Günün Şarkısı: RapMonster: Reflection
Jimin'in Ağzından
"Yuh ama yuh ya!"
Dedim şaşırarak.Ne mi oldu?
Bu yıldız kitabı mıdır?
Ne boksa?
Yeni yeni sayfalar geldi!"Victory Star Vampire'ın mühürlü koruyucusu sadece dönüşüm tamamlanmadan önce Victory Star Vampire'n acılarını kendi vücudunda hissedebilir! Dönüşüm tamamlandıktan sonra kendi odaklanırsa ona bir şey olduğunu anlayabilir, fark edebilir! Çünkü VSV'ye her hangi biri acı verici bir saldırıda bulunursa koruyucu aynı acıyı hissedeceğinden yardım edemez!"
Şimdi mi söylüyorsun?
Hayır yani şimdi mi?Kısaca onun vücudunda olan acıları hissedemeyeceğim! Sadece odaklanırsam ona bir şey olup olmadığını anlayabileceğim!
Harika!"VSV'nin gücü ikiye katlansın diye yıldızın kendisi özel bir kolye ortaya çıkarır."
Pekala pekala!Dönüşümünden sonra bir kolyenin ortaya çıktığı doğru.
JeonYeol onu taktı.Çok güzel ve zarif bir kolye daha marifetlerini göremedik.
Elimdeki kitabı yavaşça masaya bıraktım.
"TAEHYUNGİE!!"
Diye bir ses gelince salona indim.
JeonYeol sinirli bir şekilde Taehyung'u kovalıyordu.YoonGi onlara gülüyordu. Karnını tuta tuta.
"Hey hey noluyor burda?"
Dedim YoonGi'ye."TaeHyung, JeonYeol'un tüm eyelinerlarıyla çizim yapmış ve rujlarının içine kulak çubuğu sokup renk olarak kullanmış. Tüm rujları ve eyelinerları çöpte şuan!"
Dedi gülerken.Taehyung, küçüklükten bilirim JeonYeol'un ona ait eşyalarını aldığın gibi geri sağlam bir şekilde götürmezsen, tüm şehri sana koşturtabilir...
Çok yanlış yaptın dostum...
Çoookkkk."Tamam Özürdilerim! Nolur rahat bırak beni Yeol!"
Dedi Taehyung koşarken."Bu seferlik yırttın! Ama o malzemelerin hepsini bana geri alıcaksın!"
Dedi ve koltuğa oturdu.Keşke ben yalvardığımda da dinleyip tüm şehri koşturmasaydın.
JeonYeol'un Ağzından
Benim canım makyaj malzemelerim! Annesinin canları!
Yazık oldu size."Ben Jungkook ile buluşmaya gideceğim!"
Dedim ve kalktım."Ne hayır! İlk yemeğini ye! Hem saat daha kaç! Sonra gidersin hadi!"
Dedi Jimin ve bahçeye çıktı.Kıskanıp durmasan ölürsün dimi ölürsün!
Merdivenleri çıkıp kendi odama geçtim ve üstüme bir şeyler giydim.
Odadan çıkarken Jimin'in odasının çok dağınık olduğunu gördüm.
Ah bu çocuk!Odaya girdim ve kıyafetlerını katladım.
Bu çocuğun her kıyafeti temiz mi ulan?
Yatağını toplarken yastığı kaldırdım.Bir fotoğrafın yere düşmesiyle kaşlarımı çattım.
İyi ama! Bu benim küçüklük fotoğrafım ve yanımda ki çocukluk arkadaşım.Bir saniye! Bunların ikisininde adları Jimin.
Jimin'de çocukluk fotoğrafım var!
Fotoğraftaki çocuk Jimin'e çok benziyor!
O zaman benim çocukluk arkadaşım JİMİN Mİ???Gözlerimin dolmasına engel olmadım.
O muydu yani?
Fotoğrafa bakıp gülümsedim ve masanın üzerine koydum.
Yatağını düzelttim.Fotoğrafıda alıp bahçeye çıktım.
Bahçede Jimin'i göremeyince gitmiş olabileceğini düşündüm. Bende oturma yerlerinden birine oturdum ve gökyüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Star Vampire -PJM- Park Jimin
FanfictionBir gün bir yıldız benim elimi tuttu . Onun adını zafer yıldızı koydum... Benim yıldızım ancak sendin. Benim yıldızım zaferindi. Zafer ise sendin. Göz yaşlarım senindi. Ağlamamam için yalvaran sendin. Benim mutluluğum bir ışıktı. O ışık sendin. Üzgü...