O cem bi ja sa Filipom razgovarala? Nek razgovara sa onom djevojkom zbog koje je ljubomoran.
Ja: Sto hoces?
Filip: Zasto si ljuta na mene?
Ja: Nisam, zasto bih bila?
Filip: Ti meni reci. Dva tjedna se druzimo svaki dan, a onda mi danas kazes da ne mozemo biti ni prijatelji.
Ja: Ma imala sam los dan paa zbog toga
Filip: Sigurno?
Ja: Da, oprosti mi.
Priblizila sam se Filipu i zagrlila ga. Ne mogu mu i ne smijem mu priznati svoje osjecaje. Uzvratio mi je zagrljaj i kada sam krenula da se vratim par koraka unazad, Filip je ostao dosta blizu uz mene i rekao mi je: Drago mi je da smo to rijesili.
Osjetila sam njegovo srce kako je lupalo.Ja: I meni je drago sto smo oke.
Filip: Idem ja sada. A ti?
Ja: Idem za nekih sat vremena. Imam neke papire za rijesiti. A moram dogovoriti jos neke detalje za utakmicu u srijedu.
Filip: Oke, moze
Izasao je. Oh Boze. Kako sam si dopustila da se tako zaljubim?
Zvoni mi mobitel, Mario Cvitanovic je.Ja: Halo?
Mario: Isabell, je sve rijeseno za srijedu?
Ja:Da. Sve je dogovoreno i spremno.
Mario: U redu. Javi deckima da sutra nema treninga nego da se u srijedu u 5:00 ujutro vidimo na parkiralistu. I onda krecemo za Split.
Ja: Oke moze.
Mario: Bok
Poklopila sam i onda sam krenula zvati igrace da im javim. Bili su svi sretni sto nema treninga sutra.
Nakon svih tih papira i poziva krenula sam kuci. Bilo je 12:55. Kada sam stigla kuci vidjela sam automobil od kretena ispred nase kuce. Pa sto opet hoce??? A moram uci u kucu.Ja: O teta Ruza, odi da te izljubim.
Ovoga sam ignorirala i poljubila sam tetu Ruzu i zagrlila ju. Nakon toga otisla je u kuhinju.
Ivan: Gdje si do sada?
Ja: Na poslu.
Ivan: Sada je 13:15!
Ja: iii????
Ivan: Radis po dva do tri sata dnevno.
Ja: Imala sam vise posla zbog organiziranja putovanja za Split
Ivan: ahaa. Ajde imat ces slobodan dan.
Ja:I ja idem u Split.
Ivan: Moolim?? Nejdes.
Ja: Idem i ne ces mi ti određivati kamo cu ja ici, a kamo ne.
Ivan: Kad ces biti moja, hocu
Ja:Nikada ne budem tvoja.
Usato se sa kauca i dosao jako blizu mene. Prislonio se blize k meni i polagano mi sapnuo: o hoces, hoces.
Tada je izasao i otisao. Otisla sam u sobu da se presvucem. Cula sam da je mama dosla kuci. Nju se moze prepoznati, odmah vice i ima prigovore. Nakon sto sam se presvukla otisla sam u dnevni boravak.
Mama: Bok.
Ja: Ej
Mama: Presvukla si se?
Ja: Jesam. Kad ce tata doci? Gladna sam.
YOU ARE READING
Filip Benkovic: Love story
FanfictionDjevojka koja se zaposli u Dinamu zaljubi se u nogometasa. No, naci ce se u raznim problemima. Da li ce njihova ljubav pobijediti?