Ep 11

5.7K 361 0
                                    

♡ ♡ Let Me In♡ ♡
           Ep 11

Kris : Chanyeol သတိထားအံုး....

Chanyeol : Baek ​ေဆးရံုမွာလား Baek က​ေလး​ေမြးမယ္​့​ေန႔ ဒီ​ေန႔က ငါသြားရမယ္​.... လႊတ္​...

Kris : Chanyeol သံုးႏွစ္​ၾကာသြားပီ.... သတိထား .... မွတ္​မိပီလား....

Chanyeol Baek အိမ္​​ေပၚ​ေရာက္​လာတဲ့ ​ေန႔ကစပီး... ဒ​ီ​ေန႔အခ်ိန္​ထိ သူလုပ္​ခဲ့သမ်ွ ​ေပၚလာတယ္​....

Chanyeol : ဟင္​့အင္​း ဟင္​့အင္​း မဟုတ္​ဘူး...... အား.....

Kris : စိတ္​ထိန္​းစမ္​း ဘာဖစ္​​ေနတာလဲ မင္​း မွားခဲ့တာ​ေတြ ဟုတ္​တယ္​ ဒါမယ္​့ အခ်ိန္​႐ွိ​ေသးတယ္​.... မင္​း ခ်စ္​ရသူစီ ခ်က္​ခ်င္​းသြားပီ... ​​ေျခသလံုးဖတ္​ပီး ​ေတာင္​းပန္​ရမယ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​ ​ေတာင္​းပန္​ခဲ့ ၾကားလား.....

♬ ♬ ♬ ♬

Kris : ဘာ အင္​း ငါခ်က္​ခ်င္​းလာခဲ့မယ္​....

ဟူး စိတ္​ညစ္​ရတယ္​ အဲ့က​ေလးနဲ႔​ေတာ့ ...

Chanyeol : ဘယ္​က က​ေလးလဲ...

Kris : ငါ့ လူနာ... သူ႔အတြက္​ အခ်ိန္​က သိပ္​မက်န္​​ေတာ့ဘူး ​ေဆးရံုတက္​ခိုင္​းရင္​လည္​း လစ္​တာနဲ႔ ဆင္​း​ေျပးတာပဲ ခု​ေဆးရံုျပန္​​ေရာက္​​ေနပီ.... ​ေက်ာက္ကပ္​တစ္​ျခမ္​း မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး..... ခု​ေဆးရံုဆင္​းမယ္​​ေျပာ​ေနျပန္​ပီတဲ့.... Grrr ငါ တကယ္​႐ူး​ေတာ့မယ္​....

Chanyeol : ငါ Baek စီသြား​ေတာ့မယ္​....

Kris : ခဏ​ေလး မင္​းခ်စ္​သူက Byun Baekhyun မဟုတ္​ပါဘူး​ေနာ္​....

Chanyeol : ဟုတ္​တယ္​​ေလ....

Kris : ဘာာ.....

Chanyeol : ဘာဖစ္​လို႔လဲ ျမန္​ျမန္​​ေျပာ...

Kris : ငါခုဏက​ေျပာတဲ့ လူနာက Baekhyun....

Chanyeol အ႐ုပ္​ႀကိဴးျပတ္​သလို ထိုင္​ၾကသြားတယ္​.....အတားအဆီးမဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြက်လာတယ္​....

Chanyeol : ဘယ္​လုိလုပ္​ရမလဲ..... ငါ ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ....

Chanyeol လဲသြားတယ္​....

Kris : Chanyeol သတိထားအံုး ငါ​ေသသာ​ေသလိုက္​ခ်င္​တယ္​.....

ႏွစ္​နာရီ​ေလာက္​ၾကာ​ေတာ့ chanyeol သတိရလာတယ္​.... သတိရတာနဲ႔ ခ်က္​ခ်င္​း​ေဆးရံုကို ထထြက္​လာတယ္​......

Let Me In Where stories live. Discover now