"Kardeş ne diyon elin ayağın ayrı oynuyo"
"Of renk sessiz sinemada böyle olur bi sus da anlamaya çalışalım" (aksel)
Şuan ne mi yapıyoruz? Sessiz sinema oynuyoruz. Çünkü sevgili barut arkadaşımız kaynaşma -renki uyutmama- amacı ile bizi evlerine davet ettiler. İlk başlarda göktuğ arıza çıkarsa da kötü ponçik kuzenim aksel bu fikri mantıklı bulmuş ve göktuğyu ikna etmişti. Biz bilmiyoruz sanki gelecekteki koca adayının yaşam alanını araştırmaya geldiğini.
Barut 'atılların kaldığı eve gidelim' demese aksel de kabul etmezdi.
100%100 eminim ki şuan atılın salak salak hareketlerini tek ben anlıyorum.
"Teen wolf" sıkıntıyla söylediğim şeye anıl çak beşlik anlamında elini kaldırdı.
"Of renk yeter artık biliyorsan da söyleme bi saattir bi atıl bi sen bizde kalkalım artık." berkenin söylediği şey ile
atılla aynı anda birbirimize bakıp kahkaha attık. Resmen ruh öküzüm lan bu çocuk. Ha bide diğerinin adını da artık öğrendim berkeymiş onun adı da."Ehehe bilde kalk banane" dedim bende.
"Tamam sırada ki oyunumuz ne olsun." (aksel)
Aklıma gelen şey ile pis pis sırıttım. O ara da kapı çaldı.
"Kim geldi" diye sordu berke baruta.
Tabi ben atlamasam olmaz."Kapıyı açarsan öğrencez kimin geldini"
Önce bi kızardı sonra morardı ve söylene söylene kapıyı açmaya gitti. insanları bozmayı seviyorum!
"Selammm" içeri bi kız girdi fazlamı neşeli ne bu kız.
Barut kalktı ayağa ve gidip kıza sarıldı. Sevgilisimi acep. Allah var güzel kızmış şimdi e yakışıyolarda barutla değillerse de yaparız. Diye düşünerek pis pis sırıttım.
Kız döndü bi hepimizi süzdü sonra gözleri bende takılı kaldı. Hayırdır hatçe niye öyle imalı imalı bakıyosun.
Aramızdaki bakışmayı barut konuşarak bozdu.
"Ben size göksuyu tanıtıyım. Göksu benim biricik kuzenim 17 yaşında."
'Lanet olsun canıtın' diye içimden söylendim oysa ki ben çöp çatan olacaktım. Özledim eski mesleğimi. Allah var güzel kazandırıyodu.
"Hayırdır niye söyleniyon sen yine"
"Ben dışımdan mı dedim onu"
Aksel ve göktuğ onaylar bi şekilde kafa sallarken diğer dördü sorarca bakıyodu. E kuzenlerim tanıyo tabi beni.
Fısıltıyla ve rezil olmanın verdiği utançla konuştum.
"Yakıştırmıştım oysa ki kuzen olmanıza üzüldüm." bunu demem ile göksu kahkahayı bastı. Herkes yerlerine otururken göksu hala gülüyodu bi ara ne gülüyon lan değişik siye bağırmak istedim ona.
"Ee ne yapıcaz bi fikriniz varmı." (atıl)
Bunu demesi ile ben yarıö kalan pis sırıtışıma döndüm herkesi tek tek süzerken göksunun da sırıttığını farkettim. Oda beni farketmiş olucak ki aynı anda birbirimize bakıp"Şişe çevirmece" diye bağırdık ardından kahkahaya boğulduk.
"Tamam o zaman ben şişe almaya gideyim" (berke)
"E bi zahmet" diye söylendim bende ona bakarak.
Ya ben bunları cidden çok sevdim lan barut biraz soğuk bakıyo ama onuda artık tanışmadığımız için böyle olduğuna yordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni Kaybolmuşum
Teen Fiction"Neden kaçıyosun renk? Savaşma artık kabullen. Sen beni ben seni biz bizi seviyoruz." "B-Ben bilmiyorum" "Neyi bilmiyosun bana net cevap ver artık sevmiyosan umut verme" "Ben gerçekten üzgünüm ne yapıcağımı bilmiyorum" ben gerçekten ne yapıcağımı b...