♡Jessie's POV♡
Het is nu al een paar dagen verder.
Ik heb de jongens niet meer gesproken of gezien.
Mam en Pap zouden vandaag vertrekken en ik zou naar tante Sam gaan.Toen ik bij Tante Sam was kreeg ik een bericht.
Jonah❤️
Hey babe xx
Hey bae xx
Waneer zou je nog eens
willen/kunnen afspreken?Wat dacht je van vandaag?
3uur bij jou?Oké, kan niet wachten!
xxxIk liet het op gelezen staan en nam me spullen. Op dat moment hoor ik geklop, tante Sam kwam binnen.
"Hey. Heb je het naar je- Waarom ben je aan het inpakken?" vroeg ze.
"Ik zou graag vandaag bij een vriendin slapen, mag ik please"
"Vertel me de waarheid" was ik vergeten, Sam weet altijd wanneer iemand liegt.
"Ik spreek de waarheid" probeerde ik opnieuw.
"Dat is niet waar, Jessie! Ik word toch niet boos, vertel maar. Ik zal niets tegen je ouders zeggen" en ze knipoogde naar me.
"Er is een jongen, Jonah. En we zijn al een paar dagen, zeg maar een week of twee, aan het daten. We hebben elkaar al een tijdje niet meer gezien en hij vroeg of ik eens kon langskomen"
"Ooh, Jessie. Dat is zo lief, natuurlijk mag je gaan" tante Sam is de beste, zij begrijpt me tenminste, mam en pap niet.
"Moet ik je brengen? Dan moet je geen uber bellen" ik knikte en pakte me spullen.Ongeveer een half uurtje later waren we er. Het is misschien nog maar kwart voor 3 maar ik ging toch al aanbellen.
Jonah deed de deur open en gaf me een grote knuffel en een kus. Het voelde best awkward omdat me tante ons nog kon zien. Ik zwaaide naar haar en volgde Jonah naar binnen.
"Was dat je mam?" vroeg Jonah.
"Nee, dat was tante Sam. Me ouders zijn weg naar me grootouders voor ik-weet-niet-hoelang"
Hij nam me hand en trok me mee naar zijn kamer ik zette me spullen aan de kant. Jonah draaide me om en nam me op terwijl hij me kuste.We werden onderbroken door Corbyn die op de deur klopte.
"Jonah wanneer gaan we- Oh hey Jessie, ik wist niet dat je er was. Sorry dat ik jullie stoorde" Corbyn wou de kamer verlaten meer Jonah hield hem tegen.
"Corbyn, wat wou je nu zeggen?"
"Wanneer gaan we naar het winkelcentrum om de spullen te gaan halen?" ik keek hun verbaasd aan, welke spullen moeten ze gaan halen?
"Is morgen ook goed?" vroeg Jonah.
"Of nu? Dan kunnen we ook nog wat andere winkels rondgaan" ik keek Jonah met puppy ogen aan.
"Oké, we gaan nu dan. Roep jij de anderen?" hij wees naar Corbyn die knikte en weg ging.
Niet veel later waren we in het winkelcentrum. Ik zie me favoriete winkel en ga er snel naar toe.♡Jonah's POV♡
We kwamen aan in het winkelcentrum.
Wanneer Jessie haar favoriete winkel ziet rent ze ernaar toe.
"Waarom heb ik het gevoel dat straks het busje vol gaat zitten?" vroeg ik.
"Wij kopen altijd al veel en nu is Jessie ook nog eens mee, natuurlijk gaat het busje vol zitten" Corbyn gaf me een schouderklopje.We gingen zowat alle winkels binnen en kwamen naar buiten met zakken vol. "Bro, we moeten de spullen nog halen. Of je wilt dat heel de verrassing verpest is" fluisterde Corbyn.
"Ow ja, kan jij Jessie afleiden dan ga ik het halen" zonder antwoord ging ik al weg. Ik ga de 3 winkels in waar ik moest zijn en ging daarna zo snel mogelijk naar het busje. Ik legde er alles in en ging terug naar binnen."Hey, Jonah. Waar was je?" vroeg Jessie. "Wat dingen gaan halen, niets speciaal"
"Maar je hebt niets bij je"
"Ik heb het al in het busje gezet. Maar kom we gaan eerst wat eten, niet?"♡Jessie's POV♡
De volgende ochtend word ik wakker.
Jonah ligt niet meer in bed.
Ik sta op en ga me douche, doe me kleren aan en deed me haar en make-up. Ik ga de badkamer uit en zie dat er ineens ontbijt op bed is. Er was ook nog een briefje bij.Goedemorgen prinsesje♥︎
Goed geslapen? Kom na je ontbijt naar de keuken, daar is nog een verrassing!
xxx JonahDit is een van de liefste dingen die iemand ooit voor me gedaan heeft.
Na het ontbijt ga ik naar de keuken.
Daar lag een roos op tafel en ook een kaartje.12uur park, ik zie je daar♥︎
xxx JonahIk keek op de klok en zie dat het al 11uur is. Ik ga de woonkamer in en zie nog een roos en weer met een kaartje.
Nog niet vertrokken? :-(
Ik mis je en ik hou van je♥︎
xxx JonahIk lachte en ging naar buiten, daar zag ik Daniel staan.
"Ik breng je wel naar Jonah" hij knipoogt naar me en we gaan in de auto zitten. Op de bijrijdersstoel lag weer een roos.Daniel rijd je naar me toe, ik zie je binnen een paar minuten!
xxx JonahDaniel start de auto en begint te rijden.
Ik kon alleen maar denken aan Jonah en wat hij met dit alles van plan is.
Ik zag het park al maar Daniel ging een straat in en reed weg.
"Daniel? Het park was de andere richting uit. Wat doe je?"
"Het komt wel goed, maak je geen zorgen" hij knipoogde naar me, ik voel me alles behalve veilig. Wat gaat er gebeuren?
JE LEEST
In love with the band ♡ why don't we fan fictie
FanfictionJessie zit alleen in een coffeeshop. Opeens valt er een briefje op haar tafel. Er staat 5 telefoonnummers op. Ze kijkt voor haar en ziet 5 jongens aan een tafel zitten. Die 5 jongens keken even draaide zich om en lachte luid en irritant. 'Ugh sukkel...