar in het echt nog schattiger en geweldiger uit ziet dan op de foto.

Na een lange tijd gaan we het skatepark uit. Ik wist niet waar naartoe dus ik volgde Jack gewoon.

"Heb je honger?" vroeg hij.
"Always!" lachte ik.
"Ik ken een geweldig restaurant! Kom!" hij nam me hand en trok me mee. We stopte voor een restaurant met de naam Taco Bell.
"Taco's?" ik wees naar de naam en keek naar Jack. "Is dat een probleem? Het zijn de lekkerste van heel de wereld!"
"Weet ik, het was gewoon een vraag. Taco Bell is 1 van me favoriete!" Ik lachte en ging naar binnen.
We zetten ons aan een tafel en bestellen ons eten. Niet veel later kregen we het eten. Het rook lekker en het zag er nog beter uit.
"Ugh, god! I LOVE IT!" Ik nam me telefoon voor een foto te maken, maar Jack verpest hem helemaal.
"Waarom doe je dat nou?!" ik gaf hem een kleine stomp. "Het moest gewoon oké!" lachte hij.

Na het eten had Jack een uber geregeld we reden een berg op. Veel huizen en een mooi uitzicht over LA, prachtig!
We kwamen aan bij een heel groot huis, ik stond met open mond te kijken.
"Ja dit is waar we wonen en ik weet het het is groot. Wacht tot je het uitzicht vanuit de tuin hebt gezien!" hij nam alweer me hand en trok me mee naar achter. De tuin was zo groot, ze hadden zelfs een zwembad.
Ik zag over heel LA en was helemaal sprakeloos. "Vind je het mooi?" vroeg Jack. "Meer dan mooi!"

Ik staarde voor me uit en voelde ineens dat iemand me hand vastnam. Ik keek naast me en zag Jack naar me staren.
"Vond je het een leuke dag?"
"Nee... het was een geweldige dag!"
"Denk je nog steeds hetzelfde over mij, en de andere?" het leek alsof hij steeds dieper en dieper in me ogen keek. Eng maar ook wel een vertrouwelijk gevoel.
"Nee, me gedachten zijn verandert. Of toch al voor jou, de andere ken ik nog niet echt" we keken nog even in elkaars ogen.

"Jessie?!" Ik en Jack draaide ons om en zagen Jonah. "Euhm, hey Jonah"
"Wat leuk je te zien! Wat doe je hier eigenlijk?" vroeg hij. "Ik en Jessie hebben samen een leuke namiddag gehad" Jack zei nog iets voor ik kon antwoordden. "Ik hoop dat je het leuk had. Ik en de andere jongens zijn een film aan het kijken zin om mee te zien?" ik knikte en volgde hem naar binnen.

♡Jack's POV♡

Ik en Jessie staarde elkaar in de ogen aan tot dat Jonah ons kwam storen.
Hij vroeg om mee een film te kijken, Jessie knikte ja. Ik wou eigenlijk alleen met haar wat Netflix zien, maar nu is het met al de jongens. Zou Jonah dit express gedaan hebben zodat ik niet alleen met Jessie zou zijn?
We gingen naar binnen en Zach deed teken dat er nog een plaats naast hem was. Natuurlijk was het maar 1 plaatsje en moest Jessie er zitten.
Ben ik nu jaloers???

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu