Sonunda uçak yolculuğum bitti ben Aylin çok sevdiğim bir arkadaşım bir ay önce okulumdan ayrılıp bir kasabada okumaya başladı ve beni de yanına çağırdı bunun üzerine kabul ettim ben huzuru severim sonunda önümdeki taksiye bindin muhtemelen oraya varmamız yarım saat sürer arkadaşıma süpriz yapmak istiyorum umarım beğenir.
Hee ben arkadaşımın adını söylemedim adı Duru biz küçüklükten beri arkadaşız ve artık herşey güzel olsun istiyorum umarım öyle olur .Sonunda kasabaya varmıştık adam beni Duru'nun evinin tam önünde bırakıp gitti adresi Duru söylemişti bir ara.
Neyseki bugün pazar da okul davası yok hemen valizlerimi elime alıp kapıya yöneldim evet valizlerim toplam beş tane valiz.Hemen kapıyı tıklattım ve işte karşımda Duru beni görünce şaşırdı bende gülerek ''süpriz'' dedim sonra bana sımsıkı sarıldı evin içene davet etti Duru da zengin bir kız onun ailesi de benim gibi çok uzakta .
Hizmetciler valizlerimi yukarı çıkarıp odama yerleştirirken bizde oturma odasında Duru ile sohbete başladık .
_Seni çok özlemişim
'' bende Duru çok özledim seni''
_ne zaman gidiceksin ?
''hiç gitmicem artık burada yaşayacağım ''
_inanmıyorum çok sevindim
''bende yine ayrılmayacağız''
konuşmamızı hizmetcinin sesi böldü ''yerleştirdim efendim '' sonra Duru beni kolumdan çekip odamı gösterdi vay canına !! ''bu- burası ço-çok '' sözümü tamamlayamadan Duru söze atladı '' burası çok güzel '' ah bu kızı çok seviyorum neredeyse birbirimizle aynıyız.
_neyse sen yorulmuşsundur üstünü değiş aşağıda film izleyelim
''tamam olur ''
(arkadaşlar '' tırnak işareti koyduğumu hep Aylin söylicek _ bu işareti ise konuştuğu kişiler )
Üstümü değiştirdikten sonra makyajımı silip aşağı indim evet beni çok güzel bir film bekliyordu sonunda filmi izlemeye koyulduk çok güzeldi .
Sonunda film bitti saat geç olmuştu ve yarın okula gideceğim off Duru'ya dönerek
''ben yatıyorum''
_tamam canım unutma yarın okul var seni yazdırıcaz
''tamam iyi geceler''
_iyi geceler
benden sonra Duru da yattı odama girer girmez kendimi yatağa atıp hayal kurmaya başladım her gece bunu yaparım ben.
-------------------------------------------------------------
Saatimin sesiyle uyandım hemen banyodaki işlerimi hallettim ve üstümü giyindim (mediaya bakın orada aylinin giydikleri var ) şimdiden güzel olmuştum makyajımı da yaptım gayet sade ama gayet güzel .
Hemen aşağıya indim çantam yerdeydi telefonumu da cebime koydum mutfağa geçtim Duru omlet yapıyordu.
''günaydın''
_günaydın uykucu
''ah bana öyle deme ''
_tamam tamam hadi otur
hemen masadaki yerimi aldım Duru omletleri tabağa koyduktan sonra ikimizde bir güzel yedik sonra ise masayı topladık .
Sonunda Ah söylemeyi unuttum dimi benim bir arabam var zenginim demiştim bu gün getirip kapının önüne koymuşlar anahtarıda verdiler.
Sonunda hemen arabama bindik hızlı ama dikkatli bir şekilde araba kullanırım hemen okula vardık ve arabayı park edip arabadan indik.Okulun bahçesindeydik ve herkes bize bakıyordu bu iş hiç kolay olmayacak ben biraz utangaçım da.
Hemen müdürün odasına geldim işleri hallettikten sonra okulun broşürünü verdi bende sınıfımı buldum bu zor olmadı çünkü Duru ile aynı sınıftaydım .müdür yüzünden derse geç kalmıştım sonra öğretmen beni sınıfa tanıttı.Ve tek boş olan sıraya oturttu oturdum.Yanımda çok yakışıklı bir erkek oturuyor .
'merhaba ben Aylin''
_Bende Tilki
vay canına acaba neden ona böyle diyorlar her neyse hemen önüme döndüm ve dersi dinlemeye koyuldum.Sonunda zil çalmıştı yanımdaki çocuk gidince yanıma Duru geldi ve bana tuhafça bakarak ''o çocuktan uzak dur çok tehlikeli '' dedi .Ne demek bu ? neden böyle dediki.
''tehlikeli derken?''
_Bu kasabada iki adet çete var ve sen biraz önce bir çetenin başkanıyla konuştun
''anlıyorum ama onu kötü yapan bu mu ?''
_tabiki bu değil ona tüm kızlar aşık ama o kimseye pas vermez ve diğer çete ile başı belada o kimseyle konuşmaz
''tamam''
Görelim bakalım kimseyle konuşmuyormusun Tilki !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_ARADA KALAN_(ara verildi)
FanfictionAylin çok güzel iyi niyetli ve masum bir kızdı bir gün yeni bir kent geldi aslında kasaba ailesi zengindi ama Aylin'in tek isteği huzurdu ailesi onun yanında değildi o da küçük bir kasabaya geldi fakat Aylin'in burada başına geleceklerden haberi bil...