Ep 5

5.7K 437 0
                                    

➳ ➳ Let Me In➳ ➳
             Ep 5

Chanyeol အခန္​ထဲမွာ ​ဘယ္​ႏွစ္​ႀကိမ္​မွန္​းမသိ​ေအာင္​ လမ္​း​ေလ်ွာက္​​ေနတယ္​

သြား​ေခၚလိုက္​ရမလား ဒီတိုင္​းထားလိုက္​ရမလား ဟို​ေကာင္​ ႐ွာ​ေတြ႔မွာ​ေပါ့ ..... ဟုတ္​တယ္​ ႐ွာ​ေတြ႔​ေလာက္​တယ္​ ဒီခ်ိန္​​ေရာက္​​ေနပီ..... မ​ေတြ႔လို႔လား..... သြားၾကည္​့လိုက္​ရမလား....... ႐ွာ​ေတြ႔မွာပါ...

......

ဘယ္​​ေရာက္​​ေနလဲ ဘယ္​မွာ သြား႐ွာမလဲ ျမန္​ျမန္​​ေတြ႔ပါ​ေတာ့ သား​ေလး ဘယ္​မွာလဲ appa ​ေသသြားလိမ္​့မယ္​... ဘယ္​​ေတြ​ေရာက္​​ေနလဲ.....

Baek : Chan....

Men : ​ေဟ့​ေကာင္​ မင္​းဘာလုပ္​တာလဲ ငါ့သားကို က​ေလးသူခိုးလား

ပါးတစ္​ဖက္​ပူထြက္​သြားတယ္​......

Baek : အာ့

ပါးက႐ိုက္​ခံလိုက္​ရတဲ့ ဒဏ္​ရာထက္​ ရင္​ဖက္​ထဲက ဒဏ္​ရာက ​ေသ​ေလာက္​တယ္​..... chan ဘယ္​မွာလဲ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ လိုက္​႐ွာ​ေနရင္​းဘယ္​​ေတြ​ေရာက္​​ေနမွန္​း မသိ​ေတာ့ဘူး မ်က္​ရည္​​ေတြက မိုး​ေရ​ေတြနဲ႔ တူတူ ​ေျမခ​ေနပီ.... မိုး​ေရထဲမွာ ဘယ္​ႏွစ္​နာရီ​ေတာင္​ ​ေလ်ွာက္​​ေနမိတာလဲ....

Chan သား​ေလး chan ကို လူတစ္​​ေယာက္​က ခ်ီထားတယ္​. Chan က အဲ့​လူတဲ့ ပုခံုး​ေပၚမွာ အိပ္​​ေနတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ coffee ဆိုင္​ထဲ ​ေျပးဝင္​လိုက္​​တယ္​...

Baek : Chan...

Sehun : ဒါက မင္​းက​ေလးလား ဘယ္​လိုဖစ္​လို႔ ကိုယ္​့က​ေလးကိုယ္​ ဂ႐ုမစိုက္​ႏိုင္​တာလဲ က​ေလးကို မ်ား ထားခဲ့တာလား​ေမ့ခဲ့တာလား မင္​းဘယ္​လို မိဘလဲ....

Baek chan ​ေလးကို ​ေတြ႔လို႔ အား​ေလ်ာ့လိုက္​တာထင္​တယ္​ လဲက်သြားတယ္​ အရာရာကအ​ေမွာင္​အတိက်ပီး ​ပတ္​ဝန္​းက်င္​နဲ႔ အဆက္​အသြယ္​ပ်တ္​သြားတယ္​....

ဟာ လခြမ္​းပဲ လာ႐ွာတဲ့သူကပါ သတိလစ္​သြားတယ္​ သားနဲ႔တင္​ ႐ူးခ်င္​​ေနတာ appa ဖစ္​တဲ့သူကပါ ​ေမ့လဲသြားတယ္​.... grrrr ခ်ီးပဲ...... ​ေအးကြာ ကူညီလိုက္​ မင္​းက သူတပါးကို ကူညီဖို႔​ေမြးဖြားလာတဲ့ အရမ္​းခန္​႔ အရမ္​း​ေခ်ာတဲ့ angel ပဲ .... ဟုတ္​တယ္​....

Let Me In Where stories live. Discover now