Běželi jsme k tomu domů a na pohled byl skoro rozpadlý.
Tohle vypadá jako z hororu.
Pohled Marka
Držel jsem Niky za ruku ,protože šlo na ní vidět její strach.
Upřímně mě se tady taky moc nelíbí.
Rozhodli jsme se vejít do vnitř.
Po schodech jsme slyšeli vrzání a nic jiného.Nešlo vidět ani na krok a málem jsem zakopl, ale teď jsem se lekl i já, protože spadla sklenička. Tak jsme běželi na místo odkud jsme to slyšeli a stála tam stará paní a naproti ní byl zloděj.,,Ani hnout!" zařval a mířil na nás pistolí.
,,Ne-Neubližujte nám" vykoktala stařenka.
Zvedli jsme ruce nad hlavu a stáli jsme tam.Ta paní začala hystečit.
Tohle si nenechám líbit.
Udělal jsem pár kroků,ale Niky mě chytla ,abych to nedělal.Zloděj se začal smát a jeho pohled směřuje na Niky,stejně tak i jeho pistole.
Hned jsem po něm vyjel, stihl mě střelit do hrudníku.
Bolí to....
,,Jste zbabělec!" zařvala Niky .
,,Myslíš?" střelil mimo,protože jsem ho chytil za ruku a shodil na zem ,jeho pistoli jsem odkopl ke dveřím.
,,Odveď jí do bezpečí" řekl jsem ji a ona poslechla.
Tohle bude zajímavý souboj.
Pohled Niky
Poslechla jsem Marka a řekla jsem stařence ať jde se mnou,ale branila se.
Byla v šoku,ani se jí nedivím.
,,Paní pojďte " řekla jsem a táhla ji přes chodbu.
Ta chodba je divná a ta paní byla u mně.
,,Aaaaa!" úplně jsem se lekla.
Něco se hýbalo na zemi.
,,Mikeši" řekla po dlouhé stařenka něco řekla.
Byl to černý kocour.
,,Je ti něco?" zařval Marek.
,,Ne nic" odpověděla jsem nazpátek.
Stará paní si vzala svého kocoura a vyšli jsme ven.Chtěla jsem se tam vrátit,ale nemohla jsem ji tu nechat.Rozhodla jsem se zavolat policii a záchranku.
Musím jít za Markem!
,,Hned jsem zpátky" řekla jsem nevinně.
,,Já tu nechci být sama" třásla se zimmou.
Nečekala jsem,že bude mluvit.
,,Všechno dobře dopadne" pokoušela jsem jí uklidnit.
,,Jak to můžete vědět?" zeptala se starostlivě.
,,Za chvíli přijede policie" odpověděla jsem a udělala jsem pár kroku,ale nakonec mě přemluvila,abych tu s ní zůstala a doufala, že to Marek zvládne.
Pohled Marka
Zloděj se postavil a jednu mi vlepil,ale já mu to oplatil.Chtěl si vzít pistoli tak je ho chytl je ho zezadu a začal ho škrtit doslova,sice jsem ho mohl zabít ,ale jen jsem ho odtáhl do rohu. On mě praštil loktem do hrudníku, aby se osvobodil.Je to hrozná bolest ,jenže mám větší problém on se dostal k pistoli.
,,Neboj nebude že to bolet......vlastně bude" řekl ironicky se smíchem.
,,To je jako všechno?" řekl jsem sarkasticky.
,,No.... nejdřív zabíju tebe a pak tu tvoji holčičku" odpověděl chladně.
Už mě štve ,tohle neměl říkat.
,,Tak pojď srabe!" naznačil jsem mu ,aby šel ke mně.
,,Řekni mi to ještě jednou!" z něho šla cítit agrese.
Přiblížil se ke mně a já hned využil příležitost mu dát ránu do břicha.Vzal jsem mu z ruky pistoli a mířil na něho mířil.
,,Ne prosím!" měl v plánu mi dát pěst.
,,Lehni!" přikázal jsem.
,,Dobře ,dobře!" lehl si na zem jako poslušný pes.
Zloděj level 0.
Vzal jsem ze stolu lepicí pásku a měl jsem v plánu přivázat,jen kdyby mě nekousl do ruky a dál mi pár ran ze zadu.
,,No už nejsi takový tvrďák" řekl ze smíchem.
,,Bez té pistole jsi nic" řekl jsem a po souboji s pěstmi ,jsem mu zavázal ruce a nohy.
Doufal jsem,že nevykrvácím.
Chtěla jsem tam přidat trochu akce,za hlasy a komenty budu moc ráda a to je za mě vše tak zatím😃
ČTEŠ
Jen spolubydlíci?
FanfictionUž je to tady zase ....... Nechcou mi to vysvětlit,prý se chovám jako děcko.Sice se nechci nikam stěhovat, ale tohle nemám za potřebí. Nikola moc nemusí youtubery, ale najde se i jeden který je výjimka . Změní tak Nikola názor na youtubery nebo ne?