Medya:barutGöz göze geldiğim çocuk yanında iki kişi göktuğyu tutuyordu. Göktuğ da diz çökmüş bir şekilde sırıtıyordu. Peki neden burada kimse yok?
Tam biri göktuğya yumruk atıcakken koşarak gittim ve o eli tutup çevirerek sırtını göğsüme yasladım ve eteğimin içine sakladığım çakımı çıkarıp boğazına dayadım.
"İzninizle göktuğyu alıp gidelim biz"
"Onu bırak" aralarındaki en sert duran çocuk bir adım öne atıldı ele başı falanmısın koçum sen????
"Sende göktuğyu bırak o zaman" diyerek kahkaha attım tabi çakıyla hala önümdekini tutuyorum. Ben kahkaha atınca göktuğda kahkaha attı.
"Çattık manyaklara ya" bunu diyen yine ele başı
"Oo renk yine fazla maraz aliyiz" diyerek salak göktuğ kahkaha attı
"Kuşum sende yine dayak yiyorsun ama" diyerek bende kahkaha attım.
Onlarda bize şaşkın şaşkın bakıyordu. tabiri caizde domuz çiftleşmesi görmüş inek misali bizi izliyorlardı o nasıl oluyor bende bilmiyorum ay tamam üstüme gelmeyin...
"O zaman takas"
"Kabul bırak arkadaşımı"
"Aman be yedik sanki alın tepe tepe kullanın, göktuğ sende gel kuşum"
Göktuğ yanıma gelince bende önümdekini iktirdim onlara oda bi tuhaftı insan azcık korkar boğazına bıçak dayandı sonuçta.
Ardından bi adım öne çıktım ve ele başına rahat tavırla konuşmaya başladım.
"İyi çocuklarız biz arkadaşına zaten zarar vermezdim relaks" dedim ve sırıtarak uzaklaştık göktuğyla.
"Kızım nasıl kapak yaptın öyle lan ha bide o çakının ne işi var lan sende"
"Olum malmısın hep yanımda ya lan"
"He doğru hadi yürü kız"
Diyerek beni kolumdan çekerek yürüttü! Çünkü ben yürümeyi unuttum ya hani!
"Göktuğcum ben yürümeyi biliyorum zaten kuşum" bıkkım bir tavırla söyledikten sonra göktuğda sırıttı ve;
"Çaktırma düşmemek için seni yürütüyo gibi yaptım tutunuyorum yani sana" valla salak bu çocuk.
"Tamam tamam gel şuraya" diyerek kolunu omzuma attım ve beline kolumu attım. Böyle yürüye yürüye arabaya gittik ve ardından eve geldik güzel gündü lan! Ardından beni kucaklayan koca bir uyku.
******
Kardeş benim yüzümü kim yalıyor acep! Beni uykumdan uyandırdı beni beni bihterini... Gözlerimi açmadan bağırdım."Biri şunu alsın yüzümü yalıyo ya her kimsen 10 saniye içinde koybol gitmeden de suratımı sil tükürük şelalesi yaptın lan"
"Teyze bu moruk hala uyanmıyor ama ya!" demek beni uyandıran sürtük sensin.
"Defol aksel"
"Okulun diyorum salak geç kalcaz geç"
"Başlatma okuluna lan gelmicem ben defol!" ne kadar kibar kızım biliyorum tamam uzatmayın.
'Ne kadarda narşist bir girl' gülcan hayırdır kızım ne zamandır yoksun'Biliyorum özledin'
'Hı tbi tbi çok çok'
'Varlığım olay yokluğum koyar dimi'
İç sesimin ağzına gübre sokup bantlayıp gözüm kapalıyken gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni Kaybolmuşum
Teen Fiction"Neden kaçıyosun renk? Savaşma artık kabullen. Sen beni ben seni biz bizi seviyoruz." "B-Ben bilmiyorum" "Neyi bilmiyosun bana net cevap ver artık sevmiyosan umut verme" "Ben gerçekten üzgünüm ne yapıcağımı bilmiyorum" ben gerçekten ne yapıcağımı b...