hemen ameliyat odasının kapısını açtım ve içeri daldım '' lütfen Aylin ölme lütfen '' bunu söyledim ama doktorlar beni odadan attı sonunda camdan ona bakıyordum neyseki doktorlar onu kurtardılar sonunda onu kurtardılar Aylin yaşayacak. O kadar sevindim ki bir an Duru'ya sarıldım o da çok mutluydu o anda Savaş geldi yanımıza kardeşim olmasına rağmen ona kızmıştım ve Aylin'i eve bırakırken onları görmüştüm bunların hepsi kıskançlığım yüzünden.
Hemen ellerimi Savaşın yakasına doladım '' senin yüzünden '' dedim o ise bana üzgün bakışlarını attı ve o gün olan herşeyi anlatmaya başladı.
_15 dk sonra _
Savaş'ın anlattıklarını duyunca gözlerim açıldı ne yani o Duru'ya aşık ve Aylin'den yardım istedi ve Aylin iyi niyetli olduğu için kabul etti ben bunu bilmiyordum. Kendi ellerimle Aylin'i öldürdüm ben ölmese bile onu çok kırdım ama kendimi affettireceğim .
Aylin beni affedecek onu o kadar sevicem ki kendini ailesinin yanında gibi hissedicek ve onu mutlu edeceğim hem de hiç olmadığı kadar.
Aylin'in ağzından
Gözlerimi açtığımda üç kişinin suratlarını bulanık olarak görüyordum ama zaman geçtikçe görüşüm düzeldi onlar mutlulukla bana bakarken ben hala ne olduğunu hatırlayamadım ben neden hastanedeyim. Ben Aylin'im ama bunlar kim neden hiçbirini hatırlamıyorum yakınımmılar ailem ve ya sevgilim belki kardeşim.
Onlar bana şaşkınca bakarken ben konuşmaya başladım '' siz kimsiniz ?'' bu sefer gözleri pörtlemişti işte o anda içeri doktor girdi. Ve gülümeseyerek '' hastamız iyi fakat sanırım sinir krizi geçirmiş bu yüzden hafızasını kaybetmiş artık ona herşeyi hatırlatmak sizin işiniz ama bir daha asla hatırlayamama gibi bir şans var bu yüzden yeni bir başlangıç yapın '' dedi.
Yani ben hafızamımı kaybettim ? doktorun dediklerine göre öyle görünüyordu acaba neden sinir krizi geçirdim ? aklımda bir sürü soru vardı ama hiçbirini kafama takmadım. sonra doktor gidebileceğimi söyledi hep birlikte beni hastaneden çıkardılar .
2 saatlik yolculuk sonrası beni kocaman bir dağ evine getirdiler sonra evin içine girdik ve ben koltuğa oturdum sanki buraya daha önce kimse gelmemiş gibiydi.Pisti ama kimse bunu kafasına takmıyordu. Herkes bana kendini tanıttı .
Duru Tilki'ye baktı ve '' niye buraya geldik burası bizim ev değil '' dedi Tilki ise gülümseyip '' bir hafta okula gelmeyeceğiz ben Aylin'e bakarım ve burayı birsüre kimseye söyleme siz gidin '' dedi ne yani burası benim evim değilmiydi ? Tilki'nin sözünün ardından Savaş Duru' yuda alıp gitti. Bense burada Tilki ile yanlız kaldım .
Tilki evi temizledi vay canına !! sonra yemek yaptı birlikte yemek yedik daha doğrusu o bir bana bir kendine yedirdi. Film izledikten sonra saat geç olmuştu uykum geldi Tilki yukardan battaniye buldu sonra ben koltukta yatarken üstüme örttü ve kendide benim yanıma yattı.
*************************************************************
Sabah olmuştu gözlerimi açtığımda Tilki ile sarmaş dolaş olduğumu fark ettim o bana huzur veriyordu sonunda o da uyandı .
_ uyandın mı prenses ?
_evet
Sonra yattığı yerden kalktı ve bana dönüp '' kıyafetlerini yukarıdaki odaya dizdim bir hafta buradayız ve Duru kıyafet yolladı yemek de var '' dedi. Bende gülümsedim . Sonra gitti ve omlet yaptı birlikte omlet yedikten sonra o bulaşıkları makineye dizerken ben evden dışarı çıktım kırlarda dolaşmaya başladım.
Bir anda ayağım burkuldu ve yere düştüm ve evden de yeterince uzakdaydım ardından '' tilkiiiii!!'' diye bağırmaya başladım 2 dk sonra yanıma geldi ve olayı anlatınca benii kucağına alıp eve doğru taşımaya başladı kafamı onun göğsüne yasladım bana huzur , mutluluk ve güven veriyordu sonunda dayanamayıp sordum '' sen benim sevgilimmisin ? '' bana bakıp gülümsedi ve '' evet hem sevgilin hem de kahramanın '' dedi.
Vay canına !! demek bir sevgilim var ben de yanlızım sanıyordum. Beni eve getirdi ve koltuğa oturttu ayağıma baktı ve sıkıca bir bez sardı. Bana bakıp gülümsedi ve '' eğer çok gezmek istiyorsan seni gezdirebilirim '' dedi. Bende onayladım hemen odama çıktım altıma dar paça pantolon ve üstüme de t-shirt giydikten sonra aşağı indim o da hazırlanmıştı.
Beni arabasına bindirdi arabasının üstü açıktı ve yoldayken ayağa kalktım çalan şarkıya eşlik etmeye başladım ( you tube videosu bölümüne bakın orada var ).
Sonunda beni bir bisikletçiye getirdi bir tane bisiklet aldı beni önüne sepet bölümüne oturttu ve kendide oturdu birlikte bisikletle her yeri gezdik.
Sonunda eve gelmiştim çok eğlenmiş ama bir o kadar da yorulmuştum birlikte yemek yedikten sonra korku filmi izliyorduk ben korktukça ona sarılıyordum ve bu da onun hoşuna gidiyordu. Fİlm bittikten sonra yine dünkü gibi birlikte yattık .
Artık herşey sevgilimle daha güzel olacak ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_ARADA KALAN_(ara verildi)
FanfictionAylin çok güzel iyi niyetli ve masum bir kızdı bir gün yeni bir kent geldi aslında kasaba ailesi zengindi ama Aylin'in tek isteği huzurdu ailesi onun yanında değildi o da küçük bir kasabaya geldi fakat Aylin'in burada başına geleceklerden haberi bil...