5. Bölüm

637 39 30
                                    

Victoria aptal patronun yanından tamamen ayrılırken üzerinde yoğunlaşacağı kişinin kim olduğuna karar vermişti; Sangster. Karıncayı bile incitmeyeceği söylenen insanların ne tür bir canavarı içinde barındırdıklarına çok fazla şahit olmuştu, aslında şahit oluşu tamamen teorikti- bu kendisinin ilk göreviydi bir katille karşılaşmasında. 

Odadan çıktığında karşısında buraya ilk kez geldiğinde gördüğü kız dikildi. Dudaklarında sebepsiz bir tebessüm vardı ve Victoria da ona gülümsedi "İşi aldın değil mi?"

"Ah, evet." Victoria omuzlarını silkti farkında olmadan.

"Aynı işe arkadaşım da başvurdu ama sen daha hızlı çıktın ha?"

"Öyle görünüyor." Victoria kızın kolunu okşayıp gidecekti ama kız onu bırakmadı, bileğini tutmuştu ve bakışları az öncekinden biraz farklıydı.

"Buraya alışmamanı öneririm." dedi "Bir dost tavsiyesi olarak kabul et, ihtiyacın olacağına eminim."

Victoria gözlerini onaylarcasına kırptı "Tabii ki tavsiyeni kulağıma küpe edeceğim tatlım." Victoria öyle inandırıcı oynuyordu ki rolünü onu dışarıdan gören birisi aptal, sünepe olduğuna inanırdı kuşkusuz "Ama bak ne diyeceğim, tavsiyelerini gerçek dostlarına sakla çünkü benim ihtiyacım yok." dudaklarını büzerek kızın ceketinin üzerindeki hayali tozları kovmak istercesine dokundu "İşte bu gerçek bir tavsiye ve 'dost' adı altında değil, sıradan bir insan tavsiyesi... ihtiyacı olana."

Kızın yanından ayrıldığında buradaki herkesin kendisine sorun çıkarmak için sıraya girmiş olduğunu fark etti. Burada uzun süre kalmayı zaten planlamıyordu ki, onun kendi mesleği vardı binbir zorlukla edindiği. Ve- afedersin ama aptal oyuncuları giydirmek için hayatındaki aksiyonu kaybetmeyecekti.

O sırada telefonu çalmaya başladı ve Victoria nerede olduğunu umursamayarak telefona uzandı. Diğer ve üstü olan Ajan arıyordu. Victoria sırtını duvara yaslayarak olduğu yerde kıpırtısız kaldı "Evet?"

"Nasılsın Lilith- ah pardon Victoria diyecektim."

"Evet, Victoria" kıkırdadı ama bu öyle hafifti ki karşısındaki farkına varmadı "İyi gidiyor hatta beklediğimden daha iyi."

"Şüphelilerle tanışma fırsatı yakaladın mı?"

"Şey- hayır. Henüz işi yeni kaptım efendim ve kim ne zaman burada olur hiçbir fikrim yok." 

"Acele etmemeni söylemek isterdim ama durumu biliyorsun, 1 hafta önce bir kız daha kayıplara karıştı."

"Anlıyorum."

"Sözümü kesme Victoria!" Victoria gözlerini devirdi ve tamamen sustu "Bu kaçıncı kayıp biliyorsun, değil mi?" Buna cevap vermek istese de sustu, adam eğer bipolar değilse ve söylediği şu 'kes sesini' cümlesinde ciddiyse suskunluğuna devam etmesi gerekiyordu. "23. kişi ve bunlardan 20 tanesi genç kız. Çoğunluğunu kimsesizler oluşturuyor ama yine de onları arayan, haklarında endişelenen tanıdıkları var... ve tamamen kimsesiz olan kaç insanın kayıplara karıştığını bilmiyoruz."

Victoria başını salladı ve tırnaklarını dudağına götürerek endişesini bastırmaya çalıştı. İnsanların kaybolması yeterince kötüydü evet, ama genç kızların kayboluyor olması olayları daha çirkin bir boyuta taşıyordu. En azından Victoria için- kendisinin de geçmişte bir manyakla yaşamış olduğu ürkütücü ve hala tüylerini diken diken eden anısı vardı, hayal gücü kendi yaşadığının binlerce ağırını başka kızların yaşadığını kulağına ve uykularına fısıldıyordu.

Ajan konuşmaya devam etti ama Victoria ona bir türlü odaklanamadı, düşünceleri inatla genç kızlara gidiyordu... Ve sonra edepsiz şeylere. Victoria başını iki yana salladı ajana odaklanmak için ve son cümlelerini zorlukla yakaladı "Brown, Carmen ve Sangster dedik- şüpheli listemizdekiler onlar ve daha fazla insan kaybolmadan tüm bunların durmasını istiyorum." 

"Pekala.. kimden başlamamı istersiniz?"

"Sangster'dan başlaman iyi olabilir ama onları tanıdıktan sonra kendin de karar verebilirsin, hislerine güvenerek hareket et."

"Tamam." dedi Victoria ve dııt sesleri kulağını doldurmadan önce telefonu cebine bıraktı. 

Kulisin giyinme odasına doğru ilerlemeye başladı -arıyor demek daha doğru olurdu- ama dakikalar sonra nihayet bulduğunda odayı, önce kapının önünde birkaç saniye bekledi...

Saç diplerine acı çektiren tokasını saçlarından ayırdı ve kıvırcık saçlarının omuzlarının üzerine dökülmesine izin vererek odanın kapısını açtı.

Odanın dolu olmasını beklemiyordu ve ikinci beklemediği diğer şeyse- 

Çıplak olan Sangster'dı.


Uyarı: Victoria'nın kitaptaki yeri değişmiştir ve Bloody Night'ın eski okurlarının bunlara takılmadan, yeni bir hikaye okuyormuş gibi davranması yazarı tarafından önerilir :D 

Ne boktan bir cümle oldu bu yav.. neyse okuyun sşkfjdsopjgidsjgk

Bloody Night / Sangster Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin