Ep 13

5.1K 348 5
                                    

♡ ♡ Let Me In♡ ♡
           Ep 13

Chanyeol ကို သီးသန္​႔လူနာ​ေဆာင္​ကို ပို႔လိုက္​တယ္​....

Kris : Bae မငိုပါနဲ႔​ေတာ့ Bae က ငိူ​ေန​ေတာ့ chanyeol ဘယ္​အား႐ွိမွာလဲ.....

လွဲ​ေနရင္​ သက္​သာမယ္​ထင္​​ေပမယ္​့ ​ေက်ာ္​႐ိုးကအထိမခံႏိုင္​တာနဲ႔ ကုတင္​မွာ မွီပီး​ေနရတယ္​ တကုိယ္​လံုးလည္​း နာလို႔တုန္​​ေနတယ္​.... နည္​းနည္​းမွ မလႈပ္​ႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​ အားလံုးဝမ႐ွိဘူး.... ဒါမယ္​့ ​ေခါင္​းထဲမွာ အ​ေတြးတခုပဲ႐ွိတယ္​.....
Baek အတြက္​.... Baek အျပံဳးတြက္​.... Baek ရဲ႕ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈအတြက္​...... အ​ေသြးအသား​ေတြဖစ္​တည္​မႈက Baek အတြက္​.....

Kris: Chanyeol အရမ္​းနာ​ေနလား နာ​ေနမွာပါ.... မင္​း ဆက္​မလုပ္​ဘဲ ​ေနလို႔မရဘူးလား တစ္​ႀကိမ္​​ေတာ့ အဆင္​​ေျပ​ေျပပီးသြာ​ေပမယ္​့... မင္​း ခံႏိုင္​ရည္​႐ွိပါ့မလား.... မင္​း ​ေသခ်ာစဥ္​းစား​ေနာ္​...

Chanyeol မ်က္​လံုးကိုသာမွိတ္​ထားတယ္​ ျပန္​မ​ေျပာခ်င္​ဘူးဆိုတာထက္​ စကား​ေျပာဖုိ႔​ေတာင္​ အင္​အားမ႐ွိလို႔ပါ...

Kris အလိုက္​သိစြာ.... Chanyeol ယူလာတဲ့အ႐ုပ္​​ေလးႏွစ္​႐ုပ္​ .ာလြန္​ခဲ့တဲ့တစ္​ပတ္​လံုး Baek နဲ႔ chan ဆိုပီး သူအျမဲ စကား​ေျပာ​ေနတဲ့ အ႐ုပ္​​ေလးႏွစ္​႐ုပ္​ သူ႔​ေဘးမွာ ခ်ထား​ေပးလုိက္​တယ္​.....

Tao ကို​ေတာ့ Chanyeol နဲ႔ တစ္​ခန္​းတည္​ထား​ေပးထားတယ္​ Baek တို႔က Tao ကိုလာၾကည္​့ရင္​ chanyeol အနည္​းဆံုး သူ႔ခ်စ္​ရတဲ့သူအသံ​ေလးၾကားရ​ေအာင္​ပါ..... Tao ကိုပါ လူနာဝတ္​စံုဝတ္​​ေပးထားရတယ္​....

Baek ေဆးသြင္​း​ပီး​ေတာ့ ​ေက်းဇူးတင္​ခ်င္​တယ္​ဆိုပီး Tao စီလာတယ္​.... Tao က ကုတင္​​ေပၚမွာ စာခ်င္​တာ​ေတြစားပီး အိပ္​​ေနတယ္​...... Kris က​ေတာ့ Yeol နားမွာ အစစအရာရာလုပ္​​ေပး​ေနတယ္​....

​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​....

Baek : Tao shi အိပ္​​ေနတာလဲ....

Chanyeol Baek အသံၾကား​ေတာ့ မ်က္​လံုးဖြင္​့လာပီး Kris ကို လွမ္​းၾကည္​့တယ္​ Baek လား ဆိုတဲ့ မ်က္​ဝန္​းမ်ိဳးနဲ႔.... Kris ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​တယ္​....

Let Me In Where stories live. Discover now