Ep 17

5.2K 333 5
                                    

♡ ♡ Let Me In♡ ♡
           Ep 17

Kris : မင္​း... မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ

Chanyeol : haha.... အံ့ျသစရာမ႐ွိပါဘူး... ဘာလို႔အံ့ျသ​ေနတာလဲ.... ဒီလိုဖစ္​လာမယ္​ဆိုတာ မင္​း​ေရာ ငါ​ေရာ သိထားတာပဲ....

Kris : ရီႏိုင္​​ေသးတယ္​လား မင္​း တသက္​လံုး လမ္​မ​ေလ်ွာက္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူး​ေလ....

Chanyeol : ငါ ​ေဆးရံုတက္​​ေနတုန္​းက တဝႀကီး လမ္​း​ေလ်ွာက္​ပီးပီ......

Kris : မင္​း ဖ်ား​ေနပီ... ညကမိုး​ေတာ္​​ေတာ္​ရြာသြား​တာ
ငါတို႔ ​ေဆးရံုသြားၾကမလား....

Chanyeol : Kris ငါ ကြာ႐ွင္​း​ေပးသင္​့လား.... Baek သူ လက္​ထပ္​​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​.... ငါ ကြာ႐ွင္​း​ေပးသင္​့ပီထင္​တယ္​....

Kris : ငါ မင္​းကို ​ေသခ်ာစဥ္​းစား​ေစခ်င္​​ေသးတယ္​.... မင္​း Baekhyun ကိုဖြင္​့​ေျပာလို႔ရပါ​ေသးတယ္​.... အခ်ိန္​ယူပီးစဥ္​းစား....

Chanyeol : တရာရံုးကတဆင္​့.. ငါနဲ႔ရင္​ဆိုင္​မယ္​တဲ့

Kris : ဘာ... ဟာကြာ... ​ေတာက္​..

Chanyeol : ငါ အခုထက္​ အ​ေျခအ​ေနပိုမဆိုးခင္​ ကြာ႐ွင္​း​ေပးလိုက္​​ေတာ့မယ္​....

Kris : မင္​းက အဲ့​ေကာင္​​ေလးတြက္​ ​ေမြးဖြား​လာသလိုပဲ....သူ႔ကို​ေပးဆပ္​ဖို႔..

Chanyeol : haha မွန္​တယ္​...... ငါ့ကို Nurse တစ္​​ေယာက္​​ေလာက္​ ငွါး​ေပး.... ငါ့ကိစၥ​ေတြမွန္​သမ်ွ မင္​းလိုက္​လုပ္​​ေပး​ေနတာ ငါ႐ွက္​တယ္​....

Kris : အင္​း ငွါး​ေပးမယ္​.....မင္​း chan ​ေလးနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​လား....

Chanyeol : ဟင္​့အင္​း.... ငါအခုပံုစံမ​်ိဳးကို သား​ေလးကို မျပခ်င္​ဘူး

Kris : အင္​း....

တစ္​ပတ္လာၾကာ​ေတာ့ Baek ဖုန္​းဆက္​လာတယ္​.... ​ေ႐ွ႕​ေနနဲ႔အတူ လာခဲ့မယ္​တဲ့.... ဒီ​ေန႔​ေတာ့ လက္​မွတ္​ထိုး​ေပးမွာပါ Baek လိုခ်င္​တဲ့ လြတ္​လပ္​မႈ hyung ​ေပးပါ့မယ္​....​ေပ်ာ္​ရႊင္​ပါ​ေစ.....

Baek နဲ႔ ​ေ႐ွ႕​ေနအိမ္​ထဲဝင္​လာ​ေတာ့ Chanyeol ဧည္​့ခန္​းထဲ့မွာ ထိုင္​​ေနတယ္​.... Nurse ​ေကာင္​​ေလး အကူအညီနဲ႔​ေပါ့.....

Let Me In Where stories live. Discover now