Chapter 17 ~ More trouble

1.2K 74 96
                                    

"Ik... Remus was aan het stikken en ik," "hij gaf me een mond op mond beademing, thanks daarvoor Padfoot," zegt Remus met een overtuigende glimlach, hij geeft Sirius een klopje op zijn schouder en glipt uit de kamer.

Ik kijk Sirius wantrouwig aan, hij haalt noncholant zijn schouders op.

"Ik heb trouwens een nieuwe grap," zeg ik. Sirius kijkt me nieuwsgierig aan. "Nou, kijk..."

De deur knalt open en Remus staat glunderend in de deur opening met een hijgende Peter achter hem.

"Jongens, ik denk dat ik verliefd ben," zegt Remus, Sirius kijkt Remus verbaast aan, evenals ik.

"Op Lily,"

Sirius gezicht betrekt en het lijkt net alsof iemand hem keihard in zijn gezicht heeft geslagen.

Mijn handen trillen van de woede, ik voel mijn bloed koken.

Remus kijkt ons nog een keer glunderd aan en loopt dan weg.

"Wat?!" Roept Sirius.

"Nee!dat kan niet,"breng ik uit.

"Ja, maar. Die vieze vuile. Ik dacht, maar," hakkelt Sirius.

"Wat dacht je? Weet je wat ik dacht, ik dacht dat Remus een vriend was. Maar ik heb me blijkbaar vergist," zeg ik zwakjes.

"Jongens, rustig, zien jullie het serieus niet?" Vraagt Peter kalm.

"Wat niet? Dat Remus opeens smoor is op Lily, uit het niks. Gewoon opeens," Sirius stopt even.

"Jongens, Aeden wilt dit hij trekt ons uitelkaar, snappen jullie het dan niet?!"

"Amortentia," mompelen Sirius en ik tegelijk.

"Maar Remus was de enige die wist hoe je Aeden moest uitschakelen. We kunnen niks, we zijn Remus kwijt. We kunnen niks zonder Remus," roep ik boos.

"Remus heeft mij wel wat verteld," zegt Sirius met een rood aangelopen hoofd.

"Aeden kan niet zonder geliefde, daarom Lily. Maar waarom zou hij Remus ook Amortentia geven?" Vraagt Sirius zich hardop af.

Pov Sirius

Ik ga die Aeden helemaal afmaken. Ik ga zijn vingers er afhakken. Ik ga zijn hoofd er af rukken, ik ga hem martelen tot de dood.

'Wow wow, rustig Sirius, Aeden is misschien de grootste klootzak ooit, maar je moet je niet verlagen tot zijn niveau,'

Dat zou Remus zeggen, en Remus heeft altijd gelijk.

Ik voel me zo rot, ik mis Remus, nu al. Die Aeden heb ik al meerdere keren willen afmaken.

Maar dit keer zat hij aan mijn vriendje, en hij gaat ervoor boeten.

Wolfstar ~Sirius Black, Remus Lupin~ ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu