Ep 14

4.8K 331 3
                                    

❆ ❆ Let Me In❆ ❆
         Ep 14

Kris : အဲ့ပန္​းခ်ီကား ခ်ထားကြာ မ်က္​စိ​ေနာက္​တယ္​.... ဒီတိုင္​း ၾကည္​့ပဲ​ၾကည္​့​ေနရင္​ မ​ေျပာလိုဘူး ခုလိုငိူမ​ေနနဲ႔ ခုအငိုသန္​​ေနတာ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​​ေရာ သိရဲ႕လား....

Chanyeol : Baek ရယ္​ သား​ေလး ရယ္​ ပီး​ေတာ့ ဒါက ငါမဟုတ္​ဘူး....... သား​ေလးက ငါ့ပံုမဆြဲတတ္​လို႔​ေနမွာကြ ငါက အ႐ပ္​႐ွည္​လို႔ မဆြဲတတ္​တာ​ေနမွာ.... sehun ပံုက ဆြဲရတာလြယ္​လို႔ .... sehun ပံုဆြဲတာ​ေနမွာ.... ဟုတ္​တယ္​​ေနာ္​....

Kris : ​ေပးကြာ ငါမင္​းပံုျဖည္​့ဆြဲ​ေပးမယ္​....

Chanyeol : ျပန္​​ေပး ငါ့သား​ေလး​ ပထမဆံုး​ေပးတဲ့  လက္​​ေဆာင္​ကြ မင္​း​မဖ်တ္​ဆီးနဲ႔.....

Kris : chanyeol ya မင္​း ဖြင္​့​ေျပာလိုက္​ပါလားကြာ....

Chanyeol : ငါအမွန္​တိုင္​း​ေျပာလိုက္​ရင္​ Baek ခံစားရလိမ္​့မယ္​ နာက်င္​ရလိမ္​့မယ္​.... မ်က္​ရည္​က်လိမ္​့မယ္​..... ဒီမွာ​ေတြ႔လား ျပံဳး​ေန​ေတာ့ ဘယ္​​ေလာက္​ခ်စ္​ဖို္႔​ေကာင္​းလဲ....

Kris : chanyeol မင္​းက ​ေပးဆပ္​တာနဲ႔မတူဘဲ အ႐ူးႀကီးနဲ႔တူတယ္​....

Chanyeol : ဟုတ္​တယ္​ ငါကအ႐ူးပဲ... အခ်စ္​႐ူး... ​ငါအခုလုပ္​ေနတာ​ေတြကို ​ေပးဆပ္​​ေနတယ္​လို႔မသတ္​မွတ္​ဘူး ငါ့ခ်စ္​ရသူ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈအတြက္​ ငါ့ခံစားမႈ​ေတြနာက်င္​မႈ​ေတြနဲ႔ ​ၾကံကမၼာႀကီးကို လက္​ထိုး​ေနတာ ငါ့ခ်စ္​ရသူကို ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးပါလို႔.....

Kris : ​ေဆးရံုမွာမ​ေနဘဲ ငါ့အိမ္​လိုက္​ခဲ့ပါလား သြားမယ္​ မင္​း မမြန္​းက်ပ္​ဘူး လာပါကြာ

Chanyeol : ခဏ​ေလး ငါ့ကို Baek စီလိုက္​ပို႔ပါလား.... ငါမ်က္​ႏွာ​ေလးဖစ္​ဖစ္​ျမင္​ခ်င္​လို႔.....

Kris ကား​ေလးကို coffe ဆိုင္​နဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွာ ရပ္​လိုက္​တယ္​..... ညမိုးလည္​းခ်ဳပ္​ပီဆို​ေတာ့ ဆိုင္​မွာ လူမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး.... တစ္​နာရီ​ေလာက္​႐ွိပီး ဘယ္​သူ႔မွမ​ေတြ႔​ေသးဘူး.....

Kris : အိပ္​​ေနၾကပီ​ေနမွာ ျပန္​ၾကမယ္​...

Chanyeol : ​ေနာက္​ ဆယ္​မိနစ္​ ​ေလးပါပဲ ငါမ​ေတြ႔ရတာ ၾကာပီ... မ်က္​ႏွာ​ေလးဖစ္​ဖစ္​ ျမင္​ခ်င္​လို႔ပါ

Let Me In Where stories live. Discover now