Voor dat het hoofdstuk begint zet ik wat Quotes neer, gewoon omdat het leuk is.
Nobody is perfect.
I'm nobody.
~Sirius BlackLife is too short to waste time matching socks.
~Peter PettingrewI hope karma slaps you in the face.
Before I do.
~ James PotterYou were born to be real, not to be perfect.
~ Remus LupinDestroy what destroys you.
~Lily EvansIf you don't mean it, don't fucking say it.
~Aeden DavesDat waren ze.
~*~Ik pak het boek 'betekenis namen' en lees hem door. Ik vind de naam Daves nergens, maar de naam Dave wel. Dat betekend: geliefde. Dus Aedens naam bekend vurige geliefde. Jullie denken waarschijnlijk. Wat maakt het nou uit wat Aedens naam betekend?
Nou, veel. Namen hebben veel betekenis. Het feit dat Aedens naam vurige geliefde betekend kan heel veel zeggen. De cryptogram van die naam is: VLAM.
En een vurige geliefde betekend dat je veel behoefte hebt aan een geliefde, Lily dus.
Aeden kan dus niet zonder geliefde. Ja, maar Remus dat is toch veel te ver gezocht?
Ehh, ja, maar het is het enige wat ik heb.
Maar we kunnen James plan ook gewoon uitvoeren: Aeden in elkaar slaan.
"Remus, waarom ben je hier?" Vraagt Sirius die naar me toe komt lopen.
"Aeden kan niet zonder geliefde. Dus we moeten een goede partner voor hem zoeken, anders kan hij Lily misschien nooit los laten," leg ik in het kort uit.
"Ehhh, oké," zegt Sirius een beetje onzeker.
"Maar wie wilt er nou iets met Aeden krijgen?" Vraag ik me hardop af. En die vraag blijft voor lang onbeantwoord.
~*~
Pov James
Ik loop mokkend door de gangen en schop overal tegen aan waar ik tegen aan kan schoppen. Ik zak een beetje door het zachte tapijt de de hal bedekt heen, ik haal mijn hand door mijn haar.
Na een ommetje ga ik terug naar de slaapkamers.
Ik doe de deur open.
Op het bed zitten facking Remus en Sirius te... te zoenen?!
Sirius laat Remus gauw los en kijkt me betrapt aan.
Ik voel mijn hart snel kloppen en ademen gaat lastig. Was dat nou echt? Ik snap het niet.
"Wat te fuck doen jullie?" Pers ik uit mijn keel.
JE LEEST
Wolfstar ~Sirius Black, Remus Lupin~ ✔
FanfictionSirius Black en Remus Lupin vallen voor elkaar, ze durven het nog niet helemaal toe te geven, maar het is de waarheid. Sirius Black, opgevoed door verschrikkelijke ouders die tegen homoseksualiteit zijn. Remus Lupin, opgevoed door de meest eerlijkst...