Část 1- Fangirls nemají právo být šťastný

307 20 5
                                    


Jen tak jsem projížděl Cleverbot a s mými počítačovými triky všem najednou odepsal. Nevadilo mi, jestli jsem jím psal jakékoli blbosti ale jednoho dne mi napsala jedna slizká,nechutná a otravná Fangirl. Každým řádkem co mi psala, mě trhalo na kusy. Každé věci, každá slova znamenaly " Miluji tě apod." a tak jsem se rozhodl jí odepsat a trochu si s ní pohrát

Clev: Ahoj, slyšela jsi někdy o Majora's mask?

User: ano! ty budeš ten utopený chlapec BEN Drowned!!!

Clev: nemám ponětí o čemto mluvíš

User: vím že jsi to ty! vím o tobě víc!!!

Clev: řekni mi.

User: jsi pedofil, máš rád keksy a rád saháš holkám na zadek!

Clev: error

User: jsi nejznámější CreepyPasta!!!

Clev: error

User: jsem trochu vystrašená

Clev: nekoukej se za sebe

User: koukla jsem se a co má být?
-------------------------------------------------------

bylo mi z ní akorát na blití a tak jsem vylezl z počítače a vstoupil jí do hlavy. Fangirl začala se bou mlátit a řvala jak mohla, když jsem jí hodil o zem, ležela tam a nehýbala se. Vystoupil jsem z její hlavy a čekal až se probudí. Trvalo asi 10 vteřin  a tak jsem se rozhodl pro jednu věc, hrát si.

Fangirl se pomalu a vystrašená stoupla a podívala se všude po místnosti, tekly jí slzy a celá se třásla. Moc mě bavilo se na ní koukat, měl jsem sto chutí se smát. Ta kráva znehybněla a spadla na zem, jak nějaké mimino. Raději jsem nechal vypnout počítač svým neviditelným kouzlem. Myslíte si, že to neumím s počítači? no, pak se zase zvedla. Ta svině nemá ponětí kde jsem heehe! vzal jsem šňůry od počítače a viděl jak okolo šňůr běží elektřina. Když se Fangirl rozhodla jít rozsvítit, rychle jsem jí šňůry obmotal kolem krku a kolem ní běhala elektřina, začala křičet když jí to rozpalovalo kůži na krku, krev stříkala a já si to s napětím užíval. Chytl jsem konec šňůry a tak jí oběsil, praštil jsem s ní o zem a jí to jednoduše uškrtilo. Byla mrtvá. Tak jsem se rozhodl, tak trochu se podívat do světa,  pokud narazím na další Fangirl, musí si pamatovat že nemá právo být šťastná!! a já nejsem žádný pervert, já jsem BEN Drowned!

BEN DROWNED IS BACK (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat