Probuzení

2.9K 87 0
                                    

Začala jsem se pomalu probouzet s příjemným pocitem. Já vážně utekla!! To snad není možný!! Mám takovou radost! Trochu jsem se protáhla. Co mě ale zarazilo byla ta měkkost podemnou nepamatuju si že bych usínala na měkkém. Pomalu jsem otevřela oči a spřekvapením zjistila, že už nejsem v lese, ale v nějakém pokoji. Přijde mi že už jsem tady byla? Ale nějak si nemůžu vybavit kdy a proč.
Třeba mě Paní našla a teď jsem v jejím pokoji.
Šok nastal, když jsem zjistila, že mám svázané ruce. To asi nebudu u mojí Paní.
Moje domněnka se potvrdila, když se odedveří ozval mužský hluboký, nepříjemně známí hlas.

"Tak už jsi vzhůru?,, zvedla jsem hlavu a podívala se směrem odkud hlas vycházel. Hlasitě jsem zavrčela a obličej zarazila do polštáře. Zadržela jsem dech a doufala, že to bude brzy zamnou. Možná by bylo kdyby mě někdo neotočil na záda.  "Blázníš?! Chceš se zabít?,, vyštěkl

"Chci domů! A než být tady to se radši.....,, nenechal mě to ani doříct. Svou dlaň přiložil na moje ústa. Vím je to obyčejné gesto, ale mnou projela ani nevím jak to popsat jakoby elektrická vlna a najednou jsem měla sto chutí ho obejmout a políbit, přitom jsem tohle ani necítila, ve skutečnosti jsem ho chtěla nakopnout. Bylo to tak zvláštní a zároveň divný.  Naštěstí jsem se vzpamatovala a doopravdy ho nohama odkopla.

"Nesahejte na mě! A rozvažte mě!,, začala jsem křičet a škubat rukama.

"To nepůjde. Nelíbí se mi, že jsi utekla, ale kdyby jsi to neudělala George by tě.....znásilnil. A to je snad lepší že jsi utekla. Teď ti to promíjím, ale příště už poneseš následky. A myslím, že se ti to líbit nebude.,, objasnil mi. A já dostala snad ještě větší strach. Bože co mi udělá když se pokusím utéct?! Sakra proč jsem jen usínala v tom lese! Měla jsem jít dál!

"Jak jste mě našel?,, zeptala jsem se už o něco klidněji.

"To ti říkat nebudu. Byla bys vyděšená víc než jsi teď,, odpověděl chladně.
No super a jsem tam, kde jsem byla předtím.
Super.

PRODANÁKde žijí příběhy. Začni objevovat