Ep 3

6.1K 459 2
                                    

❆ ❆ Let Me In❆ ❆
           Ep 3

ကြၽန္​​ေတာ္​ သား​ေလးကုိ ခ်ီပီး ဒီတိုင္​း​ေျပးထြက္​လာခဲ့တယ္​ ဒီအခ်ိန္​မွ ဘာကားမွလည္​း ငွါးမရဘူး မတတ္​ႏိုင္​ဘူး ​ေဆးရံုကို ဒီတိုင္​း​သား​ေလးကို ခ်ီပီး ​ေျပးသြားဖို႔ပဲ႐ွိတယ္​ ​... ​ေတာ္​​ေသးတယ္​ ​ေဆးရံုက သိပ္​မ​ေဝးလို႔..

Doctor : က​ေလးက အ​ေအးမိသြားတာပါ ​ေဆးထိုး​ေပးလိုက္​မယ္​ ပီးရင္​ျပန္​လို႔ရပါပီ..

Baek : Nae ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​...

Mr min : Baekhyun တက္​ပါ

Baek : ရပါတယ္​ ဒီတုိင္​းပဲ လမ္​း​ေလ်ွာက္​ျပန္​​ေတာ့မယ္​

Mr min : က​ေလးက ​ေန​ေကာင္​းတာမဟုတ္​ဘူး တက္​ပါ

Baek : Nae...

Mr min : ​ေရာက္​ပီ ဆင္​းပါ

Baek : Nae

Chanyeol : မင္​း မနက္​ဖန္​ကစပီး အျပင္​မထြက္​ရဘူး ငါ့​ေဝယ်ဝတ္​စ​ေတြ အကုန္​လုပ္​ရမယ္​ Mr min အိမ္​က အလုပ္​သမား​ေတြကို အကုန္​ျဖဳတ္​လိုက္​ တအိမ္​လံုးရဲ႕ တာဝန္​က မင္​းအတြက္​ပဲ ..... ငါ့အိမ္​မွာ​ေနတဲ့အဖိုးအခကို အဲ့ဒါနဲ႔ ျပန္​ဆပ္​... မင္​းငါ့အိမ္​ကို အလိမ္​​ေတြ​နဲ႔ ေရာက္​လာ​တယ္​ ငါ့ဘဝကို​ေစာက္​ထိုးမ်ိဳး​ေမ်ွာ္​လုပ္​တဲ့မင္​း နာက်င္​မႈဆိုတာႀကီးပဲ ငါက​ေရြး​ေပးမယ္​....

Hyung ဘဝကို ​ေစာက္​ထိုးမ်ိဳး​ေမွ်ာ္​လုပ္​တယ္​တဲ့လား ​ေျပာင္​းျပန္​​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဘဝကို အလင္​း​ေပးမလိုနဲ႔ ဟိုနက္​႐ိႈင္​းတဲ့အ​ေမွာင္​ထိကို hyung ဆြဲ​ေခၚသြားခဲ့တာ​ေလ ဒါမယ္​့​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ မီးအိမ္​​ေလးဖစ္​တဲ့ သား​ေလး chan ကို​ေပးခဲ့လို႔ ဒါမယ္​့......

Hyung အ​ေပၚတက္​သြားတာနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ ထိုင္​က်သြားတယ္​ အရမ္​း​ေျပာင္​းလဲသြားတယ္​ အျခားတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ Mr min က သူ႔အိပ္​တဲ့အခန္​းထဲကို သား​ေလးကို​ေခၚသြား​ေပးတယ္​ သူ႔အခန္​းက ​ေႏြးတယ္​တဲ့​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​ လာမိတာမွားပီလား ဟင္​့အင္​း ... မမွားဘူး သား​ေလးအတြက္​ သည္​းခံ နာက်င္​လည္​းသည္​းခံ မ်က္​ရည္​​ေတြဆိုလည္​း သည္​းခံ...

Let Me In Where stories live. Discover now