Ne de güzel geçiyor hayat. Yeni okula baş- bardon atıldığım okula tekrar geri döndüm. Devamsızlık yapmamam gerektiğine rağmen ilk gün okulda merdivenlerden düşüp kafamı çarptım ve doğru dürüst tanımadığımız insanların evinde 1 gün geçirip uyuya kaldık. Hemde kuzenlerimle!
Şimdi mi toplaştık hep beraber okula gidiyoruz. Ya ben hasta insanım beyin kanaması riskim var ne diye getirirsiniz ki beni okula.
Şuan 2 araba gidiyoduk okula. 1.arabada barut direksiyonda yanında göksu arkada da berke ve ben oturuyoduk. Diğer arabada da göktuğ arabayı kullanıyor atıl yanında aksel ise arkada. Bi dakka bu işte bi terslik var. Atılla yer değişmemiz gerekmiyor mu?
He doğru göksu beni burda istemişti ondan geldim. Cidden deli kız.
Off ama benim canım sıkıldı. Bu okul bu eve niye bu kadar uzak! Berkeylemi uğraşsam uyusammı? İkisinide yapabilirim bence.
"Daha ne kadar var" diye sordum.
"Az kaldı az sabret azıcık" dedi barut gıcık diyorum anlamıyosunuz. Bende daha fazla böyle durmamak için kafamı berkenin dizlerine koydum. Boynumda ağrıyo zaten.
"Naber len minik kuş. Uğraşmayalı nasılsın" dedim ve yattığım yerden burnuna vurdum.
"Son 15 dakikadır çok iyiydim. Hayırdır barışmı istiyosun" dizlerine yatmamı kastederek imalı imalı konuştu saftirik.
"Yoo boynum ağrıyo noldu şikayetçimisin sizin yüzünüzden düştüm zaten ha bide şikayet et"
ehehe insanı böyle hayattan soğuturlar.
"Tamam tamam bişey demedim say"
"Ama dedin"
"Senin boynun ağrımıyomu uyusana sen"
"Susarsan uyucam"
"tamam sustum"
"Aferin asker" bir off çekti ve sessiz kalmayı tercih etti. Hayırdır koçum sen renk aksuyla laf dalaşına girmek cesaret ister. Hayatta yaptığım en iyi şey
1.si yalan söylemek
2.si laf sokmak
Çünkü renk aksu olmak bunu gerektirir.Sırıtarak gözlerimi kapattım. Uğraşıyorum falan ama sevdiğimden yani kötü niyetim olduğundan değil. Atıl benim ruh öküzüm gibi bişey yemek yemeyi çok seviyor. Kötü esprilerde de çok iyi. Eğlenceli bi karakteri var ve yakında eniştem olucak! Niye sevmiyim ki onu.
Berkede de iyi bir dost izlenimi var. Onunla ne kadar uğraşsam da sesini çıkarmıyo kanım ısındı onada. Barutmu? O soğuk nevale. Gökdelene yükselen egosunu çekse yüzünü görebilcem aslında.
Düşüncelerle boğuşurken uykuya daldım.***
"Abi uyandırıyorum." berkenin bunu demesiyle uyandım ben. Kapının açılmasıyla tam barut geldi kolumu dürtüyodu ki hemen gözlerimi açtım.İkisi de hızla geri kaçtı.
"Kızım şöyle uyanmasana be" dedi barut.
"Çok tırstım valla ne uykunda bizimi dinliyosun sen"
dedi berke göksu ise önden gülüyodu."Allahalla sizene benim uyanma şeklimden çıkın bakıyım geldik okula siz hala burda konuşuyonuz diyerek ikisinide iktirdim ve arabadan çıktım.
" kız göksu saçım başım düzgünmü tipim nasıl"
"Güzel güzel her zaman ki gibi hadi okula girelim"
"Bi dakka sen burdamo okuyosun"
"Evet neden ki"
"Daha önce görmedim seni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni Kaybolmuşum
Teen Fiction"Neden kaçıyosun renk? Savaşma artık kabullen. Sen beni ben seni biz bizi seviyoruz." "B-Ben bilmiyorum" "Neyi bilmiyosun bana net cevap ver artık sevmiyosan umut verme" "Ben gerçekten üzgünüm ne yapıcağımı bilmiyorum" ben gerçekten ne yapıcağımı b...