♡niemands POV♡
Dit is Jessie:
16 jaar en woont in LA. Ze houd van skate en muziek maken en natuurlijk Starbucks. Jessie heeft 1 oudere broer en 2 jongere, ze is dus het enige meisje samen met haar moeder.
♡Jessie's POV♡
Ik word wakker gemaakt door Tom (mijn hond) en ook nog door Lucas en Aaron (me 2 kleine broers).
"Tom, nee! Je weet dat ze boos wordt als je dat doet!" riep Lucas. Toen voelde ik Tom op mijn bed springen, recht op me maag. "AU! Tom! Dit doe je elke ochtend! En elke keer moet ik zeggen dat je niet op me bed mag springen! Ugh, je luistert ook nooit!" ik zuchtte en stap uit me bed. "Waarom zijn jullie zo vroeg wakker? School begint pas om half 9 en het is nu 6uur 43" Ik viel terug op me bed, het is veel te vroeg!
Ik neem me telefoon en check mijn social media. Om 7 uur neem ik wat kleren en ga de badkamer in.Ik ren de trap af wanneer pap ons roept om naar school te gaan. Ik kom aan het einde van de trap wanneer Lucas, Aaron en Jeremy voorbij liepen naar de auto. "Je laatste schooldag, daarna 2 maanden vakantie" zei pap. "Ja maar ik moet nog steeds een hele weg met hun in een auto zitten en met hun op school zitten en dan ook nog de rest van de zomervakantie. Ik kan nooit alleen zijn, ze vernederen me voor de halve school elke dag opnieuw"
"Lucas en Aaron gaan op kamp, Jeremy zou normaal vandaag naar huis komen met het nieuws dat hij kan gaan studeren in New York, ver weg van hier en mam en ik gaan naar oma en opa in Florida. Jij krijgt de keuze, ga je mee met ons of blijf je hier?" pap ging met zijn hand door me haar. "JESSIE! KOM NOU, STRAKS ZIJN WE NOG TE LAAT!" riep Jeremy van uit de auto....op school...
"Hey Jessie!" Lara sprong in me armen.
"Wohoow! Zo blij, waarom?"vroeg ik. "Het is de laatste schooldag en overmorgen ga ik met me ouders op vakantie" Lara was hype en deed een kort 'dansje' bij de gedachten dat we maar een hale dag school hebben.
We liepen door de gangen opzoek naar ons lokaal. Ik kijk rond me heen, wat ik normaal nooit doe waardoor ik dingen opmerk die ik nog niet had gezien. Er liep een jonge voorbij die naar me keek, een grijns kreeg en doorliep. "Zag je dat ook? Wie is die jongen zelfs?" ik draaide Lara haar hoofd zijn richting uit. "Dat is Zach. Babyface, altijd aan het blozen, te veel gel/haarlak in zijn haar en hij lijkt me zo'n player type. Dus please praat nooit met hem!"...na school...
School was gedaan en ik had me rapport gekregen, ik ben geslaagd!
"Lala, heb je zin om naar de Starbucks te gaan?" vroeg ik. "Sorry, ik kan niet. Me ouders zeiden dat ik na school onmiddellijk naar huis moest gaan. Ik spreek je nog wel via chat" Lara zwaaide naar me en stapte de auto van haar zus in. Ik ging verder de straat uit toen ik getoeter hoorde. "YO! JESSIE! KOM JE MEE NAAR HUIS?" Riep Jeremy. "NEE! IK GA NOG NAAR DE STARBUCKS! DUS RIJ WEG EN LAAT ME ALLEEN, sukkel!" riep ik terug. Ik haat het wanneer Jeremy, Lucas of Aaron me roepen waar de rest van de school bij is.
JE LEEST
In love with the band ♡ why don't we fan fictie
FanficJessie zit alleen in een coffeeshop. Opeens valt er een briefje op haar tafel. Er staat 5 telefoonnummers op. Ze kijkt voor haar en ziet 5 jongens aan een tafel zitten. Die 5 jongens keken even draaide zich om en lachte luid en irritant. 'Ugh sukkel...