Ep 10

5.7K 351 1
                                    

❆ ❆ Let Me In❆ ❆
           Ep 10

Chan : appa appa ဘာဖစ္​လို႔လဲ....

Baekhyun : ဟင္​့အင္​း appa အဆင္​​ေျပတယ္​..... လမ္​း​ေလ်ွာက္​ရတာ​ေညာင္​းလို႔...... appa တကယ္​အဆင္​​ေျပတယ္​....

Chan : appa ဟိုလူႀကီးက တခုခုလုပ္​လိုက္​တာလား..... ျဗဲ.....

Baek : မငိုနဲ႔ ​ေယာက်ာ္​း​ေလးက ၾကံ့ၾကံ့ခိုင္​ခိုင္​ ဖစ္​​ေနရမယ္​.... မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​ မ်က္​ရည္​​ေတြသုပ္​လိုက္​.....
Chan : Nae....

♬ ♬ ♬ ♬

Sehun : Baekhyung မင္​း ဘယ္​ကို​ေရာက္​သြားတာလဲ....

Baek : hyung...

Sehun : အသံက ဘာဖစ္​တာလဲ ဘာဖစ္​လို႔လဲ အခု ဘယ္​မွာလဲ hyung လာ​ေခၚမယ္​....

Baek :.....

Sehun : Baek Baek ya...

Chan : appa appa ဘာဖစ္​တာလဲ.....

Sehun ဖုန္​းထဲက​ေန chan ငိုသံပဲၾကား​ေနရပီ.... Baek တခုခုဖစ္​​ေနပီဆိုတာ သိလိုက္​တယ္​.... ဖုန္​းရဲ႕ တာ္​​ေနရာကို ၾကည္​့ပီး​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​....

Baek က လဲ​ေနပီ.... Baek ​ေခါင္​း​ကို chan က သူ႔​ေပါင္​​ေပၚတင္​ထားတယ္​.... ပီး​ေတာ့ Baek ပါး​ေလးကို ကိုင္​ပီး..... ငို​ေနတယ္​.... appa ..... appa ....ဆိုပီ.....

.......

At hospital .......

Sehun : မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​ chan appa က အဆင္​​ေျပသြားမွာပါ....

Chan : သားသားလက္​က ​ေသြး​ေတြက appa ဗိုက္​က..... appa... ဗိုက္​ထဲကဟာ​ေတြ ဟိုလူႀကီးကယူသြားတာ.....

Sehun : ဟင္​ ... မဟုတ္​ပါဘူး.... လာ လက္​သြား​ေဆးမယ္​....

Chan : စစ္​သူႀကီး..... appa ဘယ္​မွာလဲ....

Sehun : အင္​း ဟိုက အခန္​းထဲမွာ​ေတြ႔လား.... အဲ့အခန္​းထဲမွာ ဆရာဝန္​႐ွိတယ္​.... အဲ့ဆရာဝန္​က appa ကို ​ေန​ေကာင္​း​ေအာင္​ျပန္​လုပ္​​ေပးမွာ..... chan က မငိုရင္​​ေပါ့...

Chan : အာ့ဆို မငို​ေတာ့ဘူး.......

Sehun : အင္​း.... လက္​သြား​ေဆးမယ္​......

Chan : nae....

Baek ကို အ​ေရး​ေပၚခန္​းထဲက သီးသန္​႔အခန္​းထဲ ​ေျပာင္​းထားပီးပီ...... Baek က သတိမရ​ေသး​ေပမယ္​့ chan​ေလးက ကုတင္​​ေပၚမွာ Baek လက္​​ေမာင္​း​ေပၚ ​ေခါင္​းအံုးပီး appa ကို ဘယ္​​ေလာက္​ခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့စကား​ေတြ​ေျပာ​ေနတယ္​..... မ်က္​ရည္​​ေတြ အတားအဆီးမဲ့ က်လာတယ္​ ... Baek မ႐ွိ​ေတာ့ရင္​ chan ​ေလးကို ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ..... က​ေလးက ဒီဒဏ္​ကို ခံစားႏိုင္​ပါျမလား အရမ္​းခ်စ္​ၾကတဲ့ သားအဖဟာကို ကံၾကမၼာႀကီး မင္​းသိပ္​ရက္​စက္​တယ္​....
Chan : appa သားသား​ appa ဖစ္​​ေပးတဲ့ ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​....

Let Me In Where stories live. Discover now