Tüm herşeyi hatırlamıyordum sadece Babamı hatırladım onun bağırışlarını dövmesini bu bana acı vermişti neden? neden hatırladım ki ?Keşke hatırlamasaydın aynen keşke ama hatırladım bir kere artık daha fazla acı istemiyorum.
Sonra odama çıktım ve yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Dur hayır gitme bir dakika neden yaptın bunu ? bana vurma lütfen ! bana vuramazsın vuramazsın bırak beni baba ! senden nefret ediyorum ona vurmazsın dur hayırrr!!
Hayır!!!
Ah kabusmuş daha fazla hatırlarsam kim bilir neler görücem hemen aşağı indim saat 2 ydi su içtim ve tekrar odama çıkıp kendimi yatağa attım ve düşünmeye başladım.
* * *
sabah olmuştu hemen banyodaki rutin işlerimi halledip aşağı indim bir dakika Tilki !! beni görünce sarıldı süpriz yapmış. Duru, Tilki ve ben yemek yedikten sonra topladık ve odama çıktım çantamı hazırlıyordum Tilki beni izlemeye başladı bana baktı ve ''bak aylin öldüm desen taşımam o çantayı ben '' dedi . (media). Bense sadece güldüm.Birlikte evden çıktık ve okula gitmek için yola çıktık.
*
sonunda okula varmış ve ben heyecanlıydım. Acaba okulda sevilen bir öğrenci miyim? tüm bu düşünceleri bir kenara bırakıp Tilki ve Duru ile sınıfa çıktık. sonunda sınıfa varmıştıķ hemen boş bir sıraya oturdum sonra önümdeki sıraya da Tilki oturdu. Duru savaş ile oturuyordu .öğretmen sınıfa girdi öğretmenin ardından siyah saçlı yeşil gözlü bir kız sınıfa girdi ve benim yanıma oturdu.Kız bana çok kötü bakıyordu ama neden? bilmeden bir zarar mı vermiştim yoksa ? Kendimi öğretmene yönlendirdim çünkü daha fazla düşünmek istemiyorum bu bana acı vermekten başka bir işe yaramıyor.Zil çaldı sınıftan Duru ile birlikte çıktım ve okulun bahçesinde bir masaya oturdum biz oturduktan sonra Tilki ve Savaş da yanımıza oturdu onlar ile konuşurken yanımıza biri geldi bu sarışın bir kızdı ve konuşmaya başladı '' duydum ki Aylin hafızasını kaybetmiş çok üzüldüm peki one gerçeği kim söyliyecek ben mi siz mi ? '' dedi . Ben bu dediklerinden bir anlam çıkaramamıştım ne gerçeği ? ve bana neden söylemediler ? Daha içime atamadım ve konuşmaya başladım '' ne gerçeği ? '' dedim . Herkes bana bakarken ben son derece ciddi bir şekilde cevap bekliyordum sonra Savaş o sarışın kızı alıp yanımızdan uzaklaştı kızı zorla götürüyordu . Kesinlikle birşeyler dönüyor ve ben bunu bilmiyorum .
Tilki bana döndü ve sarılıp '' bak o kız yalancıdır hem boşver canını sıkmasına izin verme ? '' dedi . Tabiki inandım ama yine de tam emin değilim acaba benden birşeyler saklıyorlar mı ? bu beni üzecek birşeyse öğrenmesem daha iyi .
Tilki'nin ağzından
Bir gün gerçeği öğrenicek o zaman ne olacak hiç bilmiyorum ama büyük bir ihtimal beni bırakıcak umursamayacak yalan söylediğim için benden nefret edecek ama nereden bilicem ki ? yaşamadan bilemem umarım hiç gerçeği hatırlamaz çünkü daha önce hiç bir kıza karşı böyle bir duygu hissetmedim ve bu duygu tam olarak AŞK . İlk defa biri bu kadar masum bir kız ile tanışıyorum diğerlerinin aksine masum saf ve güzel ayrıca insanların kalbini kırmayı sevmiyor .
Yazarınızın ağzından
İkiside birbirlerini delicesine seviyordu . Bunun adı Gerçek AŞK tı ve ne olursa olsun birbirlerini seviceklerdi tüm engellere rağmen . Tilki ,Aylin gerçekleri öğrenince beni terk eder diye düşünüyordu Aylin ise gerçekleri merak ediyordu evine doğru yürürken yağmur yağmaya başladı tek başına ıslak kaldırımlarda yürürken hava oldukça karanlık ve soğuktu Aylin üşümeye başlayınca montuna biraz daha sarıldı tek yaptığı merak etmek ve merak ettiği şeyin kötü olmasından korkmaktı sadece yanlız başına yürüyordu ve içinden ' gerçekler yanlız kalmama yol açarmı ? '' diye düşündü ama cevabını bilmiyordu . Evinin önüne geldiğinde bir süpriz ile karşılaştı ama bu onun için kötü bir süprizdi Bugün karşısına çıkan sarışın kız gelmişti Aylin'i görünce yaklaştı ve dudaklarını yalayıp konuşmaya başladı ağzından tek bir cümle çıktı ''Tilki senin sevgilin değil ! '' .
Evet arkadaşlar bomba gibi bir bölümle karşınızdayım . Her neyse yeni bölüm gerçkten çoook güzel olacak ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_ARADA KALAN_(ara verildi)
FanfictionAylin çok güzel iyi niyetli ve masum bir kızdı bir gün yeni bir kent geldi aslında kasaba ailesi zengindi ama Aylin'in tek isteği huzurdu ailesi onun yanında değildi o da küçük bir kasabaya geldi fakat Aylin'in burada başına geleceklerden haberi bil...