6.

842 64 7
                                    

 Tilki ile birlikte bir hafta geçirmiştik ve ben çok eğlenmiştim sanki içimde kelebekler uçuşuyormuş gibi şu an ikimiz arabadayız beni evime bırakıcak ama hala eskiyi hatırlayamadım ama artık hatırlamak istediğimden de emin değilim şu an bile çok mutluyum ben.

Sonunda eve varmıştık Tilki'nin dudağına bir öpücük kondurduktan sonra arabadan indim sevgililer öyle yapar değil mi? Hemen eve girdim olamaz !!

şu an karşılaştığım manzarayı görmelisiniz  Savaş ile Duru koltukta uyuyor hemen sezsizce odama çıktım ve telefonumdan Twitter'a girdim vay canına ne kadar takipçim var . Sonra bir ses duydum sanırım ikisi de uyandı :D

Aşağı inicektim ama bir an duraksadım acaba inmesem mi ?Hemen üstümü giyindim ve makyajımı sildim sadece pembe tavşanlı pijamalarımı giymiştim pembe tavşanlı papuçlarım da dahil.Çok tatlı olmuştum sonra elimde telefon aşağı indim Savaş ve Duru beni bu halde görünce gülmeye başladılar hadi ama gerçekten mi ?

Gülümsedim ve mutfağa gittim neyseki oturma odası ile mutfak bitişikti yani duvar bile yoktu hemen çikolata çekmecemi açtım hadi ama hiç çikolata yoktu ve ben çikolatasız yaşıyamam .tabiki yaşayamazsın sen çikolata canavarısın biliyorum aynen öyleyim ve ne yapıcam markete gidip twix alıcaksın işte tam olarak bunu yapıcam iç sesimi seviyorum bana fikir vermesini seviyorum.

Hemen odama çıktım üstüme bir T-shirt ve altıma kot şort ve ayakkabı olarak da beyaz vanslarımı giydim bir de eyeliner (aylaynır) çektim gayet güzel olmuştum hemen çantamı ve bir miktar paramı yanıma aldım. Ve Duru'nun yanağına sulu bir öpücük kondurup evden çıktım.

Yürüyerek gidicektim bu yüzden rahattım yavaş yavaş yürümeye başladım biraz yürüyüşten sonra sonunda markete varmıştım hemen içeri girdim ve çikolata reyonuna geldim elime 50 tane twix ve 2 su aldım . Ardından kasaya geçtim ve parasını ödedim ondan sonra hemen marketten çıktım.

Marketten çıkar çıkmaz yanlışlıkla birine çarptım sonra yere düşen poşetimi alıp özür diledim o ise bana gülümseyerek ''sorun değil '' dedi. Gülümsedim bana baktı ve gülümseyip '' merhaba ben Burak  '' dedi(bu burak sbsv deki değil başka Aylin ile aynı yaşta).Gülümsedim ve  '' bende Aylin tanıştığımıza memnun oldum '' dedim.

Sonra çocuğa el sallayıp oradan uzaklaştım o anda Tilki 'ya rastladım ''hey  senin burada ne işin var '' dedim o da gülümseyip '' bak kader bizi hep karşılaştırıyor aşkım '' dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu biraz konuştuktan sonra poşetteki suyu çıkardım ve birini de ona verdim sonra suyu üstüne  döküp koşmaya başladım ve o da beni yakalayıp bana su döktü yarım saat böyle koştuktan sonra sırılsıklam bir şekilde kaldırıma oturduk hala kahkahalar atıyorduk.

Saat akşam 20:00 olmuştu yuh biliyorum çok geç bu saatde evde olmam lazımdı belki ..hayır o sözün devamını getirme.Bir an önce iç sesimle tartışmayı kesip Tilki'ye döndüm ve gülümseyip '' artık eve gitmem gerek '' dedim.''tamam ben sana eşlik edeyim '' dedi gülümseyerek.

Hemen birlikte yürümeye başladık bir saat sonra evin kapısının önüne gelmiştik yanağına bir öpücük kondurdum ve hemen evimin kapısını çaldım. Duru kapıyı açtı ben sırılsıklamdım hemen poşettekileri çikolata çekmeceme döküp kıyafetlerimi alıp banyoya girdim küveti iyice doldurduktan sonra içine girdim . Sonra çikolatalı duş jelimi küvete döküp köpürttüm  sonra saçlarımı yıkamaya başladım. 

Banyom bittikten sonra küvetin tıpasını çektim sonra üstümü giyindim yani bu sefer de köpek pijamalarımı giymiştim hemen banyodan çıktım Duru yemek hazırlamıştı birlikte yemek yedik karnımı iyice doyurmuştum . 

Sonra birden başıma bir ağrı girdi ve bir dakika galiba birşeyler hatırlıyorum !!

Umarım beğenmişsinizdir ben bunu yazarken bile çok sevdim eğlendim umarım sizde okurken eğlenirsiniz bu arada yb paylaşmam için  +20 vote +5 yorum istiyorum ondan sonra yb gelicek ve size yb'nin bomba gibi düşeceğini söyleyebilirim  lütfen vote&yorum unutmayalım .... Sİzi seviyorum çikolatalarım ... Ve birde media 'da ki fotoğrafı umarım beğenirsiniz ...

_ARADA KALAN_(ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin