6.bölüm

127 14 3
                                    

Hayat çok tuhaf bazı kötü olaylar size bazen iyi şeyler getirebilir. Ne demişler her şer de bir hayır vardır. Doğrumu söyledim ne. Aman banane anlayan anladı zaten. O olay olmasaydı orada göktuğ olay çıkarmış olmasaydı belkide atıl hiç açılamayacaktı aksele. Gerçi hala açılamadı doğrusu ama yarın büyük gün sonunda açılıcak.

Orada o kavga oldu ertesi günü okulda kavgaya daldım. Koşarken kendi ayağıma takılıp düştüm tabi 1 hafta onları suçladım da neyse. Sonuç olarak 4 tane yakın arkadaşım var. Evet 4 tane çünkü 3 buçuk  hafta önce barutla arkadaş olma kararı aldık çok da lazımdı çünkü.

Tabi Göksununda göktuğdan hoşlandığını farketmedim sanmayın. Ah be sarı çiyanım üzülen sen olacaksın sonunda umarım üzülmezsin de kader tersine döner. Nedenmi kuzenimi tanıyorum.

O aşık olacak biri değil göksuyu üzer normalde takmazdım sonuç olarak göktuğ çok kızı üzdü umursamadım ama göksu benim için başka 3 buçuk hafta içinde fazla benimsedim onu. Aksel hariç hiç bi kızla konuşmazdım.

Hep yanımda aksel vardı çünkü hiç kız arkadaşa gerek duymadım ama göksu... O çok farklı bi kız hem fazla kırılgan hemde çok güçlü acayip bitmeyen bi neşesi var. Aslında göktuğ ile de çok yakışıyorlar fazlasıyla hemde.

Şuan okul bitti toplaşıp hep beraber kafeye oturmaya geldik. Şu iki hafta içinde berke beni görünce kaçar bi hale geldi atılla espri yeteneğimizi geliştirdik. Furkan kendini aştı kapıma kadar gelmeye başladı 2 kere ben 2 kere barut 1 kerede göktuğ dövdü. Çocuk dayak torbası gibi üşenmeden hergün evime gelip sırama not çiçek bırakmaya başladı bende üşenmeden onu dövmeye.

Herkes kendi halinde kahvelerini yudumlarken göksu sütünü yudumluyordu kıyamam 17 yaşında hala uzayacağına inanıyor oda. 1.68 boyu var çokta kısa değil ama ne yapsın kızın boy kompleksi var işte deli.

Bu sessizlikten sıkıldım ve bozmaya karar verdim.

"Ben evdede sessiz kalıp kahvemi içerdim boşuna toplandık biz böyle."

"Haklısın ee napçaz biz." dedi berke

"Tabi haklıyım. Sessizliği ben bozdum fikride sen bul bi ile yaradığın yok zaten"

"Te allahım ya" diye söylendi berke.

Tek tek herkesin gözlerine bakarken barutta takılı kaldı gözlerim. Nedenmi oda bana bakıyordu çünkü.

Dayanamadım ve ona karşı orta parmağımı kaldırdım. Ardından ikimizde kahkaha atmaya başladık. Demek oda hatırladı geçmişi.

Herkes bize anlamazca bakarken barut açıklamaya başladı.

"Biz bardayken renk dans ediyodu. Bende etrafa bakınırken renkte takılı kaldım. Oda hissetmiş gibi etrafı taramaya başladı en son beni farketti ve kısa bi bakışmanın ardından orta parmağıno gösterdi gitti yerine oturdu az öncede aynı şeyi yapınca o an aklımıza geldi ve gülmeye başladık."

"Senin niye gözlerin renkde takılı kaldı" dedi aksel

Pü Allah seni almasın akselciğim. O kadar şeyden bunamı takılı kaldın.

"Niye olacak canım Allah var güzel kızım ondan bakmıştır." fazlamı kendimden emin konuştum ben ya.

'Çok narşistsin be renk' sus sen gülcan!

"Daha güzellerini gördüm" dedi barut. Bu söylediğine bozuldum doğrusu.

"Ama hiç biri bir RENK AKSU edemez! Dedim adımın üstüne vurgu yaparak.

Masanın altından anılla yumruk tokuşturduk.

" ee kalkalım artık o zaman" dedi göksu.

"Tamam ben seni bırakırım" göktuğ atlamasa olmaz. Kıza boşu boşuna umut vericek salak!

Bul Beni KaybolmuşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin