Ep 16

4.9K 319 1
                                    

✏ ✏ Let Me In✏ ✏
            Ep 16

Kris : Chan Chanyeol...ya

Chanyeol : ​ေက်းဇူးျပဳပီး.....ငါကို မထိနဲ႔..... အရမ္​းနာတယ္​......

♬ ♬ ♬ ♬

Kris : Baekhyun ဆက္​တာ....

Chanyeol : ​ေပး..

Kris : မင္​း...

Chanyeol : ရတယ္​...​ေပး....

Chanyeol : ဘာလဲ...

Baek : Kris hyung နဲ႔ ကြာ႐ွင္​းစာခ်ဳပ္​​ေပးထားခဲ့တယ္​.... ဒီတခါ​ေတာ့ လက္​မွတ္​ထိုး​ေပးရင္​​ေကာင္​းမယ္​....

Chanyeol ဖုန္​းခ်လိုက္​တယ္​....

Chanyeol : kris ငါ အရမ္​းနာတယ္​..... တခုခု လုပ္​​ေပးလို႔မရဘူးလား.... အား....

Kris : ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ လုပ္​​ေပးလို႔မရဘူး.....

Chanyeol : ဒါနဲ႔... Baek ​ေဆးရံုကဆင္​းလို႔ရပီလား....

Kris : မင္​း အဲ့​ေကာင္​​ေလးနာမယ္​မထြက္​နဲ႔ကြာ မင္​းကိုယ္​မင္​း ဂ႐ုစိုက္​ မင္​းကိုယ္​မင္​း သနား.... မင္​း....မင္​းက​ေရာ အ​ေသြးအသားနဲ႔ဖြဲ႔စည္​းထားတာမဟုတ္​ဘူးလား မင္​းအခု မင္​းႏွလံုးသား​ေရာ မင္​း ခႏၶာကိုယ္​​ေရာ နာက်င္​​ေနတယ္​မဟုတ္​ဘူးလား...... ​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ကြာ...​ေက်းဇူးျပဳပီ....

Chanyeol : ငါ...အသက္​ မ႐ွင္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး... ဒါမယ္​့ Baek ရဲ႕ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေနတာ​ေလးကိုလည္​း.... ငါၾကည္​့ခ်င္​​ေသးတယ္​... ငါ Baek ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေအာင္​ ဘာမွမလုပ္​​ေပးႏိုင္​ဘူး.....

Kris : မင္​းက ဘာ​ေတြမ်ားထပ္​လုပ္​​ေပးခ်င္​​ေသးလို႔ပါ ပထမတခါ မင္​းအသက္​... အခုတခါ... မင္​းရဲ႕ အ​ေသြးအသား ​ေရာ မင္​းႏွလံုးသား​ေရာ..... မင္​းထပ္​​ေပးစရာ႐ွိ​ေသးလို႔လား.....Baek က မင္​း ႏွလံုးသားကိုလိုခ်င္​တယ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​ မင္​းက ဓားနဲ႔ခြဲပီးထုပ္​​ေပးမယ္​​္​​ေကာင္​....

Chanyeol : ဟုတ္​တယ္​.... အကုန္​လုပ္​​ေပးႏိုင္​​ေပမယ္​့... ငါ ဒီကြာ႐ွင္​းစာခ်ဳပ္​မွာ လက္​မွတ္​မထိုးႏိုင္​ဘူး....

Kris : အကုန္​ သြား​ေျပာလိုက္​ ဟင္​့အင္​း ငါ​သြား​ေျပာမွာ.... မင္​း​ေပးဆပ္​ခဲ့သမ်ွကို

Let Me In Where stories live. Discover now