yok canım daha neler ben Tilki'ye aşık olamam öyle değil mi ? yoksa olurmuyum ah nediyorum ben ya sanrım ben Tilki'ye aşık oldum bu çok açık .Ama onun gibi havalı biri benim gibi bir ezikle çıkmaz güzel olabirim ama popüler değilim. Zilin çalmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp aşağı kantine indim boş bir masa bulup oturdum. Ardından yanıma Savaş geldi ve masama oturdu. Bense şaşkın biçimde ona bakıyordum sonunda konuşmaya başladı.
_ Bu gün okul çıkışı Aylin hanım arabamda seni bekliyeceğim ya gelirsin yada zorla götürürüm duydun mu ?
korkmuştum ama belli etmedim tek çarem gitmekti başka yapabileceğim hiçbirşey yok saten KAfamı onaylarcasına salladım bana bakıp güldü ve '' aferin hep böyle uslu kız ol '' diyip masadan kalktı ve uzaklaştı. Ardından Duru geldi ve masama oturdu bana ne oldu diye bakış attıktan sonra bende gülümsedim ve '' önemli birşey değil'' dedim.
Hemen yanımızdaki masada adının Çağla olduğunu öğrendiğim bir kız Tilki ile oturuyordu Tilki 2 dk bir bana bakıp sinsice gülüyordu vay bu çocukta beni kendine çeken birşey var birde işim gücüm yok gibi gittim aşık oldum.
-----------------------------------------------------------------
Sonunda okul bitmişti Duru'yu gönderdim sonra okulun bahçesine çıktım ve Savaş arabanın kapısını açıp binmemi işaret etti. bende bindim sonra kapımı kapatıp kendi yerine geçti birden arabayı .alıştırdı ve son gaz sürmeye başladı.
Beni ormanlık bir alana getirmişti birlikte göl kenarına oturdum sanırım bana ne istediğini söyleyecekti ve konuşmaya başladı.
_Bak Aylin ben sandığın gibi kötü ve acımasız biri değilim sadece aşk beni buna zorluyor ben Duru'ya aşığım Aylin ve o ben sanki yokmuşum gibi davranıyor o bana karşı bu kadar sert olmasa biraz beni tanımaya çalışsa bende gayet iyi biri olucam senden istediğim Duru ile konuşman tek istediğim bu ve sana zarar vermek istemem yani eğer Duru ile konuşmazsan seni kaçırmak zorunda kalırım o başka.
O bunu deyince benim gözlerim pörtledi ne yani Savaş Duru'ya aşık ve onunla konuşmazsam beni kaçırıcak. Bunu iyice bir düşündüm saat geç olmuştu bu kadar düşünmek yeter .
_ Tamam kabul Duru ile konuşucam ama seni istemezse bize bulaşmayacaksın söz mü ?
_ tamam sen yeter ki konuş.
Sonra Savaş'ın arabasına bindim ve beni evimin önüne kadar bıraktı arabadan indim ve anahtarımla kapıyı açtım içeri de beni bekliyen iki adet sinirli kafa vardı biri Duru diğeri Tilki tabi ya Tilki bizde yaşıyacaktı dimi ben nasıl unuturum bunu.
Tilki ben görünce kolumu sıktı ve beni koltuğa fırlattı.
_nerelerdeydin seni çok merak ettim!!
Ne yani Tilki beni merak mı etti ? sonra derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım .
_bana bağırma ! işim vardı hem sanane ?
_banane mi banane mi haha unuttun galiba ben buraya senin için geldim !!
_ sana bana bağırma dedim . bu bana babamın bağırışlarını hatırlatıyor .
Sesim çok ince çıkmıştı gözlerimden yaşların süzüldüğünü fark ettim ve hemen banyoya koştum ve kapıyı kilitledim.
Evet benim babam yani gerçek babam annem ile bize durmadan bağırırdı bunu hatırlayınca banyonun köşesinde yere çoktüm ve ellerimi dizlerime dolayıp o anı düşünmeye başladım. Babam her gün annemi döverdi ona ve bana bağırırdı herşey aklıma geliyor o kadar üzgün ve sinirliyim ki gözlerim doldu herşey bana daha çok zor geliyor.Annem şimdi zengin bir adam ile evli ama adam sanki bana gerçek kızıymışım gibi davranıyor.
Artık dayanamıyorum artık dayanamam herşeyi hatırlamak her defasında acı veriyor büyük bir acı hemen küveti su ile doldurdum ve jilet alıp koydum sonra kıyafetlerimle küvetin içine girdim artık yapamazdım dayanamazdım lütfen beni affet anne lütfen beni affedin gözüm o kadar döndüki bileklerimi kestim yavaş yavaş kanlar akarken tek gördüğüm karanlıktı.
_Tİlki'nin ağzından _
Aylin dediklerimden sonra kendini banyoya kapattı ve birden su sesi ile sanki birşey yere düşmüş gibi bir ses geldi. Duru ile ben çok endişelendik hemen banyonun kapısına vurduk ama ses yoktu olamaz umarım düşündüğüm şeyi yapmamıştır. Hemen kapıyı kırdım Aylin küvette kanlı suyun içinde yatıyordu olamaz o intihar etmiş hemen onu kucakladığım gibi arabama bindirdim Duru da bindikten sonra birlikte hastaneye doğru yola çıktık.
Sonunda hastaneye varmıştık hemşireler ve doktorlar Aylini hemen sedyeye aldılar ve ameliyathaneye götürdüler ( media).
Bunların hepsi benim yüzümden oldu ona bağırmasaydım bu olmayacaktı bir de bu yetmezmiş gibi onu yanlız bıraktım özür bile dileyemedim. Eğer şimdi bu gün Aylin ölürse kendimi asla affetmem ben sevdiği kızı öldüren biri olmak istemiyorum.
bir dakika ben ben Ayline aşık mı oldum ? evet ben Aylin'e aşık olmuştum eğer iyileşirse ona çıkma teklif edicem lütfen iyileşsin.
Bİr anda ameliyat odasından ses geldi hemen camdan baktık olamaz o - o öl- ölüyor !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_ARADA KALAN_(ara verildi)
FanfictionAylin çok güzel iyi niyetli ve masum bir kızdı bir gün yeni bir kent geldi aslında kasaba ailesi zengindi ama Aylin'in tek isteği huzurdu ailesi onun yanında değildi o da küçük bir kasabaya geldi fakat Aylin'in burada başına geleceklerden haberi bil...