Een keuze maken

983 38 3
                                    

♡Zach's POV♡

Ik deed teken naar Jessie dat er nog een plaats naast me is. Ze kwam naast me zitten en ik had een raar gevoel in me buik, net een bom die ontploft.
Ben ik verliefd? Op Jessie?
We keken een horror film. Op het einde had ik me armen rond Jessie, ze is duidelijk geen fan van horror.
"Het is oké. De film is gedaan en er kan niets gebeuren, beloofd!" zei ik.
"Ben je zeker?" ik nam haar hand vast. "Kom mee"
"Wat ga je doen? Naar waar gaan we?" vroeg ze. "Naar een plek in dit huis waar ik me het beste en veiligste voel. Het helpt me om te relaxen, misschien helpt het jou ook" Ik ging de trap op richting me kamer. "Je kamer? Dit is de veiligste en beste plek?"
"Niet me kamer. Ik heb het over het balkon met een met een mooi uitzicht, we zitten veilig en het is relaxend" Ik deed de schuifdeur open en ging op een stoel zitten. Jessie kwam naast me zitten.

Na zo'n 20 minuten daar zitten zag ik dat ze kou heeft, ik ga naar binnen en neem 1 van me hoodie's.
"Hier, doe maar aan" ik gaf hem aan Jessie. "Dank je"
Ze deed hem aan en toen hij helemaal goed was keek ik in haar ogen en kuste haar.

♡Jack's POV♡

Zach en Jessie gingen naar boven.
Ik was een beetje bezorgd maar ik bleef gewoon beneden. De jongens waren aan het praten over dat Zach Jessie leuk vind en van die dingen. Ik geef toe, ik ben jaloers en met dit te horen nog meer en meer. Ik ren de trap op naar Zach's kamer. Zonder te kloppen open ik de deur en door het raam zie ik hem en Jessie zoenen. Me hart brak, ik hou ook van haar, zeker na deze leuke dag die ik gehad heb met Jessie. Maar zij vond het blijkbaar niet zo leuk. Ik ga Zach's kamer uit en ga naar de mijne, ik doe de deur achter me op slot en laat me vallen op het bed. Waarom moet dit mij nu overkomen?

♡Jessie's POV♡

Zach kuste me. Ik deed eerst niets maar daarna kuste ik hem terug, ik weet niet eens waarom ik dit doe. Ik denk juist dat ik Jack leuker vind maar toch trek ik niet weg van de kus. Uiteindelijk trok ik toch nog weg, ik kan dit gewoon niet doen!
"H-het sp-spijt me e-echt" ik nam me spullen zei de rest nog snel gedag en ging met een uber naar huis.

Ik moet een keuze maken ik kan moeilijk Zach doen denken dat ik alleen van hem hou terwijl ik ook van Jack hou.

Terug thuis ging ik zo stil mogelijk naar binnen maar ik zag dat er nog licht in de woonkamer was.
"Waar was je? Het is 23:40 Jessie! Wat deed je zo laat nog buiten?! Kon je niets laten weten!" mam was boos op me.
"Het spijt me, ik was bij vrienden en ik ben de tijd uit het oog verloren" excuseerde ik me. "En wat heb je aan? Dat is toch niet jouw hoodie" mam bekeek de trui die ik nog van Zach aan heb. "Euhm, ik had het koud en ik kreeg de trui om het warmer te krijgen maar ik ben hem vergeten terug te geven" mam keek me raar aan. "Oké, zie dat het niet nog eens gebeurt. Ga maar naar boven het is al laat"
Ik rende de trap op naar me kamer, ik deed me pyjama aan en legde de hoodie van Zach op me bureau. Ik heb hem nog maar ik durf hem niet meer te zien na wat er gebeurd is.
Op hetzelfde moment kreeg ik een bericht van Zach.

Zach😽

Hey, sorry van die kus.

Je moet geen sorry zeggen
maar ik wel...

Hoe bedoel je?

Ik kan dit niet, het spijt me.
Ik vind je wel leuk maar Jack
net iets meer... echt sorry!

Ik begrijp het.
Kunnen we wel vrienden
blijven?😌🙏🏼

Natuurlijk!☺️

En je mag me
trui houden hoor😊😉

Thanks

Met dat ging ik slapen. Morgen ga ik terug naar hun en ga ik met Jack praten. Zou hij hetzelfde voor mij voelen?

In love with the band ♡ why don't we fan fictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu