Terug bij begin

672 26 0
                                    

♡Jessie's POV♡

De volgende ochtend word ik wakker met een heleboel berichten. De meeste waren van Jack vooral met dat hij al op het strand is. Ik kijk op me wekker en zie dat het al 2uur is!?! Zo lang heb ik nog nooit geslapen. Ik doe snel me kleren aan en me make-up op. Ik neem me skateboard en ga naar het strand. Ik loop heel het strand af en zie Jack eindelijk.
"Sorry dat ik zo laat ben"
"Is niet erg, ik ben al blij dat je er bent"
"Waarom wou je me nu spreken?"
"Ik wou je spreken om sorry te zeggen en alles tussen ons weer goed te maken" er was even een stilte.
"Jessie sorry dat we het niet eerder zeiden van Jonah en dat we hem eerst hielpen maar please vergeef het mij en de andere"
"Jack, ik heb je al eerder gezegd jullie kan ik vergeven maar Jonah niet. Wat hij deed was te ver! Na dat alles gebeurde heb ik niets meer van jullie gehoord, een hele maand lang"
"Dat weet ik maar we waren druk bezig met allerlei dingen en... Jessie please, je moet geen contact meer hebben met ons maar gewoon onze excuses aannemen" ik dacht even na, het was dan de hele tijd ook stil. "Nee... ik zal het nooit vergeten maar ik ga niet stoppen met contact houden! Jack ik kan de momenten die ik had met jullie niet achter me laten jullie waren 1 van me beste vrienden!"
"Wat? Echt? Je vergeeft het ons? Dank je, dit zal echt niet nog eens gebeuren! Dat beloof ik!" We gaven uit het niets elkaar een knuffel. We trokken awkward weg en keken in elkaars ogen. Hoe kon ik ooit boos zijn op Jack? Hoe kon ik hem nu bijna achter me laten en vergeten? Ik heb hem in deze maand gemist, hij is een deel van me leven geworden zonder hem mis ik allerlei dingen! Ik krijg een warm gevoel vanbinnen, ik kijk in zijn ogen en het gebeurde, we kuste elkaar.

Ik trok weg en wist het niet meer, wat is er net gebeurd? Waarom heb ik hem gekust? "Uhm...uhm...Jack, ik...sorr-" voor ik wat kon zeggen onderbrak hij me. "Zeg geen sorry, het spijt mij. Ik kuste jou"
"Maar ik kuste jou, het spijt mij"
"Dus we kuste elkaar? Hoe moeten we dit gaan uitleggen aan de anderen?" Vroeg Jack. "Niet, we zeggen hier niets over. Laat het ons geheim blijven, please" antwoordde ik snel. "Oké, maar ik moet gaan. De jongens zitten waarschijnlijk op me te wachten, ik zie je later" hij knipoogde naar me en rende weg. Ben ik terug verliefd op hem? Ik zag hoe hij wegliep en ik bleef daar staan. "Naar wat kijk je?" Ik draaide me om en zag Mia. "Mia wat doe jij hier?"
"Ik wou naar het strand en hier zag ik je ineens staan, maar krijg ik nu een antwoord op mijn vraag?"
"Ik keek naar niets, ik stond hier gewoon maar ik moet weer weg, ik zie je later" ik rende het strand af. Ik had Mia gezegd dat ze beter niet met de jongens omgaat omdat ze 'slecht' zijn maar als ze erachter komt dat ik en Jack hebben gekust ben ik eraan!

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu