Weg van alles

689 25 0
                                    

♡Jessie's POV♡

Ik loop naar huis en pak me spullen in.
Ik neem een uber en ga naar het vliegveld. Snel koop ik nog een last minute naar Miami.
Ik heb geluk dat ik daar oom Mike heb.
Hij is altijd al me beste vriend geweest, alleen jammer dat ik hem weinig zie.
Ik bel nog gauw tante Sam om te vertellen dat ik naar Miami ga voor de rest van de vakantie.
Ja, de hele vakantie! Ik heb genoeg van deze boyband liefdes drama. Ik moet weg van alles, het liefst zo lang mogelijk.
Op het vliegtuig probeert Jonah me een paar keer te bellen maar ik neem niet op. Ik zet me mobiel uit zo heb ik geen last, van niemand.

In Miami neem ik een uber naar oom Mike. Ik sta nu voor zijn huis klaar om naar binnen te gaan. Me hart gaat tekeer, als ik naar binnen ga zal alles veranderen. Ik zal zo me hele leven kunnen veranderen, wil ik dat wel? Toch doe ik het, ik bel aan en word verwelkomt door Mike.
Ik ga naar mijn kamer en maakte er weer een gezellige boel van.

Ik ga naar mijn kamer en maakte er weer een gezellige boel van

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na ik alles had gedaan ging ik naar de keuken. Het rook er heerlijk, oom Mike is de beste kok! Na het eten ging ik nog even naar buiten. Miami wanneer de zon onder gaat is betoverend!

...

Er is al een hele maand voorbij. Ik heb niets meer gehoord van Jonah, Daniel, Jack, Zach en Corbyn. Ik ben er best blij om, dankzij hun zit ik hier in het prachtige Miami. Hier is me leven vele relaxter dan in LA. Hier heb ik geen zorgen. De enige die hier nog niet van weten zijn mam, pap en mijn broers. Ze hebben ook nog niet 1 keer iets laten weten van hunzelf.

♡Jonah's POV♡

Wat de jongens deden vergeef ik hun nooit! Maar wat ik deed was ook fout, ik moet niet boos zijn op hun maar op mezelf. Wanneer we thuis komen probeer ik Jessie een paar keer te bellen, maar elke keer negeert ze me.
Ik ga naar haar favoriete plaatsen in LA maar daar vind ik haar ook niet. Waar kan ze zijn? Ik bel haar nog een paar keer maar weer neemt ze niet op.
Ik geef het op en ga terug naar huis.
Ik zeg sorry tegen de jongens en ga naar me kamer. Ik scroll wat op Instagram en vind een foto van Jessie.

@JessieS. : Happy to be back in MIAMI by uncle Mike☀️🏝💜

Zachherron , Aspenloeffler & 2329 anderen vinden dit leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zachherron , Aspenloeffler & 2329 anderen vinden dit leuk.

Ze is in MIAMI?!?! Hoezo is ze naar daar en zo snel. Wat? Hoe moet ik ooit haar terug vinden? Miami is ver van hier.

Een hele maand is al voorbij. Ik en de jongens zijn wat stemoefeningen aan het doen wanneer onze manager binnen komt.
"Jongens, ik heb geweldig nieuws. Jullie zijn de laatste tijd veel bezig en hard aan het werken dus ik heb een vakantie voor jullie geregeld!" We doen allemaal een klein vreugdedansje.
"Naar waar gaan we?" Vroeg Zach opgewonden. "Jullie gaan naar Miami!"
We zijn allemaal heel blij, maar binnen in zegt er iets dat ik vergeet, dat er iets mis is met Miami. Ik negeer dat gevoel en ga net zoals de andere mijn koffer klaar maken. We vertrekken morgen al.

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu