Ep 20

5.7K 342 9
                                    

★ ★ Let Me In★ ★
           Ep 20

Chan : ဦးက ဆရာဝန္​ႀကီးမို႔လား.... papa က ႏိုး​ေအာင္​လုပ္​​ေပးပါ.... ဟင္​... လုပ္​​ေပးပါ.... အိပ္​​ေနတာမႀကိဳက္​ဘူး....ႏိုး​ေအာင္​လုပ္​​ေပးပါ.... papa ထပါ... အိပ္​မ​ေနပါနဲ႔..... papa

Kris : သား​ေလး သြားမယ္​...

Chan : ဟင္​့အင္​း papa ႏိုးတဲ့ထိ ​ေစာင္​့​ေနမွာ.... ​papa ႏိုးလာမယ္​မို႔လား သားသား papa ႏိုးတဲ့ထိ ​ေစာင္​့​ေနမယ္​​ေနာ္​.... သားသား papa ပံု​ဆြဲထားတယ္​.... papa သားသား ​ေျပာတာ နားထာင္​​ေနလား....

Kris : သား​ေလး သြားၾကမယ္​....

Chen : ဦး ကိုမုန္​းတယ္​.... papa ကို မႏိုး​ေပးဘူး... papa ထပါ​ေတာ့....

Kris Chan ​ေလးကို အတင္​းခ်ီသြားတယ္​.... Chan က chanyeol လက္​ကို အတင္​းဆြဲထားတယ္​....

Chan : မသြားခ်င္​ဘူး papa နားမွာ ​ေနခ်င္​လို႔ပါ... ဦး ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​... မ​ေခၚသြားပါနဲ႔....

Kris : သားရယ္​ လိမၼာတယ္​... သြားၾကမယ္​ ​ေလ​ေနာ္​...
Chan : ခဏ​ေလး

Kris : ခဏ​ပဲ​ေနာ္​... ပီးရင္​ သြားရမယ္​ ကတိ​ေပး...

Chan ကုတင္​​ေပၚျပန္​တက္​လိုက္​တယ္​.... ပီး​ေတာ့ လည္​ပင္​းကဆြဲႀကိဳး​ေလး ခြၽတ္​ပီး..... Chanyeol ရင္​ဘက္​​ေပၚတင္​​ေပးလိုက္​တယ္​

Chan : papa ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအိပ္​​ေနာ္​.... အိပ္​​ေရးဝရင္​ ႏိုးလာ​ေပးပါ​ေနာ္​.... papa ျမန္​ျမန္​ ႏိုးလာ​ေပးပါ​ေနာ္​.... သားသား appa နဲ႔တူတူ ​ေစာင္​့​ေနမယ္​​ေနာ္​.....သားသား သၾကားလံုး​ေတြ အမ်ားႀကီးမစားဘဲ ထမင္​း​ေတြအမ်ားႀကီးစားပါ့မယ္​.... papa စကားနား​ေထာင္​ပါ့မယ္​.... သားသား စာလည္​းႀကိဳးစားသင္​ပါ့မယ္​.... papa အၾကာႀကီး မအိပ္​ပါနဲ႔​ေနာ္​.... papa ခ်စ္​တယ္​...

Chan Chanyeol ပါး​ေလးကို နမ္​းလိုက္​တယ္​.....

Chan : papa ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအိပ္​ပါ....

Kris : သြားမယ္​...

Chan : nae.. papa သားသား သြားပီ...

.....

Kris : ျပန္​ၾက​ေတာ့.... မင္​းတို႔....

Baek : hyung မ်က္​ႏွာ​ေလး​တခါ​ေလာက္​ ​ေတြ႔ခြက္​့​ေပးပါ....

Let Me In Where stories live. Discover now