Günün Şarkısı:Lucky J: Can You Hear Me
...
Akşam
Yemeğimizi yemiş Jimin'in evinin salonunda oturuyorduk.
Bana küçüklük fotoğraflarını gösteriyordu.
Kahkahalarla gülerken o zaman ne yaptığını anlatıyordu.
Mahalledeki çocukları kovalarken ki fotoğrafı beni benden aldı.Sıradaki fotoğrafı görmemle biraz şaşırdım.
Ordaki bendim değil mi?
Bizim Jimin ile olan küçüklük fotoğrafımız. -hatırlamayanlar için; Jimin ile JeonYeol çocukluk arkadaşıydılar, sonradan fark ettiler ya-"Hey bunu hatırlıyorum! Lunaparkta eğlenirken çekmiştik."
Dedim."Evet! Çok güzel günlerdi. Seninle birlikte küçüklüğüm ayrı güzeldi."
Dedi Jimin.Utangaçça gülümsedim.
Bense seni hatırlayamamıştım! Nasıl bir beynim var."Sana bir hediyem var."
Dedi Jimin."Ne hediyesi?"
Cebinden bir kutu çıkardı.
İçini açtı.
İçinde bir tane bileklik vardı.
Özel tasarım gibiydi."Aynısını kendime de yaptırdım sevgilim. Bu bizim aşkımızın ilk normal simgesi olsun. Biliyorsun birincisini yıldızın hediye etti."
Dedi Jimin, kolundaki yıldız işaretini gösterirken.Şirince gülümsedim. Bu çok güzeldi.
"Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. "
Dedim ve ona sarıldım."Bende seni seviyorum minik fındık."
Dedi ve alnımdan öptü.Bilekliği taktım ve bende onun yanaklarını öptüm.
"Hadi artık eve gidelim. Yoksa YoonGi abin bizi kesicek!"
Dedi Jimin.Tam o sırada mesaj geldi.
Jungkook: JeonYeol! MinChae GELİYOR! 2 dakikaya ordayım dedi! Valla dedi billa dedi! Aha geliyor! MinChae geliyor! JEON YEOL BURAYA GEL ÇABUK!
Ben: Tamam sakin ol geliyoruz. Nolur arizona kertenkelesi mod:on'a geçme.
...
"Ne olmuş?"
Dedi Jimin."Jungkook'un hoşlandı- pardon flört ettiği kız bize geliyormuş! Kendisi şuan ölmek üzerede."
Dedim."Ee hadi gidelim o zaman."
Dedi.Evden çıktık. Eve gülümsedim ve arabaya bindim.
Jimin arabayı sürmeye başladığı zaman konuşmaya başladım.
"Teşekkür ederim Jimin. "
Dedim."Ne için bu?"
Dedi."Bana kendini açtığın ve korkmadan yüzleştiğin korkularınla, bana güvenerek paylaştığın için, bana bu güzel günü yaşattığın için, her şey için teşekkür ederim."
Dedim."Ben teşekkür ederim. Sen varsın ya! Varlığın en büyük hediye bana."
Dedi.Yaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ama!
Ama!
Yerim ki!
Minik Jimin'immmm."Ay utandım!"
Dedim ve gülmeye başladım.Evin önüne geldiğimizde bir araba daha vardı.
Uuuuu MinChae gelmiş sanırsam.
Umarı her şeyi berbat etmemişsindir Jungkook."Bakalım! Kimmiş bu kız?"
Dedi Jimin."Jimin! Senin kardeşinin adı neydi? Ayrıca sen bakma kıza ben bakarım!"
Dedim. Kıskançlığın yanından geçmiyorum bir kere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Star Vampire -PJM- Park Jimin
FanficBir gün bir yıldız benim elimi tuttu . Onun adını zafer yıldızı koydum... Benim yıldızım ancak sendin. Benim yıldızım zaferindi. Zafer ise sendin. Göz yaşlarım senindi. Ağlamamam için yalvaran sendin. Benim mutluluğum bir ışıktı. O ışık sendin. Üzgü...