Chapter 22 ~ A happy ending?

1K 75 19
                                    

"Dan mogen jullie elkaar nu kussen," zegt de man plechtig nadat Remus en Sirius elkaar de ring om hebben gedaan.
Na de kus gaan ze zitten in het publiek en loopt James met zijn wijnglas het podium op.

"Als eerst wil ik zeggen: ik hoop dat jullie een fijn huwelijk krijgen en niet zo'n kut huwelijk als jou ouders Sirius," Sirius probeert zijn lach in te houden en Regulus staart een beetje wanhopig naar zijn broer. "Als tweede, Sirius je bent de beste vriend die iemand zich kan voorstellen. Remus het boeit me niks dat je een w," hij valt stil "warrig type bent," James loopt af en Lily loopt het podium op met Harry in haar armen.

"Remus, ik zag jou als de enige fatsoenlijke jongen op heel Hogwarts, nou, na Severus dan, maar we zijn hier niet voor hem. We werkte samen aan opdrachten en praatte samen. Ik geef toe dat ik een crush op je had in ons derde jaar," iedereen schiet in de lach, Harry kraait van plezier. "Eerst zag ik James als een asociale gast die mij elke week uitvroeg. Pas in ons zesde jaar, toen Remus, Peter en ik verdronken in de Amortentia en Sirius en James ons redde gaf ik James een kans. Je ziet wat daar van is geworden. Aangezien deze speech een verhaal word wil ik jullie een mooie toekomst wensen. Love you," Lily loopt af.

Peter strompelt het podium op. "Ik wil zeggen, wat een originele openingszin. Dat ik jullie geluk wens met het opvoeden van eenhoorns," "ben je dronken?" Vraagt Sirius lachend, Peter knikt en loopt af.

Na het dansen en drinken gaat iedereen naar huis om te slapen.

Sirius en Remus gaan mee naar James en Lily's huis.

Onderweg naar Godric's Hollow komen ze allemaal muggles tegen die langs de deuren gaan voor halloween. Normaal gesproken vieren ze ook halloween, maar de bruiloft had voorrang.

Lily doet de deur open en legt de slapende en kwijlende Harry in James' armen.

Ze ploffen vermoeid neer op de bank en Lily schopt haar hakken uit. Op dit mooie moment weet niemand, maar ook niemand dat over excact een jaar in dit huis James en Lily vermoord worden. Over excact een jaar begint de hel.

Als eerste moet ik mije excuses aanbieden, maar ik had deze week proefwerkweek, maar alsnog sorry. Ten tweede: dit is het laatste normale hoofdstuk! Alleen nog een extra hoofdstuk, epiloog en dankwoord.

Wolfstar ~Sirius Black, Remus Lupin~ ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu