Podne je. Za nekih 15 minuta smo domaa. Bilo mi je lijepo, ali vise volim Zagreb. Filip i ja smo zajedno sjedili, naeavno. Cijelim putem smo se svi međusobno upoznavali, zezali i razgovarali. Jako su dragi.
Zadnjih pola sata su svi na mobitelima, vec su umorni.Filip: Si budna?
Ja: Da, ali zmirim hahaha
Filip: Umorna?
Ja: Jakoo, a ti?
Filip: I jaa.
Ja: Bome ne budem umorna kada dođem kuci.
Filip: Zasto?
Ja: Pa posvađati cu se sa svojima i odmah cu se razbuditi.
Filip: Znaci ne slazete se skoro pa nikako?
Ja: Ne, zele mi planirati zivot, a ja to ne zelim trpjeti.
Filip: A to nije u redu, pa punoljetna si i mozes raditi sto zelis.
Ja: Ma znam. A ne obracam ja paznju bas na ono sto mi oni kazu.
I tako smo se jos kratko razgovarali i stigli smo do stadiona. Izasli smo iz autobusa i uzeli stvari. Nisam javila svojima kada dolazim jer nisam htjela da mi vozaca salju. Radije cu uzeti taxi.
Filip: A nije nitko dosao po tebe?
Ja: Nisam im javila. Uzet cu taxi
Filip: Ja cu te odvesti
Ja: A mislim da nije to bas pametna ideja.
Filip: Sta ces kofer vuci sa sobom po taxiju?
Ja: A ne znam
Filip: Pa ne budem ulazio u kucu.
Ja: Nije u tome stvar.
Filip: Nego u cemu? Sramis se ili ti je neugodno?
Ja: Ma nee !! Ivan ce biti kod nas. Uvijek je.
Filip: Zasto??
Ja: Ne znam. Moji ga stalno zovu na dorucke, ruckove, vecere i svakakva druzenja. Ide mi na zivce.
Filip: Koji je to kreten!! Sta on ima biti stalno oko tebe??!!
Ja: I zato ne zelim da me ti vozis da ne izbije neka svađa.
Filip: Gledaj, odvest cu te i ti ces izaci i ja cu otici. Moze?
Ja: Ajde dobro.
Uzela sam stvari odnosno Filip ih je uzeo i stavio u prtljaznik. Sjela sam u auto i krenuli smo. Filip vozi mercedes. Jako je lijep automobil.
Vozili smo se i pocela je svirati pjesma "moje zlato" od Petra Grase. Filip je pjevao svaki stih i pjevao je meni.
Stigli smo ispred kuce. Zastitar je pritisnuo gumb i otvorio nam ogradu. Usli smo i normalno vidjeli auto od Ivana. Samo da sve dobro prođe.Ja: Tu je ovaj
Filip: Ivan?
Ja: Ma da. Molim te zanemari ga.
Filip: Ne brini se.
Filip i ja smo izasli iz automobila i izvadio mi je kofer. Taman kada je stavio kofer na pod izasli su moji roditelji i kreten Ivan. Pogledala sam Filipa pa roditelje pa Ivana. Bas je bilo napeto.
Ja: Mama, tata ovo je Filip.
Filip: Drago mi je.
Otisao je do mojih roditelja i pruzio im ruku, a oni nisu uzvratili. Bilo mi je neugodno, a i Filipu. Pogledala san roditelje i nisam mogla vjerovati kako su se ponesli.
Filip se okrenuo i otisao prema automobilu. Ivan se je smjesio. Bas su mi dignuli zivac. A onda sam pomislila da je vrijeme da ja njima dignem zivac.Filip: U redu, idem ja, doviđenja.
Dok je Filip pozdravljao moje roditelje ja sam otisla prema Filipu i poljubila ga. Ne u obraz vec u usta. Bas kako djevojka ljubi svoga decka.
Tata: Isabell!!!
Tada se je Filip odmaknuo, ali godilo mu je sto sam to ucinila. Sada nek znaju moji za nas. Ivan je bio lud. Tada je Filip usao u automobil i otisao. Ja sam uzela kofer i krenula u kucu kao da se nista nije dogodilo. Svi su posli zamnom.
Tata: Isabell!!!!
Ja: Sta je?
Tata: Kako se to ponasas???
Ja: Pa smijem si decka pozdraviti.
Ivan: Decka?? Ta budala ti je decko??
Ja: Da.
Mama: Nije joj to decko. Kakav decko??
Ja: Dosta!!!! Filip mi je decko i to je to. Ne zelim slusati vase prodike.
Otisla sam u sobu i presvukla se u pidzamu iako je bilo tek 14:30. Stvarno sam bila umorna. Cujem kuca mi netko na vrata.
Ja: Da?
Ruza: Zlato moje dobrodosla.
Ja: A hvala ti.
Ruza: Sta je ovo bilo malo prije?
Ja: Pa Filip i ja smo zajedno. On me je doveo kuci i pozdravio je ove moje, a oni mu uopce nisu uzvratili pozdrav. Bas mi je neugodno.
Ruza: Ah Isabell, pa ti si se zaljubila.
Ja: Jesam. Obozavam Filipa. Mislim da je to to.
Ruza: A sto ces sa Ivanom?
Ja: Ma nista. On si umislja da cu ja biti sa njime. Neka sanja i dalje.
Ruza: A dobro. Nego zelis li sto da ti donesem?
Ja: Ne, hvala ti.
Teta Ruza je izasla iz moje sobe. Uvijek mi prija njeno drustvo. Volim razgovore sa njom. Da barem mogu tako sa mamom popricati, a ona se uvijek dere na mene.
Uzimam laptop u ruke i idem pogledati jos jednom sve dokumente. Gledam i gledam i fakat sam umorna. Sve je u redu sa dokumentima. Ponosna sam na sebe. Spava mi se, ali ne zelim na spavanje jer onda ne budem mogla spavati po noci.
Idem si obuci kupaci kostim i idem malo u bazen. Da se razbudim. Obukla sam se i silazim niz stepenice. Prolazim kraj roditelja i Ivana koji me samo gledaju. Ne obracam ni malo pozornosti na njih.Ja: Teta Ruza.
Ruza: Izvolite.
Ja: Mozes mi donijeti gusti sok od breskve i cokoladni kolac dolje na bazen?
Ruza: Naravno gospođice.
Ja: Hvala
Otisla sam do bazena. Svukla sam ogrtac i bacila se u bazen. Mobitel mi je bio na stolu do bazena. Bila sam u bazenu jakoo kratko, doslovno 5 minuta. Meni je bilo dovoljno. Izasla sam iz bazena i zagrnula se. Uvijek su me ti badici mucili jer imam dosta velike grudi. Ali ovdje nije bilo nikoga pa sam mogla biti bez ogrtaca. Legla sam na lezaljku i dosla je teta Ruza.
Ruza: Izvoli duso.
Ja: Hvala, jedva sam cekala taj kolac koji ti tako izvrsno pripremas.
Ruza: Samo uzivaj.
Teta Ruza je otisla, a ja sam uzela kolac. Prefini je. Topi se u ustima. A tko ne voli cokoladu?? Nakon sto sam smazala kolac popila sam malo soka. Dosla mi je poruka od Filipa.
Filip: Si se odmorila?
Ja: Odmaram se. Na bazenu sam.
Filip: Vec si na bazenima? Pa kada si vec stigla zbrisati?
Ja: Ma doma.
Filip: Imas bazen doma?
Ja: Da
Filip: Ahaa pa lijepo je tebi.
Ja: Da da. Nego oprosti za ovo danas. Zbog roditelja.
Filip: Nema problema. Uzivaj.
Ja: Hvala. Volim tee.
Filip: I ja tebe.
Odlozila sam mobitel i zaklopila oci. Malo da uzivam. Ubrzo cujem necije korake. Netko se priblizava. Otvorim oci.
Ja: Ivan???
YOU ARE READING
Filip Benkovic: Love story
FanfictionDjevojka koja se zaposli u Dinamu zaljubi se u nogometasa. No, naci ce se u raznim problemima. Da li ce njihova ljubav pobijediti?