INFO

1.9K 147 11
                                    

WAŻNE INFO, PRZECZYTAJCIE ZANIM PRZEJDZIECIE DALEJ, PROSZĘ ;)

Info number one
Rozdziały początkowo miały pojawiać się regularnie, ale wiedząc, że zapewne się nie wyrobię, będą wtedy gdy je napiszę (bo nie mam zamiaru pisać jakichś tanich bazgrołów by rozdział pojawił się w dany dzień ;D)

Jednakże są całkiem długie (pierwszy rozdział ma prawie pięć tysięcy słów, a większość planuje z taką ilością), więc raczej wam to wynagrodzę, prawda? ;)

Info number two (chyba najważniejsze)
Jeśli komukolwiek będzie przeszkadzał palący nieletni członek (tak, chodzi mi o Jeno), to może nie czytać, bo ten wątek może się pojawiać (nie mówię, że często, ale sporadycznie może)
Tak szczerze, w gimnazjalnym wieku większość próbowała już fajek, więc to, że jakiemuś idolowi wcisnęłam tytoń w usta nie powinno być wielkim problemem. No chyba, że to coś strasznie złego i zadzwonicie na bagiety ;D
Przy tym jakie fanarty i fanfiction widziałam z Norenami, papieroski czy czasem małe przekleństwo jest niczym (tak, chodzi mi o seksualizację dreamków i między innymi bdsmowy fanart Norenów <a widziałam jeden całkiem mocny> ;D)
NIE MAM ZAMIARU PISAĆ O RUCHANIU, BO NIE MAJĄ NAWET SZESNASTKI, ELO
Nie muszę się nikomu tłumaczyć, bo jest to tylko i wyłącznie mój wymysł (chyba że zainspiruje się którymś z komentarzy) i mam zamiar być ostra na hejty (albo je ignorować, ale broń Boże usuwać, bo lubię czytać jak to mam nierówno pod sufitem ;>), ponieważ naprawdę starałam się przy tym ff jak przy żadnym innym.
A no i dodam, że krytyka =/= hejt, ale to chyba już wiecie (na krytykę chętnie odpowiem, na hejt niekoniecznie).

Info number three
W ff spontanicznie pojawiać się będą osoby z innych zespołów, bądź po prostu z K-popu, bo dziwne byłoby gdyby w klasie były same Dreamki (i to jeszcze nie wszyscy ;D). Dodatkowo trudno było znaleźć same osoby z rocznika 00, więc będą też osoby z 99 (8 osób) i z 01 (nie licząc Chenle - 2 osoby) , ale zaliczajmy je do 00 (oprócz Chenle ;) ). 
A no i, jeśli którykolwiek idol zostanie obrażony albo zostanie mu dopisana negatywna cecha, nie denerwujcie się, nikt nie jest idealny. Wcale to nie jest prawda, że XYZ jest chamski, ślepy albo brzydki, ale wiecie, że w gimnazjum niewielka ilość osób jest super miła ;) Głównie wzorowałam się na wyglądzie, bo nie wszystkich idoli znam, a pasowali mi do tego fanfiction. No i jeśli miałabym pisać prawdę, wszyscy byliby superowi i nikt nie miałby wad, które w gimnazjum w jakimś stopniu się uwydatniają, ale to szczegół.

No i całkiem ważna informacja four
nie byłam (i nadal nie jestem) do końca doinformowana ile trwa lekcja i przerwa m.in. obiadowa oraz po ile lekcji mają i jakie tematy obrabiają w Korei (trudno byłoby wiedzieć, mieszkając po drugiej stronie półkuli XD), więc zasugerowałam się w jakimś stopniu polskimi szkołami względem tematów (oczywiście nie będą uczyć się takich rzeczy jak 'ch czy h' albo polskiej historii ;D) oraz lekcje trwają 45 minut (tak samo przerwa obiadowa), a przerwy 15. Jeśli jednak ktokolwiek wiedziałby tak cenną informacje, chętnie ją przyjmę za dozgonną miłość ;)

szybkie five
czytajcie notki pod rozdziałami, bo czasem zawieram tam cenne informacje ;D


Jeśli ktoś jednak ma zamiar przeczytać moje wypociny, to serdecznie zapraszam dalej

O! I polecam dla superowego efektu czytać na białym tle! 💞

tak btw, stresuje się XD

You're not my Crush ➫ NoRenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz