2. Bölüm

772 44 3
                                    

"Hoşgeldiiiinnnn!!!" dedi çığlık çığlığa Sharis, arkadaşını birkaç aydır görememenin özlemiyle kızın üzerine atladı ve bavullar gürültüyle yere yuvarlandı. Etraflarından geçen insanlar kınayan bakışlar atıyordu ve iki kız ne yazık ki hiç mi hiç farkında değildi insanların kendisine hangi gözle baktığının "Evine hoşgeldin Vicky!"

"Hoşbuldum." dedi arkadaşınınki kadar coşkulu olamayan bir sesle, uçak yolculuğu gerçekten insanı mahvediyordu "Her yanım ağrıyor."

"Tahmin edebilirim." arkadaşının bavullarına uzandı ve uzun kollarıyla sürüklemeye başladı onları "Seni çok özledim Vicky, sensiz zaman geçmiyor. Bakma öyle! Ciddiyim."

"Hadi oradan Sharis, 1 kez bile aramadın."

"Ama..." Sharis hangi yoldan itiraz edebileceğini tarttı kafasında ve sonra haince gülümsedi "Sana sürekli mesaj attım ama?"

"Aynı şey değil." Aynı şey değildi çünkü Victoria mesajlaşmaktan nefret ederdi. Eğer biriyle konuşulacak bir konu varsa ortada, ya buluşma düzenlenmeliydi ya da aranmalıydı.

"Bunları boşverelim... Bende kalıyorsun, değil mi?"

"Evet." Victoria onu rahatsız etmemeyi diledi ama kuzeni ve Sharis'ten başka kimsesi yoktu New York'ta, ev tutana dek birinden birinde kalmak zorundaydı "İş bulana dek sende kalırım sonra da Justin."

"Aslında ikimiz de Justin'de kalsak mükemmel olur."

Justin... Victoria'nın mükemmel kuzeni. Herkesi kendine aşık edecek nezaket ve yakışıklılığa sahip. Ama bir sorun vardı, Justin'in kimseyle çıktığını görmemişti Victoria. Sharis'in umudunu kırmamak adına "Bir ara onun evine baskın yapalım, unutturma."

"Asla." dedi ve küçük bir kahkaha attı "Belki Justin daha fazla direnmez bana ne dersin?"

"Umarım."

***

"Eee?" dedi Sharis, bugün baktığı 300. iş ilanını okuyordu Victoria'ya "Garson işi ve maaş bayağı iyi."

Victoria ceketini askıya asarak dolabına yerleştirirken Sharis'e yandan bir bakış attı "Sıkıldım garsonluk yapmaktan." girdiği işlerin %90'ı garsonluktu ve bayıcı bir hal almıştı artık insanlar.

Sharis yatağın ucuna oturdu ve kendi dünyasına daldı, tabletini de kenara bırakmıştı "Bir iş var aslında." dedi Sharis.

"Evet?"

"Ama ister misin emin olamadım."

"Söylesene S."

"Bir film/reklam stüdyosu... bir şirket düşün ve o şirkette bayağı sağlam yapımcıların sütüdyoları var."

Victoria gereksiz ayrıntılara boğulmaktan nefret ediyor da olsa sustu ve arkadaşının cümlesini tamamlamasını sabırla bekledi.

"Benim çalıştığım stüdyonun karşısında birini arıyorlardı, ilan panosunda görmüştüm de... oyuncuların giyinmesine yardımcı olabilir misin?"

'Niye kendileri giyinemiyorlar mı?' diye bir soru yöneltmek istese de sustu ve ardından omuzlarını silkti "Güzel olabilir."

"Ama erkek kadın fark etmiyor, rahatsız olursan-"

"Neden rahatsız olayım?" Victoria ceketinde hayali tozları çırptı, Sharis'in yüzüne bakmaktan kaçınıyordu nedense "Hatta ilginç bile olabilir."

Bloody Night / Sangster Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin