Hoi, voordat jullie Aeden gaan vermoorden en op het sterretje gaan klikken 😊 moet ik wat kwijt. Kan iemand misschien een coole cover voor mij maken? Deze is natuurlijk niet lelijk, maar ik weet toevallig dat er mensen zijn die veeeeeel mooiere covers kunnen maken. Dus zou iemand dat voor mij kunnen doen?
Dan is het nu tijd dat jullie mijn hoofdstuk gaan lezen.Pov Sirius
Remus komt naast me zitten bij het ontbijt, vannacht hebben we wat tijd met elkaar door gebracht, het was leuk, maar we hebben afgesproken dat niemand het mag weten, dus houd ik mijn mond. James komt naast me zitten en hij stopt boos een broodje in zijn mond, zijn ogen zijn rood en zijn wallen zijn van hier tot Verweggistan. Alles wat hij neerzet op tafel doet hij zou ruw dat je telkens een klap door de zaal hoort galmen. Aan de andere kant van de tafel zitten Lily en Aeden lieve woordjes naar elkaar te fluisteren, James doet alsof hij het niet hoort, maar ik zie dat het hem pijn doet.
"Remus," fluister ik in mijn buurjongens oor "praat met Lily, jij kan het best met haar opschieten, ze mag jou het meest. Doe het voor James,"
Remus knikt en eet verder.Peter komt aan de andere kant van James zitten. "Jongens het is zondag," zegt hij. "Joh," zeg ik, Peter kijkt me met stralende oogjes aan. "Wat is er Wormy?" Vraagt James die zich los rukt van het nieuwste en klefste koppel van Hogwarts.
"Nou, gewoon, zondag is een leuke dag. Trouwens dit word de laatste week, daarna is het kerstvakantie," zegt Peter. Nee, kerstvakantie, ik was het helemaal vergeten en ik moet naar huis! Ik had veel liever op Hogwarts willen blijven of naar James gegaan of naar Remus of naar Peter, maar nu moet ik een week bij die monsters zijn!
"Lily gaat naar de bibliotheek, ik ga erachter aan," zegt Remus en hij rent achter het roodharige meisje aan.
Pov Remus
"Lily! Wacht!"roep ik, eindelijk hoort ze me en ze draait zich om. "Wat moet je, Lupin?"vraagt ze ijzig, ze noemt me nooit Lupin, echt nooit. "Nou, als eerste gefeliciteerd met Aeden," lieg ik, maar zij straalt. "Alleen waarom?" Haar gezichtsuitdrukking veranderd in zo'n rap tempo van liefdevol naar moordend dat het bijna onrealistisch is. "Zeg geen woord over hem, geen woord,"sist ze, ze staat zo dichtbij dat ik haar adem ruik. Bos, perkament en hond. Wacht. Dat zijn de geuren die ik ruik in Amortentia. Nee, nee, dat kan niet. Hij voert haar Amortentia! Die kleine geniepige weerwolf hatende klootzak!
"Sorry, maar kun je even meekomen?"vraag ik, voordat ze wat kan zeggen sleur ik haar naar de Gryffindor toren en zet haar in onze kamer neer. Ze moet hier maar wachten tot het is uitgewerkt, want hij mag haar niet bijvoeden.
"Wat doet ze hier?" Vraagt Peter starend naar de mopperende Lily. "Amortentia,"fluister ik. Peter slaat zijn hand geschrokken voor zijn mond, Sirius kijkt met grote starende ogen naar een hoekje en James gaat met zo'n felle uitdrukking op zijn bed zitten dat ik blij ben dat blikken niet kunnen doden.
"Wachten tot het is uitgewerkt dus,"zeg ik dan maar.
"Dat gaat dan lang duren," zegt een stem, Aeden.
JE LEEST
Wolfstar ~Sirius Black, Remus Lupin~ ✔
FanficSirius Black en Remus Lupin vallen voor elkaar, ze durven het nog niet helemaal toe te geven, maar het is de waarheid. Sirius Black, opgevoed door verschrikkelijke ouders die tegen homoseksualiteit zijn. Remus Lupin, opgevoed door de meest eerlijkst...