Ep 19

5.3K 355 3
                                    

➳ ➳ Let Me In➳ ➳
             Ep 19

Baek : Hyung Hyung ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​... မွားခဲ့ပါတယ္​..... ခြင္​့လႊတ္​ဖို႔ မထိုက္​တန္​​ေပမယ္​့... hyung တခါ​ေလာက္​ ​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​..... ​ေနာက္​ဆံုးအ​ေနနဲ႔ ​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​..

......

Baek : Hyung Hyung

Chan : Appa ဘာလို႔ငို​ေနတာလဲ.... သားသား​ေလ ဘုရင္​ႀကီးနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​လို႔.... ဘုရင္​ႀကီးကို ဒီပံုဆြဲထားတာ​ေပးခ်င္​လို႔.....

Baek ပံု​ေလးကိုယူၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ဆိုင္​ကယ္​ကအ႐ွိန္​ျပင္​းျပင္​းနဲ႔ လာ​ေနတဲ့ပံု hyung က super men ဝတ္​စံုနဲ႔ သား​ေလးကို ​ေပြ႕ခ်ီထားတဲ့ပံု.... အဲ့​ေန႔ကို စိတ္​ထဲ​ေရာက္​လာတယ္​.... ကိုယ္​​ထင္​တာ​ေတြပဲ ​ေျပာခဲ့တာ.... ​

Chan : appa ဘာ​ေတြစဥ္​းစား​ေနတာလဲ ဘုရင္​ႀကီးနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​လို႔... ဒါ​ေပးခ်င္​လို႔....

Baek pov : hyung သား​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​လို​ေျပာရမွာလဲ.... hyung မ႐ွိ​ေတာ့ပါဘူးလို႔ ဘယ္​လို​ေျပာရမွာလဲ hyung ....

Chan : appa မငိုနဲ႔.... သားသားက appa ကို​ေစာင္​့​​ေ႐ွာက္​​ေပးမယ္​.... ဘုရင္​ႀကီးက မွာထားတယ္​... appa က ငိုရင္​မလွဘူးတဲ့ ႐ုပ္​ဆိုးတယ္​တဲ့ အာ့မို႔ appa ကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ပါတဲ့....

သား​ေလ ​ေျပာမွ မ်က္​ရည္​​ေတြအတိုင္​းအဆမဲ့က်လာတယ္​...... hyung အကုန္​လံုးကို အကြက္​စိစိ လုပ္​ခဲ့တာပဲ....

Chan : appa သြားမယ္​​ေလ.... ဘုရင္​ႀကီးစီ....

Baek : သား​ေလး... ဘုရင္​ႀကီးမဟုတ္​ဘူး papa

Chan : အင္​း.. papa ...

Baek : သားသား papa စီ သြားလို႔မရဘူး... papa အခု....

Chan : အ​ေဝးႀကီးကိုသြားပီလား...

Baek : ဟင္​ သား​ေလး သိ​ေနတာလား...

Chan : အင္​း papa ​ေျပာ​တာ ဟိုးအ​ေဝးႀကီးကို သြားရမွာတဲ့.... ဘယ္​​ေတာ့မွျပန္​လာဖစ္​မလဲမသိဘူးတဲ့.... ျပန္​မလာခင္​ထိ Appa Baek ကို ​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးပါတဲ့.... အစား​ေတြလည္​းမ်ားႀကီးစားပါတဲ့....

Baek : အဲ့လို​ေျပာခဲ့တာလား

Chan : Appa က တကယ္​အငိုသန္​တယ္​တဲ့.... papa ​ေျပာတာမွန္​တယ္​....

Let Me In Where stories live. Discover now