Naar MIAMI

707 25 0
                                    

♡Jessie's POV♡

Mia, het buurmeisje, en ik hebben besloten om naar het strand te gaan.
We nemen onze spullen en gaan met ons skateboard naar het strand.
We liggen wat in de zon, gaan het water in, drinken wat en dit herhalen we de hele tijd. Ik ben blij met zo'n geweldige vriendin als Mia!

♡Jonah's POV♡

We moeten vroeg op om naar het vliegveld te gaan, 2 weken Miami.
Als we op het vliegveld in Miami aankomen nemen we een uber naar ons hotel. "Gaan we naar het strand?" Vroeg Zach. "Uhm oké, voor mij is het goed" zei ik. De anderen waren ook akkoord, we namen onze spullen en gingen naar het strand.
We chillen wat en gaan het water in. Wanneer we er weer uitkomen zie ik een meisje, ze komt me bekend voor.

♡Jessie's POV♡

"Hey Jess kijk! 5 knapperds op het strand" Mia wijst naar 5 jongens, ik kijk en zie dat het Jack, Zach, Corbyn, Daniel en Jonah zijn. "Oh nee! Mia dat zijn die 5 jongens waar ik je over vertelde. Wat doen zij hier?" Ik probeer me achter Mia te verstoppen in de hoop dat ze me niet zullen zien. "Zijn dat die 5?! Jess, hoe jij ze beschreef leken het net monsters maar ze lijken me best chill"
"Zeg dat niet meer! En sowieso Jonah was erg, hij gebruikte me gewoon. Kom we gaan hier weg, ik heb honger"
We namen onze spullen bij elkaar en gingen weg. Ik denk dat ze me niet hebben herkend, gelukkig maar ik vraag me nog steeds af wat ze hier doen?

We gingen naar het Hard Rock Café.
We bestelde wat en kletste nog wat.
Dan zag ik dat de jongens ook binnen kwamen. "Wat? Nee, dit meen je niet! Zijn ze me nu aan het stalken of wat gebeurd er nu?" Mia keek om en zag de jongens. "Kijk nu niet, dat valt op" en ik gaf haar een klein stompje.
"Dat is te laat, een van hun keek onze richting uit" zei Mia. Ik legde me hoofd in me handen, waarom moet mij dit weer overkomen? Na het eten gaan we het restaurant uit.
"Naar waar gaan we nu?" Vroeg ik aan Mia maar ze antwoordde niet. "Mia?" Ik draaide me om en zag dat ze nog binnen was. Ze liep richting de jongens. Nee! Waarom zou ze dit willen doen?
Toen Mia naar buiten kwam keken de jongens naar me, ik keek snel weg en ging weg. "Waarom deed je dat? En wat deed je zelfs?" Ik was best boos dat ze dit had gedaan. "Ik ben naar hun gegaan om ze te leren kennen, Jessie het is niet omdat jij een slecht verleden met hun had dat ik geen vrienden mag zijn met hun"
"Mia ik wil dit niet voor je veiligheid, zo meteen gaan ze het zelfde met jou doen en dat wil ik niet!"

We liepen terug naar mij thuis en keken wat Netflix toen ik ineens een bericht kreeg. "Huh, onbekend? Wie zou mij nu een bericht sturen?"
Ik bekeek het bericht.

06 9143 6253

Hey Jessie, ik ben het Jack. Het spijt ons van wat er is gebeurd. Kan je het ons vergeven?

Jack hoe kom je aan me nummer?
En ik kan jullie wel vergeven buiten Jonah dan...

Ik heb je nummer dankzei Mia.
En waarom Jonah niet,
hij heeft spijt van wat hij gedaan heeft.

Hij kan dan spijt hebben maar
dat helpt een gebroken hart niet.

Oké, vergeef hem dan niet
maar ik wil wel met je spreken,
persoonlijk en niet via mobieltje.

Waar en wanneer?

Morgen, op het strand.

Oké, ik zie je dan.

"Hoe kun je? Me nummer aan Jack geven? Ben je gek geworden?!"
"Hij vroeg het, de jongens hebben echt spijt. Jessie, misschien moet je ze gewoon vergeven"
"Misschien" we keken nog verder Netflix en daarna ging Mia naar huis.
Ik heb afgesproken met Jack, waarom deed ik dat? Ik ben een idioot!

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu