Ben şaşırmış bir biçimde Tilki'ye bakarken o cebinden bir yüzük çıkardı ardından bana baktı cevabımı beklediği çok açıktı . Hayatımda hiç bu kadar güzel bir evlilik teklifi beklemedim ve şimdi gerçek olunca o kadar güzel ki . Yanağımdan akan mutluluk göz yaşımı elimin tersiyle sildikten sonra Koşarak Tilki'ye sarıldım . ''şimdi bu evet mı oluyor ? ''.''Hayır aptal bu evet oluyor''diyerek dudaklarına yapıştım.Ayrıldığımızda pisçe sırıtıyordu bende güzelce gülmeye başladım ve ona sarıldım . Elindeki yapraklı yüzüğü parmağıma taktı ve gözlerini gözlerime odakladı . ''bu yüzüğü hiç çıkarma Aylin '' diye fısıldadı bende onaylarcasına kafamı salladım .Tilki elimi tuttu ve bana iyice yaklaştı ''yarın evleniceğiz Aylin daha fazla geciktirmek istemiyorum hemen bir yıldırım nikahı kıyarız . Sen yine gelinlik giyersin'' kafamı onaylarcasına salladım . Tilki bana iyice yaklaşmışken dudağıma bir öpücük kondurdu ardından birlikte onun tuttuğu gemiye bindik . Güzelce geminin üstüne uzandım ardından tilki de yanıma gelince kafamı onun göğsüne dayadım ve birlikte yıldızları izlemeye başladık .
Tabi ben yıldızlardan çok yüzüğüme bakıyordum gerçekten çok güzeldi . Tilki de bunu anlammış olacak ki elini yüzüğümün üstünde gezdirdi ve kafama bir öpücük kondurdu . Onun yanındayken çok mutlu ve huzurluydum o bana güç veriyordu . Uykunun etkisiyle gözlerim kapanırken son bir kez Tilki'nin kokusunu içime çektim ve onun güvenli kollarında kendimi uykuya bıraktım ...
* * *
Gözlerimi uykunun etkisiyle hafif araladığımda bir odada olduğumu gördüm . Yatak gerçekten çok rahattı muhtemelen kuş tüyüydü .Yavaşça yataktan kalktıktan sonra Tilki'yi aramak için geminin güvertesine çıktım . Tilki masayı hazırlamıştı ve hala omlet yapıyordu beni görmemişti . Ona arkasından yaklaşıp sıkıca sarıldım . ''günaydın '' bana dönüp sıkıca sarıldı ardından ''günaydın'' diye bana karşılık verdi ve oturmam için masayı işaret etti . Masaya oturduğumda omleti ortaya koydu ve kendide oturdu . Bazen kendi yiyor bazen de bana yediriyordu gerçekten çocuklar gibi anlaşıyorduk ve bu ikimizin de hoşuna gidiyordu .
Kahvaltı bittiğinde masayı topladık ardından Tilki hazırlanmamı söyledi kuaför de çağırmış gemiye ve gelinliğimi kutuyla yatağın üstüne koymuş .Hemen düğünün yapılacağı yere geldiğimizde . Tilki'nin yanağına öpücük bırakıp odaya girdim ve gelinliğimi elime aldım . Gerçekten çok güzeldi , hızlı bir şekilde gelinliğimi giydikten sonra sandalyeye oturup kendimi kuaförün eline bıraktım .
Her şey tamamlandığında boy aynasının önüne geçip kendime baktım . Gerçekten süper olmuştum topuzum harika ve gelinliğimde mükemmeldi . Makyajım tamamen sade ve güzel bir görünüm veriyordu . Elimdeki yüzüğe baktım gerçekten evlenecekmiydim ? mutluluğa ilk adımımı atıcaktım bu gerçekten büyüleyici bir histi . Özellikle sevdiğim adamla evlenicek olmam karnımda kelebeklerin uçuşmasına ve kalbimin çıkıcak gibi atmasına neden oluyor .
Gözlerimi kapatıp heyecanımı bastırma çalışmam da başarısız sonuçlanınca derin bir nefes aldım ve Savaş'ın beni almasını bekledim. Evet savaş doğru duydunuz o Tilki'nin nikah şahidi Savaş benimki ise Duru şu an o kadar mutluyum ki anlatamam çünkü bunu anlatacak bir kelime yok . Savaşın koluna girdiğimde birlikte bahçede yürümeye başladık gerçekten Tilki çok yakışıklı olmuştu damatlık ona o kadar çok yakışmıştı ki . Savaş beni Tilki'nin tam önüne bırakıp Duru'nun yanına geçti.Tilki bana kolunu uzattığında koluna girdim ve alkışlar eşliğinde masaya doğru yürümeye başladım .
Tilki sandalyemi çektiğinde gelinliğimi düzeltip oturdum ardından Tilki de yanıma oturunca nikah memuru sözü başlattı . ''siz kıvanç bey Aylin hanımı karılığa kabul ediyormusunuz ? '' Tilki benim gözlerimin içine bakıp evet diye bağırdıktan sonra nikah memuru bana baktı . ''siz Aylin hanım Tilki beyi kocalığa kabul ediyormusunuz ? '' bende aynı şekilde evet diye bağırdım . ''öyleyse bende sizi karı koca ilan ediyorum '' tepemizden gül yaprakları düşerken nikah memurunun elinden nikah cüzdanını aldım ardından Tilki duvağımı açıp arnıma bir öpücük kondurdu .
Slow müzik çalmaya başladığında bizde Tilki ile dans etmeye başladık . Ellerimi boynuna dolayıp kafamı göğsüne yasladım sanki herşey güzel bir rüya gibiydi ama biliyordum bu gerçekti . Duru savaş ile dans ederken onların da evlilikten bahsettiğini duydum ve gülümsedim . Bence çok yakışıyorlar ve ikisi de birbirlerine delicesine aşık . Düğün bittiğinde Tilki ile birlikte gelin arabamıza bindik Duru ile Savaş da binince Tilki konuşmaya başladı . ''Balayına ve Tatile gidiyoruz Aylin Bekle bizi Miami biz geliyoruz ''...
Güzel bir bölümle daha karşınızdayım sonunda o çok beklediğiniz olay gerçekleşti şimdi size birşey sormak istiyorum sapıqlı bölümleri açıkça yazıyım mı yoksa atlıyım mı ? karar sizin.Bu arada yani bakın erken paylaştım süpriz olsun diye birde youtube kısmındaki video hikayemiz için yaptığım yeni video :))
SINIR : 40 vote :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_ARADA KALAN_(ara verildi)
FanfictionAylin çok güzel iyi niyetli ve masum bir kızdı bir gün yeni bir kent geldi aslında kasaba ailesi zengindi ama Aylin'in tek isteği huzurdu ailesi onun yanında değildi o da küçük bir kasabaya geldi fakat Aylin'in burada başına geleceklerden haberi bil...