3.bölüm

188 19 10
                                    


Medya:berke

Bugün okula aksel ve ben gittik göktuğ beyfendimiz daha sonra gelecekmiş! Artist biz bilmiyoz sanki en sevdiği tişörtünü kaybettiğini bulmak için gelmediğini. Bide hava yapıyo işim var diye.

O değilde otobüse binmek zorunda kaldık ve fazla eğlenceliydi hele akselin deli gibi bağırınmaları.

"Kuzum binmek istediğine eminmisin"

"Ponçikim yürü hadi saçmalamayı bırak artık"

"Ya ama renk buraya binersek dört kişi çıkarız" dediği şey cidden komik ve bir o kadar da doğruydu el mecbur binecez napalım.

"Hadi yürü hadi" diye çekeleyerek otobüse bindik.

"Şşt teyzee eline koluna hakim ol" aksel teyzeye aynen bu şekilde bağırdı ve bana dönüp fısıldayarak konuşmaya başladı.

"Ya renk bu teyze yaşından utanmayıp gelmiş beni ponçiklemeye çalışıyor ya"

Ponçiğim az sabret. Dedikten sonra arkamda nerden baksan yaşı bana yakın ama benden büyük olan it hırsızı kılıklı şerefsiz iyice yaklaştı bana. Dayanamadım ve en sonunda patladım.

"Aaa yeter ama defol be kene gibi yapıştın iyice dayamaya zemin mi hazırlıyon nedir allahalla arkandan tren bile geçer bu hala yer yokmuş gibi iyice sokuldu dibime." diyerek çantayla kafasına vurmaya başladım. Beni gören Aksel olayı anlayıp adama tekme atmaya başladı. İşimiz bitince de cool cool otobüsten indik ve yolun devamını yürüyerek gerçekleştirdik."

"Renk heyecanlımısın kuzenn"

" atıldığım okula geri döndüm ve bana takan okulumuzun güzide müdürü kel mehmetle karşılaşıp iğneleyici laflarına gülümsemekle yetineceğim için çok heyecanlıyım. Hatta o kadar heyecanlıyım ki sen bile anlayamazsın." deyip somurttum.

"Tamam tamam sormadım say"

"İlk ders ne"

"Edebiyat"

Bul Beni KaybolmuşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin