Alles in het geheim

688 28 3
                                    

♡Jessie's POV♡

Terug thuis neem ik me telefoon, ik zie dat Jack me weer heeft gestuurd.

Jack🍜💕

Jack:Hey💓

Jess:Hey 💙

Jack: Heb je vanavond iets te doen?

Jess: Nee, waarom?

Jack: Dan heb je nu wel wat te doen.
Kom naar Taco Bell om 7:00PM💞

Jess: Oké, ik zie je dan❤️

Heb ik nu een date met Jack? Of is dit een gewoon afspraakje? Damn, ik voel me zo nerveus worden. Ik bel Mia op voor hulp, zonder te zeggen dat het om Jack gaat.
"Hey Mia, kan je naar hier komen? Ik heb je hulp nodig met iets" zei ik.
"Uhm, oké. Maar waarom? Wat is er?" Hoorde ik haar zeggen.
"Dat zal ik zo wel vertellen, kom nou maar gewoon!" En ik hing op, ik werd steeds nerveuzer. Niet veel later stond Mia voor de deur, ik deed open en sleurde haar meteen mee naar me kamer.

"Oké, vertel waarmee moet ik helpen en waarom?" Vroeg Mia.
"Ik ga straks naar Taco Bell met een jongen maar ik weet niet of het gaat om een afspraakje of een date en ik weet niet wat aan te doen en... Ugh, help me gewoon"
"Oeh, met wie?"
"Uhm, gewoon een jongen die ik kende en hij is nu ook in Miami, maar je kent hem niet" loog ik tegen haar.
"Ah, ow oké. Nou wat het ook mag zijn, afspraakje of date, je moet er ge-wel-dig uitzien! Dus kom!" We gingen richting me kledingkast, Mia zoekt heel me kast door tot ze de 'perfecte' outfit heeft gevonden. Daarna doet ze nog me haar en make-up.
Ik zag er uiteindelijk zo uit:

Kleding:

Haar&make-up:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Haar&make-up:

"Zo, klaar!" Zei Mia die me laatste beetje make-up bijwerkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Zo, klaar!" Zei Mia die me laatste beetje make-up bijwerkt. Ik kijk in de spiegel en zie hoe goed Mia me geholpen heeft. "Je bent de beste! Bedankt om te helpen!" Ik gaf haar een enorme knuffel. "Wanneer moet je weg?" Vroeg ze. "Ik moet er zijn om 7:00PM dus ik heb nog tijd genoeg, waarom?"
"Nou ik heb vanavond ook een date, dus kan jij mij nu helpen?"
"Ben je serieus? En daar kom je nu mee? Wie is de gelukkige?" Ik gaf haar een klein duwtje tegen haar schouder.
"Nou jij kent hem ook niet, we zaten samen op school" we gingen naar Mia's thuis en ik hielp haar met alles.
"Zie zo, klaar maar nu moet ik gaan anders kom ik te laat. Ik zie je nog wel, bye!" Ik ging de deur uit en nam een uber naar Taco Bell.

Ik en Jack komen aan op hetzelfde moment. "Hey Jack" we gaven elkaar een kleine knuffel. "Ik ben blij je weer te zien en dat alles is zoals voor alle drama begon" hij lachte lief naar me. "1ste: je hebt me deze middag nog maar gezien en 2de: ik ben ook blij dat het terug zo is. Ik snap niet dat ik je zomaar heb laten gaan" we gingen hand in hand binnen en bestelde ons eten. Wanneer we aan tafel zitten te eten en te kletsen zie ik ineens Mia binnen komen, met Daniel???

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu