10.

650 62 23
                                    

               Bu bu nasıl olur ? Yani şimdi ben boşu boşuna mı Tilki'yi reddettim ? Gözümden akan bir mutluluk yaşından sonra hemen üstüme bir mont geçirdim ve odamdan çıktım . Duru arkamdan bağırıyordu . ''Ah Duru şu an hiç sırası değil ben hasta değilmişim '' Evden çıkar çıkmaz arabaya atladım ve Tilki'nin evine doğru yola çıktım .

                   Arabayı park edip hemen arabadan indim ve Tilki'nin evinin kapısına gelip kapıyı tıklattım . Kapı açıldığında karşımda Savaş duruyordu ona gülümsedim .''Tilki yok mu ? '' elleriyle saçlarını geri itti ve sıkıntısını belli eder bir şekilde oflayıp bana baktı . ''Aylin Tilki buradan gidiyor uçağı yarım saat sonra ve o şuan yolda '' kalbim kırılırken acele etmem onu durdurmam gerekiyordu . Tilki'yi yeni bulmuşken kaybedemezdim . Savaş'ın dediklerine aldırmayıp hızlı adımlarla arabama ilerledim ve kapıyı açıp hemen sürücü koltuğundaki yerimi aldım . 

                      Sert bir şekilde gaza basarken içimden onun gitmemesi için dua ediyordum . Ani bir şekilde frene basmak zorunda kaldım tam önümde kaza yapmışlardı ve sadece 10 dk vardı . Hemen arabayı park ettim ve arabadan inip son hız koşmaya başladım . Fazla uzak sayılmazdım hala bir şansım vardı . Nefes nefese kalmış bir şekilde binadan içeri girdim ve gözümle Tilki'yi aramaya başladım .Tam o anda bankta oturmuş bir şekilde onu gördüm ve hızlıca yanına doğru koştum . Ona ulaştığımda bana hayret verici bir şekilde baktı bu duyguyu bilmiyordum ve çözemiyordum çok kötü bakıyordu . ''tilki ben üzgünüm lütfen beni bırakma .eğer teklif...'' sözümü bitiremeden kolumu sıktı ve gözlerimin içine baktı . ''benimle oyun oynayamazsın Aylin teklifi filan unut sende aynı onun gibisin !!'' kimden bahsettiğini bilmiyordum ama onu kaybetmeye hiç niyetim yoktu . ''seni seviyorum Tİki '' bu söylediğime iğrenç bir şekilde kahkaha attıktan sonra bana öyle bir bakış attı ki anlatamam bu tilki benim tanıdığım tilki değildi .

                             ''anlamıyorsun diymi senin teklifini kabul ediyorum ''' güldü ve kolumu biraz daha sıkıp ''asıl sen anlamıyorsun ben senin o eskiden tanıdığın saf Tilki değilim sen beni bir kere reddettin bir kere benimle oynadın şimdi benden eski Tilki olmamı bekleme sende onun gibisin işte '' kimden bahsettiğini anlamıyordum ama kızmıştım asıl o benimle oyun oynamıştı .''Tilki ben hasta olmadığımı öğrendim '' . ''aman ne güzle (!) tamam işte şimdi git kendine başka bir oyuncak bul keşke hasta olsaydın Aylin en azından seni görmek zorunda kalmazdım '' bu sözünü söyledikten sonra kalbimi kırarak yanımdan uzaklaşmıştı .  

                            Ama ne olursa olsun pes etmeyecektim onu geri kazanacaktım ve bu süreçte hep güçlü kalacaktım . Aslında aklımda şimdiden bir plan vardı ve bu plan çok cazip geliyordu . Cebimden telefonumu çıkardım ve Savaş'ı aradım ardından ona planımı anlattım . Aynı şeyi Duru'ya da söyledikten sonra bulunduğum yerden uzaklaştım . Tİlki uçağı kaçırmıştı ve gitmeyecekti en azından onu durdurmayı başarmıştım . Hemen arabamı buldum ve çalıştırıp plan'ım için Savaş'ın ayarladığı gemiye bindim . Herşey tamamdı Duru ve Savaş'a teşekkür ettim ardından teknedeki odalardan birine geçip oturdum . Savaş birazdan Tilki'yi buraya gönderecekti gerçekten beni görünce ne yapacak çok merak ediyorum .

                            Tilki'nin odamın kapısını açmasıyla bir an irkildim ama o beni görünce şaşırdı . Tam bana bağırmaya başlamıştı ki tekne kıyıdan ayrıldı artık istese de kaçamazdı . Ona yaklaştım ve kulağına fısıldadım ''sen beni affedene kadar buradayız Tilki '' ardından geri çekildim ve güverteye çıktım . Yavaşça uzandım akşam olmuştu bu yüzden yıldızları görebiliyordum . Belli bir zaman sonra yanımda bir çöküntü hissettim . Kafamı o tarafa çevirdiğimde bunun Tilki olduğunu gördüm bana baktı bir şey söyleyecek gibiydi . ''bak ben üzgünüm tamam mı hasta olmamana sevindim ama anlamadığım şey beni neden reddettin Aylin '' gülümsedim ''çünkü sen hasta birine layık değildin ben ölünce çok üzülürdün bu yüzden '' bu söylediğimden sonra bana sıkıca sarıldı ve kulağıma fısıldadı ''seni çok seviyorum Aylin '' gülümsedim ''bende seni Tilki '' . 

                            Hava soğuduğunda Tilki ile odamıza çekildik . Yatağa yattığımızda bana sıkıca sarıldı ve kulağıma fısıldadı ''iyi geceler melek '' gözlerimi sıkıca yumdum ve kendimi karanlığa bıraktım . 

                              Sabah olmuştu gözlerimi Tilki'nin sesiyle açtım ve ona baktım elinde bir tepsi yanıma geldi ve tepsiyi sehpaya koyup teker teker bana yemek yedirmeye başladı . Kahvaltım tamamen bittiğinde tepsiyi koydu ve elinin tekini yanağımda gezdirip ''seni kaybedicem diye çok korktum Aylin '' dedi . Ona sıkıca sarıldım onu gerçekten seviyordum kısa zamanda beni kendine bağlamıştı onu herşeyiyle istiyordum . Bana huzur veriyordu ve sevgi ... O gerçekten iyi biriydi ve ben bunu iyi bir şekilde anlamıştım ne kadar zor zamanlar yaşasak da bizim aşkımız sonsuz . 

 * * * 

Tilki evden gideli yarım saat olmuştu . Gemi yolculuğunun ardından eve gelmiş ve film izlemiştik ama o saat 7 olmasına rağmen gelen telefonla beni öpüp evden gitmişti . Ve hala da bir haber yoktu . Telefonuma gelen mesaj ile hemen sehbanın üstünden aldım ve okumaya başladım .

_Sahildeyim odandaki elbiseyi giy ve hafif makyaj yapıp gel _Tilki

Bu mesajın ardından hızlıca odama çıktım paketi açtım ve içindeki beyaz elbiseyi hemen üstüme geçirdim . Ardından beyaz topuklularımı giydim ve hafif makyaj yaptım ardından paketin içinden çıkan papatyalı tacı kafama taktım . Taxi'ye bindim ve orayı tarif ettim .  Sonunda oraya vardığımızda tacixiye parayı verip arabadan indim ardından uzun mumlu yolu takip ettim . Sonunda onu gördüm Tilkiyi etrafı mumlarla çevrilir süslenmiş bir yerin altındaydı . Birbirimize yaklaştık ardından bir anda bir ışık yandı üstünde yazı yazıyordu . 

''Benimle evlenirmisin Aylin ? ''

Umarım beğenmişsinizdir artık sınır koyacağım ve sizin hızlı bir şekilde sınırı aşıcağınızdan hiç şüphem yok sizi seviyorum :)

SINIR : 40 vote +20 yorum :)

_ARADA KALAN_(ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin