Pořád si na to zvykám.
Na tu jinou podobu.
Jiné oči.
Jiná pleť.
I ty černé vlasy mi už tolik nevadí, jako mi vadili předtím.
A Ben? Najednou má blonďatý vlasy a kráné syťe zelené oči.
Musím si na ty změny zvyknout, ale teď stojíc před ním ve svatebních šatech odříkávajíc slova které potvrzují že ho miluji vím, že si zvyknu brzy.
Mé srdce už dávno patří jemu ikdyž naše seznámení nebylo úplně příjemné, ale teď jsem za to šťastná.
Mimochodem už mu neříkám černo očko. Vím jeho jméno. Je to Williem Carl Mike III. Ale já mu říkám Will.
Víte co je zajímavé Will je jméno jeho otce, Carl jeho dědečka, a Mike je jméno jeho praděděčka. Přijde mi to takové hezké.
Těším se na náš společný život.
Co se mámi týče. Ano, říkám jí máma. Vyprávěla mi, že jí otec vyhodil s tím, že je nicka, že je nic a ať už se nevrací. Když se dožadovala mě tak ji vyhodil. Prý na tom byla jako já když jsem utekla. Ujal se jí mladý muž a začal ji učit tomu jak dobře obchodovat, časem se do sebe zamilovali a časem také zbohatla. Jakmile mohla, pravidelně zamnou jezdila však nikdy si mě odvést nemohla, otec se pořád motal kolem mě a tím pádem zamnou nemohla. S tím mužem do kterého se zamilovala tak se vzali. Bohužel chvíli předtím než jsem přišla já zemřel a ona po něm přebrala firmy. A pak viděla mě. Promoklou, prochladlou, bezbranou jako byla tenkrát ona. Okamžitě se mě ujmula ikdybych její dcera nebyla i tak bych se o mě starala.
Takže teď jsem s ní za dobře.
A Samuel ten zmizel všem ze života.
Takže jsem našla svou matkou, zamilovala do bývalého démona smrti, mám skvělé přátele a jsem nejšťastnější na světě.
Doufám, že budete taky šťastní tak jako já.
ČTEŠ
PRODANÁ
FantasiMarie je dvacetiletá dívka která pracuje jako služebná ve vile u své Paní která jí pomohla když ve svích patnácti letech utekla od svého otce který ji znásilňoval. Marie je spokojená má práci střechu nad hlavou a přítele kterého miluje jménem Samue...