Ep 18

5.2K 349 8
                                    

❦ ❦ Let Me In❦ ❦
         Ep 18

Baek : အခု hyung ဘယ္​မွာလဲ.....

Kris : ဘာလဲ... သူ႔ရဲ႕ ဝိညဥ္​ကိုပါ စိတ္​ဒုကၡ​ေပးမလို႔လား..... မင္​းကို ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ခ်စ္​ခဲ့လားသိလား.... သူ႔မွာ အမွားဆိုလို႔... မင္​းတို႔ကို မမွတ္​မိတာ​ေလး တခုပဲ႐ွိတာပါ..... ဒါလည္​း မင္​းကို မထိခိုက္​​ေစခ်င္​လို႔... မင္​းအစား.. ဝင္​ပီး....ဖစ္​သြားတာ.....

Baek : မ​ေျပာပါနဲ႔..... ​မ​ေျပာနဲ႔....

Kris : မ​ေျပာလို႔မရဘူး..... Chanyeol က မင္​းခုလိုဖစ္​မယ္​ဆိုတာသိလို႔ မ​ေျပာခိုင္​းဘူး ငါက​ေတာ့ ​ေျပာမွာပဲ..... သူ နာက်င္​​ေနလိုိ႔ ​အရမ္​းခံစားရလြန္​းလို႔ ​ေသခ်င္​တယ္အျမဲ​ေျပာတယ္​.... ပီးရင္​ သူ​ထပ္​​ေျပာတဲ့စကားက ဘာလဲသိလား.... ​ေသလို႔မဖစ္​​ေသးဘူးတဲ့.... Baek အတြက္​ ငါအခု ​ေသလို႔မရ​ေသးဘူးတဲ့.... မင္​းက​ေတာ့ ​ေတြ႔တိုင္​း.....သူနာက်င္​​ေစမယ္​့ စကား​ေတြပဲ​ေရြး​ေျပာတယ္​.... မင္​းသူ႔ကို ကိုယ္​ထိလက္​​ေရာက္​လုပ္​လိုက္​ရင္​​ေတာင္​... ငါ့ပါး​ေလးကုိ Baek ထိသြားတာဆိုပီး... ​ေပ​်ာ္​​ေနတဲ့​ေကာင္​.... မင္​းဘဝရဲ႕ မ​ေကာင္​းဆိုး၀ါးႀကီး မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး​ေလ ဒီ​ေလာက္​နဲ႔ ​ေက်နပ္​လိုက္​​ေတာ့....

Baek : Hyung ကို ၾကည္​့ပါရ​ေစ Kris hyung ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ကို​ေျပာခ်က္​တဲ့စကား​ေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတယ္​....Kris hyung စ​ေနတာမို႔လား..... လိမ္​​ေျပာ​ေနတာ.... ဟို​ေန႔ကလာတာ​ေတာင္​ ဘာမွမဖစ္​ပါဘူး.....

Kris : မင္​း သူ႔ကို ခ်စ္​တယ္​ဆိုတာ​ေရာ ​ေသခ်ာရဲ႕လား.... မင္​း သူနဲ႔​ေတြ႔တိုင္​း သတိမထားမိဘူး... အရင္​မတူ ​ေျပာင္​းလဲသြားတဲ့ သူ႔မ်က္​ႏွာ သူ႔ခႏၶာကိုယ္​ကို.. မင္​း သတိမထားမိဘူးလား.... မင္​း ယူစရာ႐ွိတာ​ေတြယူပီး..ထြက္​သြားပါ Chanyeol ရဲ႕ ​ေနာက္​ဆံုးခရီးကိုလည္​း.... မင္​းလာစရာမလိုဘူး......

Baek : Kris hyung ဒီလိုမလုပ္​ပါနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​.... ​ေက်းဇူးျပဳပီး....

Kris : ထြက္​သြား.... ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းအ​ေၾကာင္​းစဥ္​းစားမိရင္​ မင္​းကို သက္​ခ်င္​တာ.... ထြက္​သြား ​ေက်းဇူးျပဳပီး......

Let Me In Where stories live. Discover now