Betrapt of niet?

936 37 25
                                    

♡Jessie's POV♡

"Jack, we moeten weg, NU!" Zei ik terwijl ik me probeer te verbergen voor Mia. "Waarom? En wat doe je?"
"Mia, Daniel, hier, wij, weg, nu" fluisterde ik. "Wat?" Ik wees achter hem en hij keek om. "Oh Damn, kom we moeten gaan" hij nam me hand en zonder dat Daniel en Mia het zagen gingen we weg. We liepen nog wat verder zodat we zeker waren dat ze ons niet zouden zien. We stoppen eindelijk met lopen, ik adem heel diep in en uit.
"Ugh. Ik kan niet meer, Jack. Trouwens we zijn toch al ver genoeg, niet?"
Jack antwoordde niet, hij lachte alleen maar wat. "Waarom lach je?"
"Om jou" "Wat is er met mij? Is er iets met me haar of me gezicht?" Ik keek hem raar aan. "Je bent cute, het rennen heeft ervoor gezorgd dat je van die roze wangen hebt" hij legde zijn ene hand op me wang en de ander om me middel heen, ik deed me ogen toe en voelde onze lippen elkaar raken.

"JACK?!?" We hoorde Corbyn, Jonah en Zach. We trokken weg van elkaar en liepen weer weg. "Waarom gebeurd dit elke keer? Zo meteen worden we nog betrapt" zei Jack. "Nou, ik hoop dat Zach, Corbyn en Jonah niet hebben gezien dat ik het was"
"Sorry. Sorry dat ik dit moeilijk maak voor je"
"Wat? Jack, nee. Denk niet zo, ik ben gelukkig zolang ik jou heb" ik hield me handen op zijn wangen en keek recht in zijn ogen. "Ik hou van je" zei ik zacht.
"Ik ook van jou" we gaven elkaar snel een kus. "Misschien kunnen we wat samen lekker niets doen wanneer er niemand is die niets mag weten van ons" zei Jack met een grijns.
"Kom mee! Bij mij thuis is er niemand op het moment en het is er zo nice, kom nou" ik nam Jack's hand en we liepen samen naar huis.

Na een lange tijd stappen zijn we er eindelijk. "Ik ga even wat comfy kleren aan doen, ik ben zo terug" ik gaf hem een kus, nam me kleding en ging de badkamer in.
Ik had me omgekleed in dit:

Zwarte Calvin Klein jogging, zwart shirt en me haar had ik in een staart gedaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zwarte Calvin Klein jogging, zwart shirt en me haar had ik in een staart gedaan.
"Film?" Vroeg ik wanneer ik de badkamer uit kom. "Uhm. Oké, kies jij maar" ik ging naar me boeken/dvd kast en zocht wat uit. Plots voel ik Jack's armen om me heen, hij legde zijn hoofd op me schouder en fluisterde wat.
"Als we de film nu eens overslagen?" Hij gaf een kus in me nek.
"Auw, word je nu de badboy?" Ik grijnsde wat. "Maybe, maybe not" hij draaide me om en kuste me.

Op dat moment hoor ik de bel gaan.
"Ik moet gaan open doen, sorry" zei ik maar Jack hield me tegen. "Nee, please. Waarschijnlijk iemand die een grap uithaalt of bij het foute adres is. Ga nu niet weg"
"En wat als het iemand is die hulp nodig heeft? Of als me oom nu zijn sleutels is vergeten en niet binnen kan?" Ik rende de trap af en Jack volgde me. Terwijl ik de deur opende knuffelde hij me langs achter en legde zijn hoofd weer op me schouder.
Wanneer ik open deed veranderde onze lach naar geschrokken.
Mia en de jongens stonden voor de deur!
"JACK???" Zeiden ze allemaal.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 18, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu